טיולים לאפריקה – איפה כדאי לבקר?



רוצים לטוס לאפריקה? נהדר! השאלה הבאה היא, היכן תרצו לבקר? במאמר זה ניתן לכם המלצות כדי לעזור לכם להחליט באילו מדינות כדאי לעשות לכם לטייל.

טיולים לאפריקה

קצת על אפריקה

אפריקה היא יבשת גדולה ומיוחדת ולכן אין זה מפתיע, שרבים כל כך רוצים לבקר בה. אחת הסיבות למשיכה של ישראלים לאותם טיולים לאפריקה היא דווקא ההבדלים הגדולים בין הנופים והתרבויות הישראליות לאלו האפריקאיות. בשונה מאירופה ואמריקה הצפונית, בהן ניתן למצוא קווי דמיון רבים לתרבות הישראלית, אפריקה נחשבת למרתקת בעיני הישראלים מפני שהיא מאפשרת לנו לראות דרכים שונות לחיות.

קניה

קניה היא אחת המדינות הראשונות באפריקה, שהתיירים הישראליים הכירו ואין ספק, שזו הייתה אהבה ממבט ראשון! בקניה תוכלו לראות מאובנים מתחילת ההיסטוריה האנושית, שעל פי ההערכות, מקורם מלפני כ-6 מיליון שנים. תוכלו גם לטייל באגם נקורו, בו תוכלו לחזות באוכלוסיית הפלמיגו הגדולה בעולם. ומלבד טיולי ספארי ושלל טיולים בחיק הטבע, תוכלו גם ליהנות מתרבות הפנאי העשירה בבירה – ניירובי.

אוגנדה

גם אוגנדה מהווה מקור משיכה למי שחולם על טיולים לאפריקה. אוגנדה, המכונה גם "הפנינה של אפריקה", מושכת אליה תיירים רבים מכל העולם, בין היתר, בזכות רכס הרי רוונזורי, שפסגותיהם מכוסות שלג בכל ימות השנה והמראה המרהיב שלהן. לצד רכס רוונזורי תוכלו לראות בעלי חיים מיוחדים רבים בסביבתם הטבעית כדוגמת פילים, קרנפים, ג'ירפות, גורילות ההרים ועוד.

אתיופיה

זוכרים את מלכת שבא? לא רק היא ידועה ביופייה, אלא גם המדינה ממנה היא הגיעה, הלא היא – אתיופיה. באתיופיה תוכלו לטייל על גדות נהר הנילוס המפורסם. טבל זה לא הכל! באתיופיה יש אפשרויות רבות מספור למסלולי טיולים בכל הרמות, בהם תוכלו לחזות במראות מדהימים ביופיים וליהנות מהתרבות האתיופית המיוחדת והמרתקת לצד הטבע המופלא.

מדגסקר

מדגסקר זה לא רק סדרת סרטי ילדים! מדובר על אי, הידוע גם בכינויו "האי האדום" והקיצוניות שבו היא מה שמושכת אליו תיירים רבים כל כך. מצד אחד, יערות עבותים ומצד שני, מרחבים של סחלבים ושאר צמחים מרהיבים. שטחי מדבר ענקיים אל מול חופים מדהימים. במדגסקר תוכלו גם לראות בעלי חיים ייחודיים כדוגמת הפוסה, חרקים שונים ומיוחדים, זיקיות בשלל צבעים ועוד.

טנזניה

מטיילים רבים, שמתכננים טיולים לאפריקה לא מוותרים על ביקור בטנזניה. בטנזניה תוכלו גם כן ליהנות מטיולי ספארי עוצרי נשימה, לטפס על הר הקילימנג'רו הידוע, שהוא ההר הגבוה ביותר ביבשת, להכיר את המקומיים, הידועים בהיותם אנשים נחמדים ומסבירי פנים במיוחד ואם תרצו, תוכלו גם לשהות מעט באי זנזיבר, הידוע בזכות חופיו היפים והמרגיעים. חופי זנזיבר הגיעו אל התודעה העולמית באמצעות המגזינים המוכרים בעולם, שתמונות רבות מהם צולמו על חופים אלו. החול הלבן אל מול מי הטורקיז המהפנטים הם אלו, שהופכים את החופים ליפים ומבוקשים כל כך.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה