הסינדרלה חזרה



למשך 90 דקות שמה מכבי יבנה את צרות הליגה בצד ועלתה לשחק בגביע בחוץ מול רמת השרון מצמרת ליגת העל. חניכיו של זוזוט ניצחו בגדול 2-1 עם יכולת ענקית ועלו לשמינית הגמר. שתי נגיחות של אורן ניסים ותימור אביטן העניקו את הכרטיס לשלב הבא. עכשיו נותר לחכות לתוצאות ההגרלה בשלב הבא ולהביא את היכולת לליגה.

ארז זנו
צילום: חסדאי כהן

 כמה שזה בנאלי לכתוב את זה אבל כמה שזה נכון. הסינדרלה חזרה.
היא פה חיה ובועטת. מכבי יבנה יצאה למשחק חוץ מול עירוני רמת השרון בידיעה שאין לה
יותר מדי מה להפסיד. הקבוצה סופרת ניצחון אחד ב 11 משחקים ונמצאת עם הגב לקיר
בליגה הלאומית מול קבוצה ששלושה ימים לפני ניצחה 4-0 את בני סכנין בדוחא. כאשר
ג'ניה קפלן גמר את העונה ועידן ציון נפצע באימון המסכם, עלה המאמן יוסי זוזוט עם
הרכב מעט שונה כאשר גם ירדן אבוחצירא מקבל מנוחה על הספסל.תימור. שער ניצחון ענק אם שואלים אותי, אני
חושב שיש שתי קבוצות תחת השם מכבי יבנה. זאת שמפסידה לאשקלון ונס ציונה והשנייה שמנצחת, כמעט בקלות, את הקבוצה שממוקמת במקום החמישי בליגת העל, בביתה. למרות שהייתה כניסה חינם רק 150 אוהדים מקומיים טרחו להגיע כשגם מיבנה מגיעים עוד 150 שעשו הרבה יותר רעש. בואו נגיד שלא הייתי קורה לרמת השרון עיר של כדורגל. אבל עדיין קבוצה בליגת העל.

 חזרתו של שוקי נגר להרכב החזירה את מאור פרץ לקישור וכמה שהוא היה חסר בעמדה הזאת. מאור היה מצוין, עשה סחרחורת להגנת השרונים ובלט מעל כולם. גם אורן ניסים, שקיבל זר פרחים מהאקסית שלו בתחילת המשחק, היה מצוין והשתלט על כל כדורי הגובה. פתיחת המשחק הייתה שקולה כשיבנה מחזיקה יותר בכדור. רמת השרון, עם שלל זריה, ניסתה גם היא לתקוף והגיעה להזדמנות ממשית בדקה ה13 וגם כבשה כאשר אפרים טקה המוכשר הגביה כדור לרחבה והזר החדש הוגו מרטינז נגח פנימה 1-0 למקומיים. מי שחשב שהקבוצה האורחת מתחתית הלאומית תישבר, טעה טעות חמורה.ניסים מקבל פרחים מהאקסית יבנה המשיכה לשחק, ארנון טמיר הניע כדור ביעילות, אוראל ליהטט על הקו, תומר עבד קשה מאחור ותימור עשה צרות בכל כדור שהגיע להתקפה ובדקה ה18 חזרה יבנה למשחק עם נגיחה מדויקת של אורן ניסים ומהר מאוד זה הפך ל 1-1 לשמחתם האדירה של אוהדי יבנה שהגיעו עם שלל דגלים למשחק. אורן עוד הספיק להחטיא אחד על אחד והמחצית הסתיימה בתיקו. מיד בפתיחת המחצית השנייה ערך מאמנה של רמת השרון בני טבק שתמיד ייזכר לטובה ביבנה, שני שינויים ובדקה ה60 את החילוף השלישי שלו, מה שהעיד על פניקה וחוסר שקט בצד המקצועי. שתי הקבוצות חיפשו הכרעה על מנת לא להגיע להארכה ובדקה ה83 זה קרה. מאור פרץ הגביה כדור נפלא לראשו של תימור אביטן שגילח את הכדור שאלגנטיות והכניע את בן רהב וזה 2-1 ענק ליבנה. עד הסיום יבנה כצפוי הלכה אחורה העיפה כדורים למאפיה שסמוכה למגרש ועוד לפני שריקת הסיום  עשה
השוער סאלם התקף לב לאוהדי הקבוצה כאשר שמט כדור עמוק בתוך תוספת הזמן אבל תיקן את
עצמו מהר והרגיע את כולם. סאלם היה טוב מאוד בשער והראה הרבה ביטחון.  מיד לאחר מכן הגיע מאור פרץ לאחד על אחד מול בן רהב אבל החמיץ הזדמנות גדולה.

אוהדי יבנה מריעים לניצחוןזה לא כל כך שינה לאף אחד כי מיד לאחר מכן נשרקה שריקת הסיום שסימנה שוב, אחרי הרבה מאוד שנים, יבנה סינדרלה. השריקה האחרונה למשחק הביאה את כל שחקני הקבוצה לחגוג עם האוהדים. יבנה נמצאת בתקופה לא קלה בליגה וליום אחד, עשו השחקנים והאוהדים מעבר חד לגביע ואיזה כיף היה לראות את השמחה האדירה של כל המערכת. מגיע לקבוצה הזאת לשמוח. לא כל כך מובן איך אותה קבוצה נמצאת בתחתית הלאומית שאלו אוהדי רמת השרון "הם שווים פלייאוף עליון של ליגת העל" אמרו השרונים החביבים שנפלו בווינר ולא יודעים איזה שלושה חודשים נוראים עוברים על זוזוט וחבורתו. אבל גם הן יודעים כי תוצאה של 4-1 הייתה יותר משקפת את מהלכי המשחק.פרץ מלהטט על הקו. כמה שהוא היה חסר כולם אומרים שצריך להביא את היכולת לליגה אבל כיף לשים בצד את כל הצרות והבעיות ולחגוג. יש לזוזוט עבודה קשה להנחית את חניכיו לקרקע הוא שוב הפך להיות חביב התקשורת הארצית. בכלל, זוזוט חווה דה ז'וו לאחר המשחק עם מספר ראיונות לכלי
התקשורת הארציים, בדיוק מה שהיה אשתקד במשחק מול הפועל תל אביב, רק שהפעם יבנה
עברה גם את הסיבוב הזה והקבוצה מרימה ראשה לקראת הגרלת שמינית גמר גביע המדינה. מי
שהיה מאושר קצת יותר מכולם היה הקשר תומר בן חיים ששיחק ברמת השרון ועבר שם תקופה
לא קלה. צריך היה לראות את השאגה של גיא סאלם בסיום המשחק והחיבוק עם האוהדים שלו
ושל רן פרג'פור בכדי להבין עד כמה ביבנה היו זקוקים לניצחון הזה. אסי גלבוע? אולי
בית"ר ירושלים או הפועל עפולה עם עידו לוי בשער? יוסי זוזוט דיבר על מכבי חיפה, אני מקווה שלא נקבל אותם וסיבותיי עימי.


 
$(function(){setImageBanner('4dfa5e85-1403-41db-939d-9b04693db79b','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('0ed7376c-00f3-477b-888f-0b77ea3f10a7','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה