משחקים בצל הדחייה



מכבי יבנה ממשיכה באימוניה לקראת העונה החדשה, כנראה בעוד שבועיים * ביום רביעי ניצחה יבנה במשחק אימון את מכבי קריית מלאכי * רועי קהת מתאמן עם הקבוצה

ארז זנו
צילום: חסדאי כהן

בצל כל הבלגן סביב ההתאחדות לכדורגל ממשיכה מכבי יבנה להכין עצמה לליגה. כאמור בסוף השבוע הזה הייתה אמורה הקבוצה לצאת למשחק חוץ מול הפועל עפולה במסגרת המחזור הראשון, אבל האנדרלמוסיה סביב תקציב הקבוצות הביא לכך שהליגה נדחתה בשבועיים ומשחקי האימון חייבים להימשך עד תחילתה.

ביום רביעי אירחה מכבי יבנה את קריית מלאכי מליגה א' דרום באצטדיון העירוני באחד המשחקים האחרונים כנראה של הקבוצה עקב שיפוץ האצטדיון.

בימים האחרונים ניסתה יבנה לארגן מספר משחקי אימון, בין היתר מול הפועל אשקלון, בית"ר ירושלים, עירוני ראשל"צ ומכבי נתניה, אבל כל פעם הייתה סיבה אחרת לביטול, ומלאכי היו אלה שנענו לבסוף להצעה. רועי קהת. עשוי להיות גניבת השנה

נחמד היה לראות את אדיר קרן שוב במגרש. קרן אמר שלום חם לכל אנשי יבנה שמצדם החזירו לו אהבה גדולה. לפעמים צריך גם לדעת איך להיפרד.

יבנה עלתה עם ההרכב הרגיל שלה, כשהשינוי היחיד היה כאשר בר לייבה פינה את מקומו לטובת רועי קהת שהגיע ממכבי ת"א ועליו נרחיב בהמשך. המשחק עצמו לא התעלה לרמה גבוהה ובמיוחד החצי הראשון שהיה רדום, ורק יעקב בוזגלו "בוזי" שישב ביציע כאביהם של המאמן אוהד והשחקן אסי, גרם לעניין את האווירה עם סיפורים ואנקדוטות שלו לגבי הכדורגל הישראלי.

אחרי חצי שעה של כדורגל נפלו שחקני מלאכי מהרגליים ויבנה החלה להשתלט על המשחק, בעיקר בזכות יכולת טובה של מאור פרץ ואוראל אדרי שהיו אקטיביים מאוד בחלק ההתקפי.

אחרי בליץ על שערו של רן קדוש, שוער היריבה, הגיע השער הראשון של יבנה אחרי בעיטה מדויקת של אורן ניסים. במחצית השנייה ערכו שני המאמנים אינספור חילופים על מנת לנסות את שחקני הספסל שלהם, והשער של ניסים היה גם גול הניצחון והמשחק הסתיים בתוצאה 1-0 ליבנה. כמו שאני תמיד אומר, במשחקי אימון התוצאה פחות חשובה ונראה כי יש ליבנה עוד דרך לעשות עד שהם ייראו במיטבם וזה לוקח זמן.

שני השחקנים הפצועים נתן לוי וז'ניה קפלן המשיכו לעשות ריצות קלות מסביב למגרש, וייקח להם זמן עד שהם יחזרו לאימונים מלאים ומן הסתם למשחקים. קפלן אמנם שותף מעט במשחק מול לוד בשבוע שעבר, אבל זה היה כנראה מוקדם מדי בשבילו והוא נאנק מכאבים לאחר ששיחק. אדיר קרן ושוקי נגר. נפרדו כידידים

העונה יבנה עשתה צירוף שחקנים מאוד מינורי, אבל דידי אונגר, נדב מוניס, בר לייבה ונבו מזרחי אמורים להיות חלק בלתי נפרד מסגל הקבוצה ולא להוות תפאורה כמו חלק מהשחקנים בעונה שעברה, וזה משהו שביבנה הבינו, שכל שחקן רכש שמגיע צריך לתת תפוקה על המגרש ולא להיות נער פוסטר ביציע.

אגב מוניס, כיף לראות את הבחור הזה משחק. הרבה נחישות, רצון להצליח וכמובן גם כדורגל טוב.

בימים האחרונים מתאמן ביבנה רועי קהת בן ה-20. עד לפני שנתיים קהת היה הכוכב הגדול ביותר של מכבי ת"א בנוער. הוא בלט מעל שחקנים כמו מושיקו לוגסי, דור מיכה ואפילו מוסה קנוטה ששיחק עם הצהובים. קהת נחשב לשחקן אינטליגנטי ברמות הגבוהות ביותר, ואף ויתר על קורס טיס למען הכדורגל.

בעונה שעברה שיחק הבחור מרחובות כמושאל בהפועל באר שבע, אבל הקבוצה מהדרום העדיפה לתת לשחקנים אחרים לשחק והוא ראה את המשחקים בעיקר מהספסל. העונה קהת רוצה וצריך לשחק וביקש להתאמן ביבנה עקב הקרבה לעיר מגוריו. ביבנה יעשו מאמצים להחתים את השחקן המצוין שמתפקד כקשר שמתחת לחלוץ, אבל הבעיות התקציביות, פערי ציפיות שכר ואינפלציה בעמדה עשויים לטרפד את המהלך, שעשוי להיות "גניבת השנה" מבחינת הקבוצה.

בהנהלת הקבוצה מאוד מרוצים מצירופו של הקבלן שמעון צרפתי כספונסר הראשי של מכבי יבנה, אבל במקביל ישמחו לראות נותני חסות נוספים מצטרפים למועדון בעונה הקרובה. "יש עוד מקום גדול על גב השחקנים ואפילו בכתפיים ובישבן, ונשמח לשבת עם בעלי עסקים שירצו לתמוך במכבי יבנה", אמרו השבוע בהנהלת הקבוצה.

השבוע החלה מכירת המנויים של מכבי יבנה לעונה הקרובה, ובהנהלת הקבוצה מצפים לפחות למאה אוהדים שירכשו את מנוי הקבוצה.  

 

 
$(function(){setImageBanner('c6762b00-a5a4-4997-9cc6-d396bae3cd5f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('3e093e9c-4817-4168-ae55-754cad421734','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה