איך נתמודד עם תחלואי החורף בדרך הטבעית?



דמיינו לכם ממלכה קסומה, שבה החיילים מקבלים הנחיה למנוע חדירת אויבים עוינים לשטחה. החיילים עושים את תפקידם נאמנה, אך חוסר מזון איכותי בתפריט שלהם ועבודה סביב השעון ללא מנוחה גורמת לשחיקתם ולהצלחה של האויבים לחדור לממלכה.
זה בדיוק מה שקורה בגוף שלנו. הממלכה המופלאה שלנו מנחה את החיילים- כדוריות הדם הלבנות- להילחם בווירוסים הנוראים שמגיעים מהאוויר והם מנסים בכל כוחם להילחם, אבל אספקת המזון אינה איכותית והסטרס והלחץ וחוסר מנוחה ראויה פוגעים לגמרי בתפקודם. כך בדיוק נופלים למשכב. חוטפים שפעת ולא מצליחים לתפקד.

מה עושים?

ברפואה הסינית אנו לומדים לתחזק את הגוף ולא לחכות לנפילת הגוף. ריכזתי עבורכם מספר עצות טבעיות מאוד מועילות, התחילו ליישם ולהבריא את הגוף.

  1. בחרו במזון איכותי: איכלו כמויות קטנות של אוכל וותרו על מזון קשה לעיכול, מערכת העיכול עובדת קשה כדי לפרק את המזון. ברגע שנקל עליה היא תפנה את האנרגיה המיותרת לריפוי הגוף.
  2. שתו צמחי מרפא: למרות שחורף אל תוותרו על 3 ליטרים של מים ושלבו בהם צמחים מחזקים: אסטרגלוס, אכינצאה, סמבוק שחור, רוזמרין, גינגר, קינמון וציפורן.
  3. הימנעו ממזונות מעוררי ליחה: מוצרי חלב, קמח חיטה כולל מלאה, בוטנים, בננות, פירות הדר, סוכר לבן, ומזון מטוגן ומעובד.
  4. קחו מנוחה: כבו נייד, סגרו טלויזיה ופשוט תנו לגוף מנוחה טובה. הגוף הוא מכונה המופלאה ויודע לרפא את עצמו. אנחנו רק צריכים לאפשר לו.
  5. שלבו שמנים אתריים: במבער או במכשיר אדים קרים, טפטפו שמנים אתרים, הניחוח נפלא והם מסוגלים לפתוח את דרכי הנשימה בדרך טבעית ויעילה- שמן רוונסרה, לבונה, אקליפטוס לימוני, אורגנו, הדס.
  6. הרגעו: סטרס הוא אחד הגורמים המשמעותיים בגופנו לקריסת מערכת החיסון ולכן חשוב לטפל בסטרס ולא להזניח. שלבו קומפלקס ויטמיני בי, מיצוי פסיפלורה, שמן המפ, חליטת לבנדר ועוד.
  7. שלבו מזונות על: המזונות העשירים בנוגדי חימצון ויטמינים ומינרלים יחזקו את כל מערכות הגוף ומערכת החיסון בעיקר- פטריות שיטאקי, תותי זהב, ברוקולי,זעתר, שמן אורגנו פראי, ירקות ירוקים וכתומים, אגוזי ברזיל , שמן קצח, זרעי דלעת.
  8. הפעילו את הגוף: למרות החורף והקור, פעילות גופנית תורמת רבות למערכת החיסון. אז ותרו על האוטו ובכל הזדמנות ותצעדו ברגל.
  9. שלבו תוספי מזון: תפקידם חיוני ביותר בחיזוק המערכות. חשוב לבחור בתוספים איכותיים ולא להתפשר על הזולים, כי לגוף שלנו מגיע הטוב ביותר. ויטמין סי לא חומצי, שורש אסטרגלוס, מיצוי אכינצאה, אבץ, פרוביוטיקה, פרופוליס ועוד.
  10. הדליקו בחלל החדר מנורת מלח: המנורה נחצבת ממכרה מלח עתיק ומשמשת ברפואה הטבעית לטיפול ומניעה של אסטמה, ברונכיט, שיעול, ליחה, נזלת כרונית, מפחיתה מתח, מטהרת אנרגיות שליליות, מפחיתה מיגרנות, מסננת אויר מזוהם.

 

אז שיעבור על כולנו חורף בריא ב"ה. יישמו את העצות והגוף שלכם יאמר לכם תודה וגם אני!

 

להמשך הכוונה פנו אליי ואשמח לעזור.

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה