"הקב"ה מתכנן הכול. אני סומך עליו"



גם אחרי ההפסד לנס ציונה המאמן יוסי זוזוט לא מסתתר משום דבר. על שמועות העזיבה "יש לי חוזה לעוד שנתיים ואני מתכוון לממש אותו". על חזרתו של קרגולה " יש לו עבודה נוספת. זה בעייתי". על מצב הקבוצה "אשקלון וכפ"ס בכיף היו מתחלפות איתנו". שמועות על עזיבה. "קשקוש. יש לנו הרבה עבודה" ועל הקהל " הרוב תומך בי ומחזק אותי".

ארז זנו
צילום: חסדאי כהן

גם כשהקבוצה סופרת כבר 8 משחקים ללא ניצחון מאמן הקבוצה יוסי זוזוט לא מתחמק משום שאלה. גם על התפטרות, עם על הקהל, גם על שחקני רכש וכן, גם על אורי קרגולה. בשבועיים האחרונים אוהדי הקבוצה קראו בשמו של קרגולה כאחד שצריך לחזור ללבוש את הצהוב -כחול ולהחזיר את המספר 18 על גבו.זוזוט. אין פיתרונות קסם לא מעט האשמות יש כלפי החלק ההתקפי שלאחרונה פשוט לא מתפקד וכמו כל חלקי הקבוצה, נעלם בחודשיים האחרונים. זוזוט מדבר על הכול בחופשיות ולא מותיר שום שאלה פתוחה, גם כשזה לא נעים כששואלים אותך על התפטרות. זוזוט מצידו רואה רק דבר אל מול נגד עיניו, להחזיר את הקבוצה למסלול וניצחונות ודי מפתיע כשהוא מדבר על כך שלחץ זה ממנו והלאה " ברור שאנחנו נמצאים בתקופה לא טובה אבל הרבה קבוצות היו מתחלפות איתנו. תראו מה קורה באימפריות כמו הפועל אשקלון והפועל כפר סבא שמתרסקות לא רק מקצועית אלא גם כלכלית וניהולית. זה משהו שלא קורה ביבנה". שאלתי אותו האם לאור התוצאות האחרונות הוא חושב על התפטרות "ממש לא. הדבר היחיד שאני חושב עליו זה איך לצאת קדימה עם השחקנים שלי. אנחנו עוד נביא תוצאות טובות. כדורגל זה לא משחק לרכרוכים. זה לא חכמה לעשות כשקשה אלא לחשוב איך להרים בחזרה את הקבוצה. צריכים להיות חזקים גם בתקופות הקשות.

אם מישהו בהנהלה חושב שאני צריך ללכת שיבוא ויגיד לי" אמר המאמן רגע לפני המשחק מול פתח תקווה. כן, אבל הקבוצה לא מתפקדת. תוצאות לא טובות שאלתי. " תוצאות לא טובות? למה? אנחנו עם 22 נקודות ומרחק של 8 נקודות מהקו האדום. אני מאמין שבתחילת העונה כולם היו קונים את זה. אף אחד לא ציפה שנהיה עם כל כך הרבה נקודות עד כה. משום מה, היו כאלה שחיו בסרט שניאבק על עלייה עם התקציב שלנו". יש בזה משהו אמרתי אבל עוברת תקופה לא טובה על המערכת " תראה איך הגענו למשחק מול נס ציונה" אמר והמשיך " שחררנו שישה שחקנים שלא ענו על הציפיות של המערכת ולא הביאו את היכולת שציפינו לה ולכן הם שוחררו. בנוסף אליהם, גבי אדרי, אוראל אדרי, תימור אביטן ואדיר קרן לא שיחקו עקב פציעה. תשים לב כמה שינויים עברו על הקבוצה אבל אני מאמין בשינויים כי הם היו חייבים להיות". או קיי שחררת שחקנים ומה עם להביא טענתי "הבאנו את ארנון טמיר וכולם ראו קצה מהיכולות שלו. רצינו אותו עוד בתחילת העונה והוא רצה ליגת על. הוא יביא לנו עוד הרבה. אני רוצה רק שחקנים שישדרגו אותנו ולא משלימי סגל. אנחנו בוחנים שחקנים בפינצטה ולא מוכנים להביא חתולים בשק. גם אם זה ייקח זמן". רגע, אבל מה עם אורי קרגולה? זה לא מתבקש להביא אותו ליבנה? " ארז, אתה לא מחדש כלום, חוץ ממך פנו אליי כמה אוהדים ואמרו לי את זה. אורי חלוץ ענק שעשה הרבה למכבי יבנה ואני אוהב אותו אישית אבל צריך לזכור שהוא עובד בבקרים ויש בעיה עם זה מבחינת האימונים. אורי בעיניי החלוץ הכי גדול של ליגה א'". בשורה התחתונה אמרתי, המצב לא טוב, מה עושים "הקב"ה מתכנן הכול. אני סומך עליו. קמים בבוקר ומניחים תפילין. מאמינים באמונה שלמה ובעיקר עובדים קשה. לדבר תמיד אפשר וזה גם בסדר אבל בעיקר צריך לעבוד קשה. אין פיתרונות קסם אלא רק התמדה באימונים, עבודה קשה על המגרש והנקודות כבר יבואו. אנחנו משחקים טוב ואין סיבה שלא נביא את הנקודות". לפני שאני מסיים שאלתי אותו, האם אתה חושש שהקבוצה תרד ליגה והאם זה עובר בראשך " אם היית אומר לי לפני תחילת העונה הייתי אומר לך שכן אבל עכשיו אני מאמין בקבוצה הזאת ולא רק שלא נרד אלא אני חושב שיש לנו פוטנציאל לפלייאוף עליון. אנחנו עוד נפתיע רבים כמו שעשינו בתחילת העונה"


 
$(function(){setImageBanner('a7b3fb05-c03b-4acc-bc91-751fa30f0a43','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('e7790a03-675d-4b33-a107-d54e35d0ef12','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה