תלמידי המדעים בתיכון האלון מציגים תערוכה לימודית



בשבוע שעבר התקיים יום הורים בביה"ס גינסבורג "האלון". בלובי ביה"ס הועמדו תערוכות שונות פרי יצירותיהם של תלמידי ביה"ס. מנהלת ביה"ס, רחלי כץ- גריב, אמרה: "אנו רואים חשיבות רבה במפגשים החשובים הללו בהם לוקחים חלק התלמיד, ההורה והמורה"

בשבוע שעבר התקיים יום הורים בביה"ס גינסבורג "האלון". בלובי ביה"ס הועמדו תערוכות שונות פרי יצירותיהם של תלמידי ביה"ס.

במסגרת לימודי המדעים בשכבת ז' הפכו התלמידים למהנדסים והתחקו אחר תהליך התכנון מתחילתו ועד סופו. התלמידים הציגו דגמים שונים מחומרי גלם שונים, עליהם עמלו במשך תקופה ארוכה. כך למשל תכננו התלמידים אפליקציות התרעה להפסקות חשמל, מנורה שפועלת על כח הכובד במקום על חשמל, תיק בי"ס אשר בו ישנה צידנית המשמשת לקירור או חימום של האוכל אותו מביאים התלמידים ועוד. 

במסגרת לימודי המדעים בשכבת ח' העמידו התלמידים תערוכה הקשורה למקצוע הכימיה. התלמידים הכינו מודלים הממחישים את המבנה החלקיקי של תרכובות שונות.

תלמידי שכבת ח' הציגו בתערוכה נוספת במסגרת לימודי מדעי כדור הארץ את מערכת השמש ובתוכה כוכב ארץ.

במסגרת לימודי הגיאוגרפיה הנלמדים בשכבה ט' נתבקשו התלמידים להציג את הנלמד בנושא גבולות הארץ באופן יצירתי, וכך הוצבו דגמים המבטאים את השינויים בגבולות הארץ לאורך השנים.

יבנה

במסגרת לימודי תנ"ך בשכבה ז' הוצבה תערוכה בה הוצגו עיתונים תנ"כיים שאותם כתבו  התלמידים. העיתונים התנ"כיים גוללו את ההיבטים החבויים בסיפור יציאת מצריים,  מנהיגות פרעה  ומנהיגותו של משה.

בלובי ביה"ס הוקרנה מצגת ובה תמונות מיום מוקד שנערך בשכבת יוד בנושא "יום זכויות האדם". ליום זה חברו 4 מקצועות: אנגלית, היסטוריה, ספרות וגיאוגרפיה. תלמידי השכבה הם אלה שהנחו את היום, והכל תועד והוקרן במצגת.

עוד הוצגו תוצרים של הערכה חלופית במקצוע העברית של תלמידי שכבת יוד בנושא: ניבים ופתגמים.

תלמידי מגמת האומנות בשכבות יוד- י"א תלו ברחבי ביה"ס תמונות מתיק העבודות שלהם- דבר שהוסיף הרבה צבע וכבוד לביה"ס.

יבנה

מנהלת ביה"ס, רחלי כץ- גריב, אמרה: "בשבוע שעבר התקיים יום הורים לכל תלמידי ביה"ס. אנו רואים חשיבות רבה במפגשים החשובים הללו בהם לוקחים חלק התלמיד, ההורה והמורה. מטרתו של השיח המתנהל במסגרת המיוחדת הזאת היא להביא להתקדמות משמעותית של התלמיד הן בהיבט הלימודי והן בהיבט ההתנהגותי והרגשי. התערוכות השונות שהוצבו בלובי ביה"ס יצרו אווירה חגיגית ביום זה. התערוכות השונות הן תוצר של מדיניות פדגוגית בית ספרית המנחה את כל מורי ביה"ס לעודד למידה בדרך חווייתית ויצירתית. ההערכה החלופית מהווה רכיב לא מבוטל בציון הניתן בתעודה ומאפשר לתלמידים להביא לידי ביטוי את החוזקות הנוספות שלהם. השנה העמדנו תערוכות רבות בזכות הובלתן של מנהלת חטה"ב, שירלי גלמן, ומנהלת החטה"ע, לימור אשכנזי, בשיתוף פעולה עם רכזי המקצוע".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה