פותחים עונה- טייק 3



אחרי שתי דחיות ומלחמה אחת, תפתח מכבי יבנה את העונה במשחק חוץ מול הפועל ירושלים בטדי. הקבוצה הודחה מגביע הטוטו עם הפסד מרגיז לבני יהודה. טימור אביטן מתקרב לקבוצה. מאור פרץ עבר ניתוח וייעדר שלושה חודשים

כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

 

ככל הנראה, בלי נדר ואם לא יהיה משהו בלתי צפוי, תפתח מכבי יבנה (סוף סוף) את העונה. זה יקרה ביום שישי בשעה 16:00 באצטדיון טדי מול הפועל ירושלים. כזכור, העונה אמורה הייתה להיפתח כבר מלפני שבועיים אבל עקב המלחמה ולאחר מכן עקב הוראות פיקוד העורף הנוקשות, הוחלט כי המחזור יידחה לתאריך הנ"ל. דווקא יבנה, שעשתה הכנה ראויה ביותר לתחילת העונה נפגעה יחסית מהדחייה. לאדומים היו קשיים רבים בחודש האחרון ולאחר שהוסרו מספר מכשולים הצליחה החבורה באדום להתחזק בעוד שני שחקנים שיחסית משמעותית עבורם, עדי סופר וברק משה. מבחינת מכבי יבנה כל זה לא צריך לשנות יותר מדי סדרי עולם. לכל אורך משחקי גביע הטוטו הציגה הקבוצה יכולת יציבה, טובה ואיכותית, ככל הניתן לפתיחת עונה בשיא הקיץ. אם יש משהו חיובי מהדחייה הרי זה שדוד רביבו, שנפצע במשחק הראשון, החלים וישחק מול האדומים. כבר בגביע הטוטו שיחק רביבו ונראה כי הכדורי עומק שלו עוד יספקו הרבה רגעי אושר לקהל המקומי שעודד אותו לא מעט. לאחר שהצליחה להעפיל מבית ד' בו השתתפה, סיימה יבנה את דרכה בגביע הטוטו לאחר הפסד ביתי 1-0 לבני יהודה.

 

דניאל יפרגן. הפתעה נעימה באגף ימיןמכבי יבנה עמדה איתנה מול הזהובים שמתיימרים לחזור במהרה לליגת העל. יבנה הציגה יכולת טובה, שלטה ברוב הזמן בכדור והגיעה למספר הזדמנויות טובות אבל דווקא הבחורים של יוסי אבוקסיס יהיו אלה שישחקו בחצי הגמר גביע הטוטו ויזכו למענק נוסף של 50 אלף שקלים.

 

יבנה פתחה עם סלם יפרגן ניבאלדו ג׳אן אברהם אופיר בן חיים ז׳אן רביבו אסייג ואיילי. לאחר מחצית ראשונה שקולה ראו 600 אוהדים את אביב חדד דוחק כדור מקרוב שמטעה את גיא סלם והכדור נכנס לתוך הרשת כשספק רב מאוד לגבי נבדל שהיה.

שחקני יבנה באו בטענות לשופט שלא התרשם מהן וכמובן אישר את השער. לאחר שלוש דקות בלבד זכתה יבנה לפנדל לאחר הכשלה (גם היא הייתה מוטלת בספק) על איילי אחרי הגבהה של יפרגן. את הפנדל בעט הקפטן תומר בן חיים היישר לידיו של איינוגבה לאכזבתו המרה של הקפטן. עד הסיום ערך המאמן זוזוט מספר חילופים ויבנה תקפה במשך דקות ארוכות אך ללא הועיל.

אורי אברהם. רוצים לפתוח עונה עם ניצחוןלמרות ההפסד נראה כי לקהל היבנאי יש הרבה סיבות להתעודד לקראת פתיחת העונה בכלל והמשחק ביום שישי במסגרת המחזור הראשון מול הפועל ירושלים בטדי בפרט. לאחר המשחק דיבר המגן אורי אברהם על האכזבה מההפסד אבל גם הסתכל קדימה ״אני חושב שנראינו טוב על המגרש אבל כמובן שקיימת אכזבה מהתוצאה. היינו שווים יותר מזה אבל זה הכדורגל. פנינו לקראת הירושלמים ואני מקווה שנפתח את העונה כמו שצריך לאחר ההכנה המצוינת שעשינו״

לאחר ההפסד, תקבל יבנה מהטוטו 120 אלף שקלים מענק. 80 אלף על ההשתתפות ועוד 40 בונוס על ההעפלה לרבע הגמר. כבר במשחק מול בני יהודה נראה היה כי כמות ההזמנות הענקית שמחולקת מדי משחק, נעצרה וביבנה מעוניינים לראות כמה שיותר אוהדים קונים מנויים, מספר שכרגע עומד על עשרות בודדים של מנויים, חרף המחיר הזול 350 ש"ח. העונה כניסה למשחקים תהיה בדיוק כמו אשתקד, 40 ש"ח למבוגר ו 20 לנוער וחיילים. על פי הסכומים הנ"ל נראה כי 600 הצופים שהגיעו לנס ציונה עשו הכנסה של כמה אלפים עבור המועדון, לאחר קיצוץ ההוצאות. ערב פתיחת העונה וביבנה עדיין לא סיימו את מסע הרכש שלה. השם החם שעולה ולא מפסיק לגרום להתרגשות בין היבנאים הוא של החלוץ טימור אביטן. כזכור אביטן הצעיר שיחק ביבנה לפני שנתיים ונתן עונה מצוינת של 12 שערים. מאז שמו של אביטן עולה חדשות לבקרים ואחרי שהבין כי קלינגר פחות בונה עליו במ.ס אשדוד בדק אביטן אופציות בליגת העל. מכבי פ"ת הביעה התעניינות וככל הנראה אחרי שזה ירד מהפרק, אופציית יבנה חזרה להיות רלבנטית. במשחק מול בני יהודה טימור כבר ישב ביציע (עם אביו) ו"זכה" לשלל ביקורים של אוהדים ומקורבים שדאגו להבהיר לו כי הוא מאוד רצוי בקבוצה. גם אביטן החזיר אהבה ואמר כי אם הוא יהיה בלאומית זה יהיה רק ביבנה. אם כך, ולאחר שיחות עם אנשי הקבוצה נראה כי החלוץ הפעלתן נראה קרוב מאוד למכבי יבנה ואם לא יהיה שינוי ברגע האחרון אז אביטן יהי שחקנה של הקבוצה, מה שיהווה חיזוק משמעותי ביותר להתקפה של יוסי זוזוט שכבשה במשחק אחד בלבד מתוך ארבעה שהיו לה. בנושא אחר, קשר הקבוצה ואחד מהברומטרים הראשיים שלה, מאור פרץ עבר ניתוח מוצלח בקרסול. חרושת השמועות דיברו על חודשים רבים של היעדרות אך פרץ, שהגיע למשחק על קביים, אמר כי הניתוח עבר בהצלחה ולהערכתו הוא יחזור תוך שלושה חודשים למגרשים.


 
$(function(){setImageBanner('2a7ecf5a-11e4-48d9-a602-85bd3f0cc14f','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('06efb870-4ce7-45ef-a0c7-139050aef31f','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה