"האורן" על הבמה: ערב מחווה מרגש ליצירותיו של הזמר עילי בוטנר



הכישרון של תלמידי מגמת המוסיקה מתפרץ על הבמה : בערב יום שני השבוע נערך בהיכל התרבות ביבנה ערב הרכבים של תלמידי מגמת המוסיקה בתיכון האורן במעמד ראש העיר, צבי גוב-ארי ורעייתו דויה

צילום: עמרם כהן

 הביצועים המרגשים והיפים לשיריו של הזמר והיוצר עילי בוטנר זכו לתשואות רמות של ההורים, המורים והאורחים הרבים שמילאו את ההיכל עד אפס מקום. בשיאו של הערב עלה לבמה בוטנר וביצע את שיר הסיום עם התלמידים הנרגשים. 

 ערב הרכבים של תלמידי מגמת לימודי המוסיקה בתיכון ''האורן'' נערך מידי שנה במהלכו שרים ומנגנים תלמידי המגמה. הזמר עילי בוטנר החמיא למוסיקאים הצעירים ואמר כי "הצלחתם לרגש אותי מאד בערב נפלא ורווי כישרון. היה לי עונג רב להשתתף במופע המוכיח כי למוסיקה הישראלית יש עתיד מבטיח". מלאכת העיבוד, הבימוי וההפקה של הערב היתה נתונה בידיהם האמונות והאומנותיות של מורי המגמה, נמרוד לכיש, אייל דרכמן ואופירה פינקוביץ' בניצוחו של רכז המגמה, קובי שפי.

 ראש העיר, צבי גוב-ארי ציין בדבריו את ייחודיות המגמה, ההשקעה הבית-ספרית והתוצרים המרשימים הבאים לידי ביטוי בערב מסוג זה המאפשר לתלמידים להביע את כשרונם ויכולתם. גוב-ארי ציין כי בשנת הלימודים הבאה תחנך קרית החינוך החדשה ע"ש גינזבורג אשר תאפשר המשך טיפוח והעצמת מגמות הלימוד ותפתח בפני התלמידים אופקים חדשים.  

 מנהלת תיכון ''האורן'', אורית גור-כהן הביעה את הערכתה לתלמידים, להורים התומכים ולסגל המורים ואמרה כי המוסיקה מהווה מקור השראה, היא יכולה לשמח, להעציב, לספר סיפור. בית הספר ימשיך לפתח את המגמה על-מנת שכל תלמידה ותלמיד יוכלו לממש את הפוטנציאל הגלום בהם". 

 בערב השתתפו מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי, מנהלת החטיבה העליונה, רינת אלמוג, מנהלת חטיבת הביניים, אריאלה כהן, יו"ר הנהגת ההורים, אפי לובטון וחברי הנהגת ההורים.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה