רחוב הדרור משנה את פניו



הקבלן המקומי רובי נעים גדל ברחוב הדרור והוא גם זה שאחראי על השינוי שהוא עובר בשנים האחרונות במסגרת פרויקט תמ"א 38. "זה פרויקט מאוד מיוחד עבורי, כי יש לי חיבור אישי לכל אבן, מדרכה ועץ ברחוב הזה"

פרויקט תמ"א 38 ברחוב הדרור בעיר יצא לדרך לפני כחמש שנים והופקד בידיו של הקבלן היבנאי רובי נעים, הבעלים של חברת 'ר.מ מקנה וקניין יזמות בע"מ'. נעים היה הראשון שהתחיל את פרויקט תמ"א 38 ביבנה. בשלוש השנים האחרונות ניתן לראות את השינוי שחל ברחוב, אך המהפך האמיתי עדיין בדרך ובהחלט יש למה לצפות. בחודשיים הקרובים ימסור נעים פרויקט נוסף ברחוב, שהסתיים זה עתה והוא כבר עובד מרץ על הפרויקט החדש, שיכלול שיפוץ ושדרוג של שישה בניינים נוספים ברחוב.

עבור נעים לא מדובר בעוד פרויקט בנייה, אלא בסגירת מעגל מרגשת כמי שגדל ברחוב הזה בדיוק. "זה פרויקט מאוד מיוחד עבורי, כי יש לי חיבור אישי לכל אבן, עץ ומדרכה ברחוב הזה. גדלתי כאן, אני עוד זוכר בדיוק איפה היינו משחקים כדורגל בתור ילדים וזה מאוד מרגש אותי. בכל פעם שאני מגיע לשטח אני מתמלא בנוסטלגיה והתרגשות, כל דבר כאן מזכיר לי עוד חווית ילדות. זאת תחושה מיוחדת מאוד, קשה לי אפילו להסביר במילים".

יח"צ

מעבר לחיבור האישי לרחוב לנעים יש גם חיבור מיוחד מאוד עם הדיירים בפרויקטים שלו. "חשוב לי שכל לקוח יקבל את השירות הכי טוב שאפשר, שיתאים בדיוק לצרכים שלו. אנחנו זמינים עבורם בכל שעה ועבורנו כל אחד הוא כמו היהלום הכי נוצץ בכתר".

העבודות בפרוייקט יימשכו כשנתיים, במהלכן יחודשו הבניינים, יתווספו להם עוד מספר קומות בעיצוב חדשני וסטנדרט גבוה וייחודי ובכל האזור יבוצעו עבודות של פיתוח סביבתי מקיף.

 יח"צ

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה