פרסום בגוגל: כל מה שצריך לדעת על שיווק מחדש



שיווק מחדש, המכונה בשפה המקצועית "רימרקטינג" (Remarketing), מאפשר לכם, המפרסמים, להגיע לכל אותם גולשים או לקוחות פוטנציאליים, שביקרו באתר שלכם בעבר. הדבר נעשה באמצעות מודעות פרסום כחלק מהקמפיין שלכם, שמופיעות באתרים שבהם מבקרים אותם גולשים.

שיווק

השיווק מחדש עוזר לכם להתמקד בקמפיין שלכם, להפוך אותו לרלוונטי יותר ולהגיע לכל בעלי העניין, כלומר לכל הגולשים והלקוחות הפוטנציאליים שסביר שיתעניינו במוצר או בשירות שאותם אתם מציעים. בעזרת השיווק מחדש תוכלו להציג בשנית את מודעת הפרסום שלכם לאותם גולשים שביקרו באתר שלכם ומסיבה כלשהי לא השלימו את ההזמנה או לא ביצעו אותה כלל. שיווק כזה מהווה עבורם כמעין תזכורת, המעודדת אותם לשוב לאתר שלכם ולהשלים את תהליך הרכישה.

כיצד עושים את זה

שיווק מחדש הוא כלי שיווקי מצוין, שבו נעזרים מנהלי קמפיינים רבים. מטרתו העיקרית, כאמור, לעניין מחדש את אותם גולשים שהתעניינו במוצר או בשירות שאתם מפרסמים על ידי חשיפתם למודעת הפרסום באתרים שבהם הם מבקרים באותו זמן נתון. אלה, כמובן, יהיו אתרים הרלוונטיים לאותו תחום שאליו שייך האתר שלכם, בין אם באופן עקיף ובין אם באופן ישיר. למשל, אם לקוח כלשהו גלש באתר שלכם, אך לא רכש מוצר כלשהו או לא הזמין את השירות שמוצע בו, בעזרת השיווק מחדש, תוכלו ליצור אתו קשר בשנית, על ידי הצגת מודעות הפרסום, שבהם מופיע המוצר שבו הוא התעניין או השירות שאותו הוא שקל להזמין. תוכלו אפילו להציג לו מודעה שתחזק בו את הצורך להשלים את הרכישה, על ידי הדגשת יתרונות המוצר או אפילו הנחה אטרקטיבית שאותה יוכל לקבל אם ירכוש את המוצר.

למי זה מתאים

השיווק מחדש יכול להתאים כמעט לכל קמפיין ולכל מפרסם. בין אם אתם, כמפרסמים, מעוניינים לשפר את המכירות באתר שלכם, להגדיל את מספר הנרשמים לאתר ועוד, באמצעות השיווק מחדש תוכלו לעשות זאת בצורה יעילה ולהצדיק את ההשקעה שלכם באתר. כדי לעשות זאת, עליכם להגדיר את הקמפיין שלכם, כך שיכלול את רשת המדיה של גוגל ויהיה ממוקד ומדויק יותר. למפרסמים, המשתמשים ברשת החיפוש, השיווק מחדש יכול לעזור לכם לבנות אסטרטגיה משולבת ויעילה המיועדת לקמפיינים פרסומיים. שילוב של קמפיינים, המתבססים על מילות מפתח כחלק מהשיווק מחדש, יביא, בהנחה שתעשו זאת נכון, להצלחות רבות יותר.

איך זה עובד בפועל

שיטה זו יכולה לעזור לכם להגיע ישירות לאותם גולשים שהתעניינו באתר שלכם בעבר. כאלה שגלשו בדפים כלשהם באתר או התמקדו אך ורק בעמוד הראשי של דף הבית. כל זאת נעשה, כאמור, תוך כדי גלישתם באתרים אחרים, השייכים לרשת המדיה של גוגל. על מנת לנצל את יתרונותיה של השיטה ולהוציא אותה לפועל, יש להוסיף לקמפיין את תג השיווק מחדש, שאת הקוד עבורו מקבלים ישירות ממערכת האדוורדס. התג הזה יהיה רלוונטי לכל העמודים באתר, כך שיספק את הפתרון המלא לאתר שלכם ויעזור לכם בניהול הקמפיין.

את התג תוכלו לשלב בתבנית של האתר או בכותרת התחתונה, המשותפת לכל הדפים. עם הוספת התג, תוכלו להתחיל ביצירה של רשימת שיווק חדשה, שתותאם לכל אחד מדפי האתר. למשל, רשימה לדף הבית, רשימה לדף "מוצרים" ועוד. קובץ ה-Cookie של כל גולש, המבקר באותו עמוד עם תג השיווק מחדש, יזהה אותו ויוסיף אותו לרשימה. באופן הזה תוכלו ליצור קמפיין בעל מסר נקודתי, מסר מסוים, שיוצג בפני כל אלה המופיעים ברשימה שיצרתם, התקפה לאותו עמוד. המסר יופיע אך ורק בפניהם ולא בפני גולשים אחרים, שאינם מופיעים ברשימה.

חשוב לדעת

סביר להניח שיש לכם לא מעט לקוחות פוטנציאליים ברחבי הרשת, שייתכן והמוצר או השירות שאותו אתם מציעים יהיו רלוונטיים להם. סביר גם שמרביתם כלל לא ביקרו באתר שלכם. על ידי הוספת "קהלים דומים" למודעות שיצרתם, תוכלו להציג את הקמפיין שלכם בפני אותם אנשים, שהתנהלותם ברשת דומה לזו של הגולשים באתר שלכם. הדבר נעשה באמצעות האדוורדס, הבוחנת את פעילותם של כל הגולשים ברשת המדיה של גוגל בטווח זמן של שלושים הימים האחרונים. המידע שהיא צוברת עליהם מאפשר לה לזהות קהלים דומים ולעזור למפרסמים לנצל זאת לטובתם, כחלק מהשיווק מחדש.

המאמר נכתב ע"י BOOSTIT - סוכנות דיגיטל בעלת תג Google Partners המעניקה שירותי פרסום בגוגל מתקדמים וחכמים.

 


 
$(function(){setImageBanner('cd760974-1d9e-4fc4-83e6-ac868ba9fa3a','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0a1ca0a7-3ff7-4014-8d84-1da069b63c84','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה