מלכת הזומבה של יבנה ומתולתלת גאה, שירה דורה, יצאה למאבק בחברת "פנטן" שהפסיקה לייבא את קרם השיער האהוב עליה וסחפה אחריה מאות בנות מרחבי הארץ

טלי בנדו לאופר

לפני שנה, בלי הודעה מראש החל להיעלם הקרם האהוב על מלכת הזומבה היבנאית, שירה דורה. דבר שנשמע אולי תמים ושולי אך לא כך הדבר. לא כשמדובר בבחורה שמלאה באנרגיה ורעמת תלתלים סוררים. דורה, שחיפשה את קרם התלתלים של חברת "פנטן" בכל פינה ולא מצאה, החליטה שלא להיכנע ופתחה קבוצת פייסבוק שתלחם ברוע הגזירה, הורדת סדרת מוצרי התלתלים מהמדפים. עם נציגי פנטן

"הייתי ילדה מתולתלת ובחיים לא הסתדרתי עם השיער שלי, לא משנה במה חפפתי. הייתי מאלו שמרטיבות את השיער בכיור במועדונים כי כשהוא היה יבש הוא נראה לא טוב ואז הכרתי את הקרם של פנטן בלחות מוגברת. הייתה סדרה מיוחדת לתלתלים והשתמשתי בהמון מוצרים מהסדרה, הייתי מרוצה. יום אחד שמתי לב שהפסיקו להביא את המוצר והתחלתי לחפש אותו. הוא פשוט נעלם ולא הבנתי מה אני אעשה עכשיו. התקשרתי ליבואנים שאמרו שהם מבינים את הקושי והם עושים מאמצים עם פנטן בחו"ל כדי להמשיך להביא אותו. נכנסתי גם לקבוצה של פנטן ישראל וראיתי שמלא בנות כתבו בנושא. הבנתי שמשהו קורה פה, שיש הרבה בנות כמוני במצוקה והחלטתי להקים קבוצה שיחד נצעק חזק כדי שישמעו אותנו  ויחזירו את המוצר. הקבוצה קיימת שמונה חודשים ויש בה 800 בנות מתולתלות ומתוסכלות".

עד כה הספיקה הקבוצה לפנות לפנטן העולמית בדרישה שישיבו את המוצר למדפים וכעת מתמקדת בעיקר בהגברת המודעות לנושא והגדלת הקבוצה.

"המחאה שלי היא מחאת רשת. אני מנסה להגיע לכל המתולתלות. לפייסבוק יש הרבה כוח. אנחנו מקוות שאם פנטן יראו שזה חסר לכ"כ הרבה לקוחות זה ישנה אצלם משהו. הרי הם לא הפסיקו כי זה לא הלך, אני בטוחה שהרבה קנו". המוס המדובר

אולי אין כ"כ הרבה מתולתלות כמו שאת חושבת

"אין מצב כזה! אני לא יודעת מה קורה בעולם, אבל בישראל יש הרבה וגם כאלו שמתוסכלות מזה".

אגב, בתקשורת לא נוהגים להופיע עם תלתלים, זה לא מצטלם טוב

"נכון, יש מגמה כזאת אבל אצלי התלתלים זה אופי, זה הזומבה, זה הייצוג, תלתלים זה אני. בעיני, תלתלים זה אחד הדברים הכי המדליקים שיש! כמה שפעם סבלתי מזה, היום אני מחבקת אותם. אני חושבת שפעם חלק היה באופנה והיום יותר מתחברות אל תלתלים".

מה צפוי בהמשך המאבק? איך תחזירו את הקרם?

"אנחנו לא מתכוונות לוותר וחייבות למשוך את תשומת הלב של פנטן. עכשיו, לדוגמא, הם שמו לב למצוקה שלנו  והתחילו לפצות אותנו כי אין את המוצר. הם עקבו אחרי הקבוצה וראו את מה שהבנות כותבות על התחושות שלהן ולפי זה פיצו אותנו".

מה למשל?

"אני כתבתי שאני לא מרגישה בנוח לא משנה מה אני לובשת. חשה שאני לא נראית טוב, אז הוחלט לקחת אותי ליום שופינג בשווי 1,500 ש"ח עם סטייליסטית, מישהי כתבה שהיא כל היום אוספת את השיער מאוד מתוח כי לא מסתדר לה אחרת, אז הם נתנו לה יום ספא כדי להשתחרר ולהירגע. למישהי אחרת נתנו תספורת, סידרו לה את התלתלים ועשו לה בוק תמונות".

"אני חייבת להוסיף שאני קצת חוששת שהבנות מתחילות קצת להתייאש ולהיכנע. אני קוראת לכולן ומזכירה שאנחנו כוח יחד ואין לזלזל ב-800 בנות מתוסכלות! אנחנו צריכות להשמיע את עצמנו ואני מאוד מקווה שעוד בנות יצטרפו לקבוצה במהרה".

שנה עברה מאז שהקרם ירד. במה את משתמשת מאז?

"ניסיתי כבר סוגי קרם ובסוף מצאתי משהו שעושה עבודה אבל לא עד הסוף, אני לא מוכנה לוותר על הקרם שלי".


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה