חלל עבודה ומועדון - לנשים בלבד



מועדון פנתרה שייפתח בהמשך השנה ( ביוזמתה של גלית בן שמחון) יציע לנשים שילוב של חלל עבודה, קמפוס וחממה לניהול מעשי, נטוורקינג, ומועדון חברים סגור. המייסדות: "בפנתרה שואפים ללמד טוב יותר את חוקי המשחק העסקי ואיך לעמוד על שלך, להאמין בעצמך"

הכתבה פורסמה לראשונה ב ynet. 

חלל עבודה חדש לנשים בלבד, שצפוי להיפתח בהמשך השנה בתל אביב, יפעל על מודל ייחודי המשלב תחת קורת גג אחת חלל עבודה משותף ואישי, קמפוס וחממה לניהול מעשי, נטוורקינג, ומועדון חברים סגור.

המועדון – פנתרה (PANTHERA) - מציע שירותים כגון פיתוח ניהולי ועסקי מעשי שכולל הרצאות וקורסים, נטוורקינג שמנוהל בצורה שיטתית, חלל עבודה עם לאונג' עסקי מפואר ומועדון חברתי שהנו במה להופעות חיות ויוצרות.

כמו כן מציע המועדון אפליקציה להתייעצויות ותוכן מקצועי און ליין, הרצאות, פאנלים מקצועיים, חשיפה למאגר החברות, WiFi חינם, מפגשים עם מנטוריות ומודלים להשראה, הזמנת בני זוג ואורחים מהשעה 20:00, הוצאה מוכרת במס וכן כיבוד קל - קפה ועוגיות.

המועדון מציע בחירה בן שני מסלולים: חברה במחיר של 790 שקל + מע"מ בחודש, ורזידנטית במחיר של 2,490 שקל + מע"מ בחודש. כמו כן גובה המועדון דמי הרישום בסך של 150 שקל עבור תהליך אבחון ראשוני.

ניתן להירשם למועדון במינוי שנתי, בתשלום חודשי, עם אפשרות יציאה בהתראה של חודשיים מראש. אם מבטלים את המינוי, התשלום יהיה רק על חודשיים אלו, אשר יהיו עדיין בשימוש וללא קנס. פתיחת הדלתות צפויה באוקטובר/נובמבר.

צוות המועדון (צילום: שי גבריאלי)
.
צוות המועדון כולל את היזמת, המייסדת והמנכ"לית, גלית אנה בן שמחון, מומחית באסטרטגיה, ניהול ופיתוח עסקים, בעלת ניסיון עסקי, יזמי וניהולי של מעל 25 שנים, בחברות גדולות ובינוניות. בן שמחון מילאה תפקידים בכירים כמנכ"לית וכסמנכ"לית וביזום והקמת חברות. לימור דהאן, מייסדת וסמנכ"לית תוכן, אשת תקשורת, שדרנית רדיו, פסיכותרפיסטית ומרצה. שני בורשטין, מייסדת וסמנכ"לית דיגיטל, יועצת דיגיטל עצמאית עם ניסיון של כ-15 שנים. בורשטיין היא מומחית לאסטרטגיה ושיווק דיגיטלי, ומסייעת לחברות ועסקים בכל הגדלים בעולם הדיגיטלי.
.

"יש היום יותר מתמיד צורך באיכויות ניהוליות נשיות"

מייסדות המועדון מסבירות: "חללי העבודה השיתופיים הקיימים פתוחים לכל אחד. פנתרה היא קודם כל מועדון סגור, עם תהליך קבלה מובנה. מטרתו לייצר קהילה של מקצועניות שפועלות למען הזנקה וקידום של עסקים שבבעלות/ניהול של נשים.

"המודל שלנו מבוסס על תמהיל אלמנטים, שהעיקרי בו הוא מודל נטוורקינג ייחודי בעולם, אשר מתגמל חברות בהתאם לתרומתן לחברות אחרות. בנוסף, במקום יש קמפוס לניהול מעשי, אקסלרטור (מאיץ) לנשים שרוצות ליווי מקצועי ו-Social club הכולל בר, לאונג' ובמה להופעות חיות".

קהל המטרה, לפי מייסדות המועדון הוא "נשים בעלות עסקים, עצמאיות, יוצרות, יזמיות, מנהלות בכירות, בקיצור מקצועניות. עסקים שבבעלות גברים מוזמנים גם - במידה ויש להם נשים שותפות".

במועדון טוענים כי "העולם השתנה ויש היום צורך יותר מתמיד באיכויות ניהוליות נשיות לפיתוח עסקים וכדי לייצר כלכלה מיטבית ושפע עסקי ואישי. אם פעם גבר היה צייד ואישה הייתה נטו רחם, היום, הדיכוטומיה הזאת אינה רלוונטית. קיימים עדיין מחסומים בדרכה של אישה אל תוך מה שנחשב טריטוריה גברית ומחסומים אלו פוגעים בכולנו וכן גם בגברים. 

"הנתונים עגומים ולא משתנים כבר שנים", טוענים במועדון ומפרטים: "רק 14% מהבעלות על עסקים מצויה בידי נשים. רק 7% מהיזמים הן יזמיות. רק 15% מהמנכ"לים הן מנכ"ליות. כמחצית מהנשים העצמאיות מרוויחות עד שכר המינימום בלבד, בהשוואה ל-29% מהעצמאים והשכירות מרוויחות בממוצע 30% פחות. שיעור הנשים בדירקטוריונים בחברות הציבוריות מהווה 17% בלבד, ורק 2% מכלל יו"ר דירקטוריון. רק 1% מההון בעולם בלבד, נמצא בידי נשים.

"מחקרים מראים שגברים יעדיפו גברים והם נמצאים ב-95% מעמדות המפתח. קרנות הון סיכון משקיעות רק 3% מכספיהן במיזמים של נשים ורק 4% מהמשקיעים הן משקיעות. זה בעוכרינו הנשים, היזמיות כשאנחנו באות לגייס כסף וגם בבקשות להעלאות שכר או בקבלת הזדמנויות קידום.

"מחקר של אוניברסיטת הרווארד מראה שהשאלות שנשאלים גברים שונות מאלו של הנשים. את הגברים שואלים שאלות על חזון, יעוד, תקוות ושאיפות ואילו את הנשים שאלות שקשורות באחריות, ביטחון וכל הדברים שמונעים מאיתנו לחלום בגדול ולשאוף להישגים שמרגשים משקיעים ומצמיחים עסקים.

"פנתרה הנו מיזם אימפקט. המדדים של אימפקט חברתי ולא רק עסקי. מעבר למדדים העסקיים של תשואה לבעלי ההון, פנתרה ימדדו שיפור בתוצאות העסקיות, יצירת מקומות עבודה חדשים וההכנסה של הפנתרות.

"בפנתרה שואפים ללמד טוב יותר את חוקי המשחק העסקי ואיך לעמוד על שלך, להאמין בעצמך. לא לוותר לפחדים ולחששות שלך. לגברים זה ממש טבעי כי כך החברה חינכה אותו מהרגע שנולדו. לעומתם נשים צריכות לרכוש מיומנויות אלו. בפנתרה רוצים שאחד מתוצאות הפעילות תהיה בנייה של מודלים של ארגונים נשיים, שיוויוניים, עם קודים וערכים של התנהגות, שפועלים לטובת נשים וגברים".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה