תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין 04/07/14 ועד 10/07/14

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

טלה: השבוע האגו שלכם שוב יכול לסבך אתכם והיה עליכם ללמוד לשלוט בו. בעבודה: מתיחויות ויריבויות עולים וצפים ויש מי שמקנא בכם. זוגיות: השבוע אתם חסרי סבלנות והדבר יכול להוביל אתכם לויכוחים מיותרים שלא יתרמו דבר .כספים: אין זו תקופה טובה מבחינה כספית ומומלץ לדחות רכישות גדולות וחתימה על חוזים לשבוע הבא.

 

שור: הכרה שאתם זוכים לה, היא תוצר של עבודה והשקעה מרובה. בעבודה: מהלכים שהתרחשו לאחרונה פותחים בפניכם את הדרך לקידום והרחבת סמכויות. זוגיות: לרווקים שביניכם – היכרות שהחלה לא מזמן טומנת בחובה הזדמנויות נהדרות למציאת פרטנר ראוי לחיים משותפים. לנשואים שביניכם- יש ריח של סתמיות באוויר והדבר מעיד על כך שהשגרה נוגסת בזוגיותכם.

 

תאומים: רבים מבני מזל תאומים נמצאים בתקופה של שיפוץ ותחזוקה של מערכות היחסים שמרכיבות את חייהם. בעבודה:  השבוע יש לפעול בשקדנות. לזוגות: קיים צורך בתחזוקה ושיפוץ של המערכת הזוגית. כספים: מצבכם הכלכלי מתאפיין בשלב זה  בבלבול וחוסר יציבות. הקלפים ממליצים לכם להיזהר בכל הקשור לתחום זה.

 

סרטן:  התחייבות שלקחתם על עצמכם בדעה צלולה גורמת לסרטנים הרגשה לא נעימה.. בעבודה: יהיה עליכם לדעת להבליג ולהימנע ממאבקי אגו אשר עשויים לגרום לכם לנזק ולפגוע בשמכם הטוב. זוגיות: כלפי חוץ אתם מציגים תמונה אופטימית אך בתוך לבכם אינכם מרוצים מהזוגיות שלכם ויש הרבה דברים שמציקים לכם. בריאות: עייפות נפשית וחולשה קלה יאפיינו את סוף השבוע.

 

אריה:  ריח של פרידה סיום או סוף נישא באוויר. כבר זמן רב שאתם חשים צורך לחדש מתוך חשיבה על עתיד טוב יותר. על מנת שתוכלו לעמוד במשימה זו יהיה עליכם לקבל החלטות לא שגרתיות המונעות מחשיבה מקורית עם מבט קדימה והמלווה באופטימיות ובאמונה בצדקת הדרך. בבית: בני הדור הצעיר צריכים את תשומת ליבכם.

 

בתולה: השבוע יש להימנע מתמימות יתר כלומר: שלא "יעבדו עליכם" ולהיזהר מיתממות יתר כלומר: שאתם לא "תעבדו על עצמכם.." זוגיות: פיתויים שונים מציבים אתכם בפני מצבים שמעלים שאלות הקשורות במוסר, אמון ויושר. כדי להתמודד בהצלחה אל מול הפיתוי המזדמן, יהיה עליכם לזכור ולהטמיע את הפתגם הבא: איזהו הגיבור- הכובש את יצרו!

 

מאזניים: התקופה אותה אתם חווים כעת הינה משמעותית ביותר בחייכם והיא איננה מתרחשת סתם. ההבנה כי כל אשר מתרחש בחייכם הוא בעל משמעות ושעליכם ללמוד ולהפיק רווח חיובי מכל מקרה ומקרה, תאפשר לכם להבין כי התהליכים שעברתם לאחרונה נועדו למטרה מסוימת והם מציבים אתכם אל מול פתחו של עידן חדש אשר טומן בחובו שיפור והצלחה.

 

עקרב: נוקשות וחוסר רצון להתגמש יוצרים סביבכם מתיחות מסוימת. בעבודה: סומכים עליכם ועליכם להצדיק זאת. מומלץ להיצמד לכללים למרות שאולי הם נוקשים מעט לטעמכם. לרווקים שביניכם: זהו שבוע טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות או להתחדשות רגשית במערכת קיימת אשר עשויה להוביל לשינויים חיוביים במצבכם. בבית: נסו לגלות מעט גמישות מחשבתית ופתיחות, הדבר ימנע ויכוחים מיותרים עם בני המשפחה.

 

קשת: אנרגיה של יצירה מזמנת בעבורכם התחלות חדשות בתחום התעסוקה. בעבודה: פרויקט חדש אותו התחלתם לא מזמן, יעלה יפה. זוגיות: תחושת הלבד אותה אתם חשים נובעת מחוסר תקשורת בונה עם בן הזוג. הקלפים ממליצים לכם למצוא תחומי עניין משותפים שיוכלו לגשר על השתיקות שפוקדות את הזוגיות שלכם מעת לעת.

 

גדי: המהות של השבוע הקרוב היא עזיבה וסיום ובמקביל התחלה חדשה. בעבודה: יש סביבכם המון לחץ וחשוב לכם לעמוד במדדים שמציבים לכם. זוגיות: כלפי חוץ יש מצג של "הכול בסדר"  אבל בתוך הבית יש מתיחות שבא לידי ביטוי בכעס וחוסר שבעיות רצון. לרווקים: קשר שנראה מבטיח עשוי לאכזב, לכן מומלץ להקטין צפיות.

 

דלי: חרדה מפני העתיד מונעת מכם לבצע שינויים הכרחיים בחייכם. ההבנה, שעדיף לסבול את הכאב של ה-"עכשיו", במקום להתייסר מחרדה מפני העתיד, היא המפתח להיחלצותכם ממצב זה. כל שעליכם לעשות הוא לתת לעצמכם קצת יותר קרדיט ממה שאתם נותנים לעצמכם בדרך כלל, להתחיל להעריך את עצמכם יותר ולזכות ליישם את השינוי בו אתם חפצים.

 

דגים: השבוע יהיה עליכם להתפכח מציפיות גבוהות מידי וללמוד לקבל ולהיות מרוצים ממה שיש. בעבודה: עניינים הקשורים בשכר, ותגמול הולם על עבודתכם, מעסיקים אתכם. כספים: שליטה וביקורת עצמית על תקציבכם היא צו השעה ויהיה עליכם ללמוד ולעשות זאת בלב שלם וללא תחושת רחמים עצמיים. זוגיות: יש לכם ביקורת על הזוגיות בה אתם מצויים ובליבכם הייתם רוצים שהדברים יראו אחרת. 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה