נשברה הבצורת



שני שערים של יוסי אופיר בשלוש דקות. כך שברה יבנה בצורת של שבעה משחקים ללא ניצחון עם 2-1 מופלא וסופר חשוב בחוץ על נצרת עלית. למבין המחליף בישל פעמיים. ביום שני (19:00) משחק "בית" בנס ציונה מול השלישית בטבלה הפועל כפ"ס

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

הכתבה הזאת נכתבה בכוונה לפני משחק הגביע מול הפועל ב"ש. לדעתי אין שום קשר בין השניים ובטח ובטח כאשר פערי הרמות כל כך גדולים. אחרי שספרה שבעה משחקים ללא ניצחון, הרגישה מכבי יבנה שוב את טעם 3 הנקודות ובקבוצה יכולים קצת לנשום אוויר, עד המשחק הבא לפחות. מי שאחראי יותר מכולם על הניצחון היה הקשר יוסי אופיר שברנסנס שלו מתגלה כסקורר מופלא. שני שערים, אחד יותר יפה מהשני העניקו ליבנה את הניצחון הסופר חשוב הזה במאבקי הכניסה לפלייאוף העליון או בריחה מהתחתית. במכבי ידעו את החשיבות של המשחק ובהנהלה החליטו כי כל הקבוצה תצא ביום חמישי לבית מלון בצפון על מנת שיגיעו ביום שישי מוכנים למשחק במלוא המרץ והכח. על פי חלקים גדולים המחצית הראשונה דווקא זה לא ניכר על המגרש אבל מחצית שנייה מופלאה העניקה ליבנה התקדמות בטבלה ובעיקר אוויר לנשימה. לא מעט טענות סברו כי בקבוצה יותר מדי חושבים על משחקי הגביע הפיקנטים מאשר המאבק על הלחם שזה הליגה. התוצאות האחרונות שלחו את מכבי להיאבק על מקומה בליגה ואולי באמת השחקנים הפנימו את מצבם הרעוע בטבלה. מורן ג'אן שלא שיחק במשחקים האחרונים עקב פציעה, חזר לסגל ואף היה בין ה 11 שפתחו. עבור יבנה הפתיחה הייתה גרועה ביותר כאשר ערן מלכין הרשית עבור קבוצתו המארחת וזה 1-0 מהיר מאוד ומאכזב עבור היבנאים.

בכלל, המחצית הראשונה היא לא משהו שירצו לשמר ביבנה. בלי יותר מדי הזדמנויות ועם הרבה מאוד אפתיות. לא ברור מה מאמן הקבוצה יוסי זוזוט אמר לשחקניו אבל כנראה שזה עבד. השחקנים יצאו מחדרי ההלבשה שונים לחלוטין וחדורי מוטיבציה. בדקה ה55 ערך המאמן את החילוף של המשחק כאשר הוציא את נדב מוניס והכניס את חליל למבין. הקשר החדש מחוף השנהב פרע מהר מאוד את השטרות שהשקיעו בו כאשר בדקה ה71 בישל בצורה נפלאה ליוסי אופיר כאשר הכניס לו כדור עומק לתוך הרחבה ואופיר שנמצא בכושר הבקעה מופלא ביותר כבש בוולה מהאוויר ופנימה וזה 1-1. אוהדיה המעטים והאמיצים של יבנה חגגו את השוויון וכעבור 3 דקות כשנרגעו, היו צריכים שוב לקפוץ משמחה עקב אותו צמד חמד. שוב פעם היה זה למבין שהכניס עומק לאופיר והפעם היה זה הראש שפגש את הכדור והכניס אותו לתוך הרשת . 2-1 מהפך. עד הסיום הצליחה יבנה לשמור על התוצאה ולחזור עם ניצחון חוץ חשוב מאוד מול קבוצה שנמצאת מתחתיה בטבלה כשיוסי אופיר כובש את שערו ה 6 בחמישה משחקים. מטורף. גם שיתופו של למבין ושני הבישולים הם בגדר הצלחה. למבין לא מצא את מקומו בלוד והגיע בשכר זעום יחסית לקבוצה. על פי היכולת בחצי משחק האחרון צירופו עוד עשוי להיות הגניבה של חלון העברות.

. מעבר ל 3 נקודות ברחה יבנה עוד קצת מהאזור המסוכן. הפסד, ובקבוצה הלחץ היה נותן אותותיו והקו האדום היה קרוב מתמיד. בליגה הלאומית המשוגעת נמצאת יבנה כרגע פסע מהפלייאוף העליון ולשם היא מכוונת גם, כמו בכל העונה. מצטיין המשחק יוסי אופיר מעדיף לדבר על כל המערך מאשר על עצמו "כמובן שאני מאושר מהניצחון. זה היה חשוב ביותר עבורנו כי באמת היינו עלולים להסתבך"

-          נראה שלאחרונה הקבוצה תלויה בשערים שלך יותר ויותר

" אתה לא הראשון שאומר לי את זה אבל אני לא חושב ככה. כדורגל זה משחק קבוצתי ולא של שחקן אחד. כולם נותנים את הכל על המגרש ואני גם חושב שראינו את זה בנצרת עלית. כמובן שאני מאושר לכבוש וזה בהחלט מפרגן אבל יש לנו מטרות כקבוצה ולא כיחידים"

-          ניצחתם אחרי הרבה זמן. נעלמתם קצת

" עברנו תקופה לא פשוטה אבל אני מקווה שנדע לצאת לדרך חדשה בליגה. המטרה הייתה ונשארה פלייאוף עליון"

אז עכשיו אחרי הניצחון בליגה והשינויים האחרונים שעברה הקבוצה מבחינה פרסונלית, הגיע הזמן להעביר הילוך ולגמור את העונה הסדירה בצורה ראויה וללא מאבקי תחתית. ליבנה יש את הסגל לכך וביום שני בשעה 19:00 תארח הקבוצה את קבוצת הצמרת הפועל כפ"ס שמחפשת לעלות לליגת העל. עבור יבנה מדובר כמובן באתגר לא פשוט אבל במגרש "הביתי" עם הקהל המקומי הוכיחו כבר חניכיו של זוזוט כי הם מסוגלים לנצח כל קבוצה. בהצלחה.

 


 
$(function(){setImageBanner('2103cf13-37fb-4e8b-a040-e10d3bb7789b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('8ed8d0ea-9040-4397-b70b-8f83c16dbcee','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה