"יבנה זה המקום הראשון אליו ארצה לחזור"



אנשי מכבי יבנה קיוו וציפו, אבל אחרי קיץ מאוד מבלבל החלוץ המצוין תימור אביטן נשאר במדי קבוצת האם מ.ס. אשדוד * רגע אחרי שקיבל דקות ראשונות בליגת העל, התפנה אביטן לראיון מיוחד

ארז זנו

אם לא עומר אצילי מראשל"צ (שעבר לבית"ר י-ם) אז תימור אביטן ממכבי יבנה היה מסיים את העונה שעברה עם תואר "תגלית העונה" של הליגה הלאומית. הוא הגיע ליבנה רק במחזור ה-7 ומאז הספיק לכבוש תריסר פעמים ולהעניק ליבנה ואוהדיה אינספור רגעי קסם.

מעבר לשערים סיפק אביטן הצעיר (בן 21 בסך הכל) הרבה מקצועיות כאשר נלחם על כל כדור, נאבק בכל שחקן יריב ונתן הכל למען הקבוצה. אביטן היה אחת ההברקות הגדולות של יבנה בעונה שעברה, ומשחקן אלמוני, תוצרת מחלקת הנוער של מ.ס אשדוד השכנה, הצליח החלוץ לתקוע יתד בהרכב הראשון ולא זז משם עד תום העונה כולה עם נתון של 12 שערי ליגה.

ניתן להסתכל על הסטטיסטיקה ולראות, כי מאז הגעתו של אביטן ליבנה גם החלוץ שלידו, אורן ניסים, פרח, מה שהצביע על שיתוף פעולה פורה בין השניים. לאחר העונה הטובה נוצר קשר עמוק בין יבנה לבין החלוץ הצעירף שמצדו הצהיר כי הוא מעוניין לשחק בליגת העל במדי קבוצת האם שלו אשדוד, ובמידה ולא, רק ביבנה. ההצהרה הייתה בהחלט פטריוטית עבור יבנה והשחקן התקרב מאוד לקבוצה כאשר מאמנה של אשדוד, ניר קלינגר, יצא במהלך הקיץ למחנה אימונים והשאיר את אביטן המאוכזב בארץ.

דווקא מהמקום הנמוך הזה הצליח אביטן להרשים את קלינגר לאחר מחנה האימונים בצורה מעוררת כבוד במשחקי האימון בארץ, מה שגרם למאמן החדש של אשדוד לצרף את החלוץ המהיר לסגל הקבוצה ואף לשתפו במשחק הראשון של העונה.

אחרי קיץ לא קל אביטן מדבר על תחושת העזיבה של יבנה, מודה למאמן יוסי זוזוט על הענקת האשראי בהרכב, מקווה להטביע חותם בקבוצתו החדשה-ישנה ולפני הסוף מבקש להודות לקהל של יבנה. ראיון פרידה.

תימור, אחרי עונה אחת ביבנה, באיזה תחושה אתה עוזב?

"אני עוזב בתחושה מאוד טובה, התחברתי מאוד לקהל ולקבוצה עצמה. יבנה זה בית חם ואני יודע שיש לי לאן לחזור"

הגעת לפה אנונימי יחסית, אתה מרגיש שעשית התקדמות במכבי יבנה?

"ברור. אני חושב שיוסי האמין בי ונתן לי דקות משחק להוכיח את היכולות שלי, ושמח על כך שהצלחתי להחזיר לו על כך במגרש".

חזרת בעצם לקבוצת האם שלך מ.ס אשדוד. באיזה ציפיות אתה מגיע לשם?

"באשדוד אני לא מגיע בתור כוכב או רכש נוצץ, אני בשאיפה להוכיח את עצמי ולשפר את מעמדי בקבוצה".

 לכל אורך הקיץ היה חוסר ודאות לגבי זהות הקבוצה בה תשחק. נראה שההתעקשות שלך להילחם על מקום בסגל של אשדוד עזרה.

"אני חושב שאחרי עונה טובה ביבנה יש לי מקום בליגת העל. עבדתי קשה כל הפגרה על מנת לשמור לי מקום בליגת העל ולהוכיח את עצמי, ואני שמח שבסוף הצלחתי לעשות זאת".

נכנסת השבוע כמחליף במשחק הראשון בליגה. איך ההרגשה?

"לא היה מובן מאליו שאני אכנס. אני רואה את הצד החיובי של הדבר. אני משקיע רבות ומקווה שדקות המשחק רק יעלו משבוע לשבוע".

יש לאשדוד לא מעט צעירים מוכשרים בהתקפה והמאמן קלינגר גם ביקש חלוץ רכש. מה זה אומר על מעמדך?

"אני לא נכנס לזה יותר מדי. אני מאמין שניר רוצה רק לחזק את הקבוצה יותר ויותר, משהו שמאוד טבעי. לא משנה מי יגיע בתפקידי, אני אמשיך לתת ולהשקיע 100% ממני".

איך אתה יכול לסכם את התקופה שלך במכבי יבנה?

"יבנה זאת קבוצה חמה ואוהבת שהאמינה בי לאורך כל הדרך. זאת הייתה עונה מאוד מאתגרת, התחלה מאוד טובה ולאחר מכן נפילה של תשעה משחקים ללא ניצחון, אבל התעלינו על עצמו והצלחנו לסיים את העונה בצורה טובה, ועם טעם מתוק בפה".

אתה חושב שהדרך שלך ושל יבנה עוד ייפגשו?

"אתה יודע איך זה בכדורגל, אי אפשר לדעת לאן המקצוע הזה יכול להוביל אותך, אבל בשבילי יבנה זה בית חם שאני מאוד אוהב. אני רוצה למצוא את מקומי כרגע בליגת העל, אבל מה שבטוח כל עוד מדובר באופציה בלאומית, יבנה היא המקום הראשון שאליו אני ארצה לחזור".

אני מבין שאתה רוצה להעביר מסר לקהל דרך העיתון.

"כן, אני אשמח.  תודה רבה לכל הקהל החם, האוהב והתומך שבא לכל משחק ומשחק לכל אורך הדרך. אתם קהל מיוחד שאין כמותו, ושמחתי להיות חלק מבית מכבי יבנה. עשיתם אותי שחקן מאושר ואני מאחל לכל קבוצה קהל כמו שלכם".


 
$(function(){setImageBanner('cccd715a-79e0-40f1-969e-fd949d0e6850','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('da9105ca-e307-4745-a618-1546b830c217','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה