"בנעלי בית"- הפעם עם אלי אלוש!



מידי שבוע אנו יושבים לשיחה לא מחייבת עם אחת הדמויות המעניינות בעיר. באווירה לא רשמית ונינוחה נשאל שאלות בגובה העיניים ונביא לכם את הצד הלא פורמלי של אותה הדמות שבחרנו באותו השבוע. הפעם יצאנו לשוחח עם- אלי אלוש, מנהל רשת המתנסים בעיר!

באדיבות אלי אלוש

הוא נולד באשדוד, וגדל כילד חולות וים, בבית מזרחי קלאסי. למד במקיף א' בעיר ועוד בימי התיכון בלט כמנהיג, כאשר בכיתה יא' כבר היה רכז הקן בנוער העובד והלומד. הוא התגייס לנח"ל ושימש שם כמזכיר הגרעין, במסלול קרבי כאשר במהלך שירותו הצבאי יצא לחל"ת ונשלח למחוז חיפה למלא תפקידים מנהיגותיים- ערכיים בין היתר עם נוער בסיכון, בהוסטלים וכד', וכך יצא ששירותו הצבאי נמשך 4 שנים. יש לו שני תארים במנהל ציבורי, זאת לאחר שבמשך שנים השתלם ויצא ללימודי תעודה בחינוך, הדרכה והוראה. לפני שהגיע ליבנה, ניהל מתנ"ס באשדוד, אך בעקבות הצעה שקיבל הגיע למצפה רמון, שם שימש כמנכ"ל התכנית הלאומית לנגב וניהל את המתנ"ס. למצפה הגיע עם חברתו שלימים הפכה לאישתו ושם נולדו גם 4 בנותיו, כך שלתקופה ההיא בנגב הקסום יש לו פינה חמה במיוחד בלב. לאחר מצפה רמון הגיע ליבנה, ובראשית הדרך היה חי על הקו מצפה- יבנה, עד שהחליט לקבוע את מקום מגוריו בגן יבנה. מאז, כבר 8 שנים שהוא מנהל בעיר את הרשת למתנסים, שרק מתפתחת ומשגשגת. הרשת פועלת עם כל סוגי האוכלוסייה, החל ממבוגרים, דרך נוער, ועד ילדים ופעוטות, בין היתר, בחיזוק קשרי הקהילה, חינוך בלתי פורמלי, ובתרבות הפנאי העשירה לצד חידוש והתפתחות תמידיים.

שנתחיל?!

1. מה מצחיק אותך? בעיקר טעויות, כאלה שיוצרות קומדיה של טעויות.

2. מתי בכית בפעם האחרונה? אני אחד כזה שלא בוכה. במשך שנים לא בכיתי, לפני חודש בעקבות איזשהי סיטואציה בכיתי, אחרי הרבה מאוד זמן.

3. מה מפחיד אותך? שיקרה משהו לבנות שלי.

4. מה מרגש אותך? פרחים, אהבה, ים, חיוך אוהב.

5. איך אתה מפנק את עצמך? אוהב לשבת מול הים, עם חבר טוב. ארוחה טובה. טיול עם המשפחה.

6. איזו תכונה היית משנה בעצמך?אימפולסיביות. קצת לנשום לפני שאני מגיב.

7. איזו תכונה אתה אוהב בעצמך? רגישות לאחר.

8. מהו הספר האחרון שקראת? "רעש" של יעקב בורק.

9. איזה כישרון היית רוצה שיהיה לך? לשיר או לנגן.

10. מה היית לוקח לאי בודד? מישהו שאני אוהב.

11. איזה אוכל בחיים לא תאכל? אין כזה. אני אוכל הכל.

12. איזו תכונה אתה אוהב ביבנאים? את הקהילתיות, את העובדה שלמרות שהיא גדלה מאוד היא לא איבדה את הצביון של המושבה, בנוסף יש כאן הרבה סיפורי הצלחה גדולים ביחס לגודל של העיר, הרבה אנשים שהצליחו בקנה מידה ארצי ועולמי באומנות, בעסקים, בספורט הם מיבנה.

13. עם איזו אישיות, שכבר אינה בחיים היית יוצא לארוחת ערב? דוד המלך או רבין.

14. אם היית חיה, איזו היית? זאב, כי הוא חי בלהקה, או כלב, נאמן וחבר טוב.

15. איפה תהיה עוד 5 שנים? מאמין שבתפקיד אחר.

16. מה יהיה כתוב על המצבה שלך? אהב לחיות.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה