לרוץ ביער אחרי נשים עירומות – מהגיגיו של חוקר פרטי



התלבטתי הרבה אם לשתף את הסיפור שאני עומד לשתף אתכם היום, זה סיפור מביך לכל הדעות ומציג את המעורבים בו באור לא מחמיא במיוחד בלשון המעטה, אפילו לי, כחוקר פרטי, שנתקל במקרים רבים בהם האנושות נתפשת במערומיה, בכל מובן אפשרי, המקרה הזה נחרט היטב והצליח לעשות את הזעזוע שלו, ובכל זאת אני חושב שיש בסיפור הזה מסר חזק שלא נתקלים בו בעצמה הזו ביום-יום וששווה להעביר

יבנה נט

תחילת סיפורנו היא במפגש עם משפחה ותיקה ושורשית, זוג הורים מבוגרים שהיו בקשר הדוק ותומך עם כלתם. לדבריהם בנם בזמן האחרון נוהג להיעדר רבות מן הבית ולשוחח יותר מן הרגיל

בטלפון הנייד.

לבקשת המשפחה החלטנו לחקור את הנושא ולהציב מעקב אחרי האיש, אך בטרם תחילת עבודתנו הותנתה על ידי המשפחה בתנאי אחד – במידה ונהיה עדים להתרחשות לא תקנית של בנם, נודיע

להם על קח מיד והם רוצים להגיע לשטח. הסכמנו כמובן והצבנו מעקב אחר הבחור. בימים הראשונים הכל התנהל כשורה, בעיקר שגרת יום של בית ועבודה. ביום החמישי למעקב, יצא ידידנו עם רכבו מהעבודה כאשר בחוץ חכתה לו בחורה יפיפייה הנראית צעירה ממנו בעשרים שנה לפחות.

השניים החלו בנסיעה שארכה כחצי שעה ובסופה הגיעו לחורשה ונכנסו עם רכבם לתוכה.

בשלב זה לא נדרש לנו יותר כדי להבין את המתרחש ברכב, כפי שהתחייבנו, יצרנו קשר עם ההורים

ומסרנו להם את מיקומנו המדויק. מה שקרה הלאה היה הזוי כל כך שזו יכלה להיות יופי של פרסומת לטלפון נייד.

דמיינו לכם את הסצנה -

זוג מאהבים מקיים יחסים בתוך רכב בחורשה ולפתע מופרע בגסות על ידי הורי הגבר, הוריה של אשתו, אחיו, אחותה ובן הדוד של אשתו וכולם שם להוכיח אותם על מעשיהם הלא מקובלים בעליל.

מיותר לציין שבני הזוג, העירומים כביום היוולדם, נלחצו מאוד. הגבר יצא מהרכב והחל לבכות בהיסטריה והאישה שכל כך נבהלה ברחה מהמקום והחלה לרוץ עירומה בחורשה כשהיא נושאת לגופה את הטלפון הנייד שלה בלבד. כמובן שחששנו לה אז התחלנו לרדוף אחריה, בינתיים האדם היחיד אליו חשבה להתקשר ברגע משפיל ומביך שכזה הוא לבעלה. היא ביקשה ממנו שיבוא לאסוף אותה והוא בא.

כאן תיכנס לפרסומת כתובית או קול קריינות דרמטי ויכריז כי 'גם ברגעים האינטימיים והמביכים ביותר – אל תשכחי את הנייד שלך...' עם סיפורים מעוררי השראה שכאלו יכולתי בקלות לעשות הסבה לקופירייטר.

אבל נחזור לעניינינו, אז למה בכל זאת שתפתי אתכם בסיפור ההזוי הזה? משתי סיבות עיקריות - ראשית, היה מדהים בעיניי לחזות במשפחה מאוחדת הלוקחת אחריות על צאצאיה באשר הם בלי קשר לגילו המבוגר של הבן. ואולי יש כאלו שיגידו שמתפקידם היה להישאר נאמנים לבנם אל מול כלתו ולעשות זאת בדרך אחרת, לדעתי הם לקחו אחריות על החינוך שלו גם שנים לאחר שיצא תחת ידיהם והעניקו לו שיעור חשוב לחיים שלא ישכח לעולם. במבחן התוצאה, אין לי ספק שהבחור לא יחזור על מעשיו שוב לעולם.

הסיבה השנייה שהיה חשוב לי להביא את הסיפור הזה אליכם היא האישה, שגם בשעתה השפלה והמביכה ביותר אליה הביאה את עצמה, כשהיא בוגדת בבעלה ומסכנת את נישואיהם, היא בכל זאת בחרה לפנות באופן אינסטינקטיבי כמעט, אל האדם היחיד שסמכה עליו שיוציא אותה מהתסבוכת אליה נקלעה.

אז לסיכום, מה אני רוצה להגיד בכל זה? במשפט אחד קצר – שאין כמו משפחה. חוקר פרטי או לא חוקר פרטי, הם אלו שכאן להישאר ולסמוך עלייהם, אז תשמרו עליהם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה