חמש הצעות לדייטים ראשונים לא שיגרתיים



נמאס לכם מדייטים שמרגישים כמו ראיון עבודה? הכנו לכם רשימה שתוציא אתכם מהשגרה ותוכל ללמד אתכם דברים בצורה אחרת על הדייט שלכם. פתחו את הראש ונסו אותנו, מבטיחים לכם שזה לא ירגיש מבאס ואפילו יהיה מהנה

דייט שתיקה- תעשו דייט במקום שבו לא תוכלו לדבר כמו ללכת לראות סרט בקולנוע או להצגת תיאטרון, כך בוודאות לא תצטרכו לשווק את עצמכם מול בן/ בת הזוג. היתרונות? אם יש משיכה מינית ותיווצר קירבה, המתח בשעה שיבנה במהלך השעה וחצי של השתיקה יתפרק ברגע שתצאו ותדעו בוודאות, אם תקשיבו לתחושות הבטן לכם אם יש כאן המשכיות. החסרונות? אם הסרט/ ההצגה ישעממו את אחד הצדדים ועבר עליו יום ארוך הוא עלול להירדם.

דייט משחקי חברה- נכון שיש דברים שהכי כיף לעשות עם החברים הכי טובים? תתעלמו לרגע מההתרגשות מהדייט שלכם ותתייחסו אליו כאילו גדלתם ביחד. הצעות של מה לעשות ביחד? לכו לשחק באולינג למשל- היא תפיל 'פינים' להנאתה ואתה תזכה לראות אותה רוכנת בפוזה די מגרה הרבה יותר מוקדם משחשבת.
pexels צילום

דייט מוזיקה- איך כמו הופעת מוזיקה טובה במידה ושניכם אוהבים את אותו האמן. למזלכם, אמנים יודעים ליצור רגעים רומנטיים, משמחים ומקפיצים עם שיריהם ותוכלו לחוות מגוון רחב של רגשות בערב אחד, יחד עם איזו כוס בירה... מה יכול להיות רע?
pexels צילום

דייט בטבע- נכון, לא יהיו לכם יותר מידי הסחות דעת והרבה זמן אינטימי ופה דווקא תוכלו לדבר יחסית הרבה, אבל מקומות מרהיבים יתנו לכם אווירה אינטימית הרבה יותר מאשר לשבת זה מול זו במסעדה יוקרתית ולהתאמץ זה מול זו. שימו טרנינג או ג'ינס וצאו החוצה לטפס על הרים, לעשות סנפלינג או לטייל במעיינות בצפון. גם אם לא ייצא מזה דייט שני לפחות גיוונתם וטיילתם קצת בארץ.
pexels צילום
דייט חברים- שניכם אוהבים לרקוד אבל לא ממש מכירים? זה לגיטימי לגמרי שתקבעו להיפגש במקום מסוים כשאת עם החברות שלך והוא עם החברים שלו ותיפגשו שם, במיוחד אם מדובר במסיבה. אם יהיה ביניכם 'קליק' תרגישו את זה במבטים ובניסיונות האחד של השנייה ליצור אינטרקציה מכל סוג שהיא, עם אווירת מסתורין ובטחון כי עדיין, החברים שלכם איתכם.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה