מגמת המחול של ביה"ס גינסבורג "האלון" מביאה את תרבות המחול ליבנה



בשבוע שעבר התקיים בהיכל התרבות בעיר ערב הגאלה המסורתי של מגמת המחול של ביה"ס גינסבורג "האלון" בפעם ה-15.
האולם התמלא בקהל רב שהגיע כדי ליהנות מתרבות מגוונת מעולם המחול. בערב השתתפו עשרות תלמידות המגמה ומיטב אמני המחול העכשווי, שהשתתפו באירוע שמטרתו גיוס כספים למען מגמת המחול הבית ספרית.

ראש העיר, מר צבי גוב- ארי, ורעייתו דויה כיבדו את האירוע בנוכחותם. ראש העיר ברך בחום את בנות המגמה על השקעתם הרבה בלימודי המחול ועל התוצרים הנהדרים. כמו כן ראש העיר ציין כי ביה"ס "האלון" עובר בשנתיים האחרונות שינויים מבורכים וביניהם גם שינויים הקשורים במסלולי המצוינות הרבים הקיימים בביה"ס, ביניהם נמנית גם מגמת המחול.

דני ברמן

 

רחלי כץ- גריב, מנהלת ביה"ס גינסבורג "האלון", הודתה לראש העיר על השקעתו הרבה בחינוך בעיר יבנה בכלל ובמגמת המחול בפרט. עוד הודתה למירית ברמן, רכזת מגמת המחול, ולצוות המורים על הפקת ערב זה ועל עבודה מקצועית ומכילה. מנהלת ביה"ס  ברכה את המשתתפים ואמרה: "התכנסנו פה הערב כדי לציין את ערב הגאלה המסורתי בעיר יבנה בסימן "רוקדים בחורף". ערב זה הפך עם השנים לחלק בלתי נפרד מהפעילות הענפה לה שותפים תלמידות מגמת המחול של בית הספר. מגמת המחול בבית ספרנו מהווה את אחת ממגמות הדגל של ביה"ס וחורטת על דגלה את ערך המצוינות. אחת ממטרות ערב זה היא לשים על נס את תחום המחול האיכותי הקיים בעיר יבנה. במגמת המחול של ביה"ס משתתפים תלמידות ותלמיד מכיתה ז' ועד כיתה י"א. תלמידות המגמה והתלמיד שהצטרף למגמה בשכבת ז' משקיעים שעות רבות בלימודים מעשיים אינטנסיביים- ועל כך יישר כח!".

מגמת המחול פתחה את הערב וגם סיימה אותו בהופעה מרשימה של כל תלמידות המגמה. במהלך הערב הופיעו האמנים הבאים: להקת ענבל, מור שני ולהקתה, ליטל בן- חורין, איילה כהן, אדוה ירמיהו, חן קורליקר ונעמה כהן ועוד. נבחרת האקרובטיקה העירונית הופיעה גם היא וגרפה תשואות רבות מצד הקהל.

דני ברמן

החנות "שנייה וחצי", חנות יד שנייה עם הפנים לקהילה נותנת חסות  זו השנה השלישית לערב זה. תרומה זו מאפשרת לתלמידות המגמה להתנסות באופן מקצועי עם כוריאוגרפיה של אוהד נהרין ללהקת בת שבע.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה