הנשמות הטהורות



כיצד הפכה המתקשרת של שולה זקן לכוכבת פרשת הקלטות במשפט אולמרט, ואיך אם בכלל השפיעו הנשמות איתן היא תקשרה כדי לייעץ לזקן ולכוון אותה בפרשת אולמרט והתשלומים? אופירה דהן רק בת 31 אבל עם ניסיון חיים רב, תובנות רבות וסודות שרק היא יודעת. והנשמות כמובן

 מאת: טלי בנדו לאופר

אופירה דהן הפכה לסלבריטאית בין רגע. לרבים מכם אולי השם הזה לא אומר דבר, אך דהן (31) הינה המתקשרת של שולה זקן, מנהלת לשכתו לשעבר של ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט, אשר יחד הועמדה למשפט, וכעת במסגרת עסקת הטיעון, היא מרצה את מאסרה בן ה-11 חודשים בגין קבלת שוחד והלבנת הון.

בשבועות האחרונים התפרסמה דהן, אשר נולדה וגדלה ביבנה, לאחר ששיחותיה המוקלטות עם זקן שודרו בטלוויזיה. שיחות בהן ייעצה לזקן ביחסיה עם אולמרט ועם מערכת המשפט, אשר עוררו סערה לאחר שצוותו של אולמרט הציג אותן כראייה בבית המשפט.

"הייתי בשוק מהחשיפה", היא אומרת השבוע, "הייתי המתקשרת של שולה כשלוש שנים ועד היום היא בקשר טלפוני איתי, הקשר בינינו גם הפך לחברי".

כיצד הכרתן?

"יום אחד היא הגיעה אלי. לא ידעתי שזו בכלל היא, היא קראה לעצמה 'שולמית'. עשיתי לה תקשור מאוד תמים ואז עם הזמן, הבנתי מי היא, שזו שולה זקן. לפי התקשור, הנשמות אמרו לה שאהוד אולמרט צריך לדאוג לה מבחינה כספית, כי היא הייתה שם בשבילו, היא עבדה בשבילו ודאגה לו".

לא היית מעורה בפרטים?

"לא, רק עשיתי לה תקשורים, לא עקבתי אחרי הסיפור. זו גם לא הייתה הדעה שלי – הדעה של אופירה, אני רק העברתי לה מה שהנשמות אמרו, אבל לפי מה שהנשמות אמרו ידעתי שמדובר בפלילים ושיהיה משפט".

היא ידעה מה צפוי לה?

"בהחלט, כל מה שאמרתי לשולה שיקרה - קרה. המשפט והכלא, כל מה שאמרתי לה. צריך גם להבין שהתקשורים שלה לא היו רק על פלילים, אלא גם על אישיותה, ילדיה וחייה הפרטיים. היא מוכרת כמזכירתו לשעבר של רוה"מ, אבל היא גם בן אדם. אני ראיתי אותה כאדם טוב וכן הפכנו לחברות, היה קשר חברות. עזרתי לה ומאוד התחברנו. שולה ביקשה מאולמרט עזרה על זה שהייתה שם בשבילו, הנשמות ביקשו שתיקח כסף כי הוא היה צריך לעזור לה".

 

מסעה של דהן בעולם הרוחות והנשמות החל לפני כשלוש שנים כשהאר"י הקדוש, לטענתה, ביקר בחלומותיה. "זה היה בליל יום חמישי, הגיע אלי לחלום הצדיק האר"י הקדוש והתחיל לספק לי מסרים שהייתי צריכה להעביר וככה גיליתי שאני בעצם מתקשרת".

 

היא גרושה ואם לשלושה בנים, אשר בטרם הפכה למתקשרת התקשתה בפרנסת הבית. "ניקיתי בתים, תחנות רכבת, היה לי מאוד קשה לפרנס וזה באמת בא לי בזמן, העיסוק שלי".

 

למרות שבשנים האחרונות אנשי התעשייה, שרים וחברי כנסת פוקדים את חדר התקשור שלה, היא לא הכינה את עצמה לפרסום שהביאו עמם השבועות האחרונים בחייה. "משום מקום פתאום שמעתי את עצמי ברדיו, זה היה מאוד מוזר ומפתיע לשמוע את עצמי. לא הבנתי למה מתקשרים אלי מהחדשות, אז מה אם שולה הייתה אצלי? אח"כ הבנתי שפנו אלי כי רצו לדעת מי המתקשרת שייעצה לשולה לעשות כל דבר ושהיא באמת עשתה. ההקלטות שנשמעו הן משנת 2013 עד היום. הם לא הבינו מי אני, מי מאחורי ההקלטות, בעיקר כששמעו שכל מה שאמרתי נכון".

את תמיד אומרת את כל המידע שמועבר אליך? גם אם מדובר בבשורות קשות?

"אני שואלת את הלקוח ומה שהוא מבקש - אני אומרת, אבל לרוב אומרת הכל".

 

זה כוח שלא היה בך קודם ופתאום הגיע. נשמע מטורף.

"נכון מאוד, לא כל אחד מסוגל להכיל את זה. חשוב לי לציין שלא לכולם אני מצליחה לתקשר, אם אני לא מצליחה, האדם פשוט הולך. ההליך הוא בעצם כזה: האדם קורא תהילים, מחזיק טבעת שלי ביד וזורק אותה לכוס מים, כי ככה קיבלתי את הגילויים שלי, זה לא היה ככה כל הזמן, אבל ככה אני מגיעה לתקשורים, לדברים החשובים".

קרה שהיה לך קשה מידי להעביר את המסר לאדם שמולך?

"בטח. הייתה לי מישהי שבאה אלי, החזיקה את הטבעת ביד ואז קיבלתי מסר עליה, שהיא חייבת לעזוב את החדר, לנסוע לאמה שנמצאת בבעיה והיא חייבת להיות איתה. היא עשתה זאת וכשהגיעה, אמא שלה לא פתחה לה את הדלת. הזמינו לשם מד"א, ומצאו אותה מתה. היא נפטרה כשהיא יושבת על הכסא, מיתת נשיקה. היא התקשרה אלי באותו יום לומר לי שאמא שלה נפטרה, שאיך ידעתי וכעבור חודשים הגיעה לתקשורים. סיפור נוסף, הייתה לי מישהי שהגיעה לתקשור ואמרתי לה שבעלה במלון, בסיטי טאואר, בחדר מסוים והיא מצאה אותו שם".

 

את יודעת מי מדבר אליך?

"לפעמים נשמות קרובות של האדם שהגיע, חברים, שכן שנפטר, סבתא, אנשים קרובים שאם הם באים לבשר לאדם, אז הם ככל הנראה שומרים עליו".

קרה לך שלא רצית להמשיך בתקשור?

"אני כל הזמן לא רוצה להמשיך. אבל אני מרגישה שזקוקים לי. לפני שקרה שהתפרסמתי, אנשים לא ידעו איך אני נראית, ואמרו לי כשהגיעו אלי שהם חלמו עליי וראו אותי בחלום שלהם, שראו אותי יושבת בכסא הזה, וזה קורה לי מלא, שאנשים אומרים את זה! זה משהו מדהים, אני לא מבינה איך הגיעו לזה. הם נכנסים ומקבלים ממש הלם ראשוני".

 

את מצליחה לעשות תקשור לעצמך?

"לעצמי לא, אבל יש לי חברה טובה שגם מאוד עוזרת לי כאן בשם אלין וכשאני רוצה לדעת משהו, אני יכולה לדעת דרכה. יש לי גם דוגמא: יש לי איזשהו סיפור עם הספרה 2 – יומיים, חודשיים וכאלו. היה זה יום שלישי ואמרתי לאלין שהולך להיות פיצוץ חדשותי, משהו ענק. אמרתי לה עליו שזה אוטוטו קורה. היא לא הבינה איך זה קשור אליה, למה אני יודעת את זה, אבל הנה, באמת אחרי יומיים בדיוק שמעתי את עצמי ברדיו עם שולה זקן".

 

את מבינה את הצורך של אנשים לדעת את העתיד? למה לנו?

"תראי, לא רק אנשים מהשורה באים, אלא גם אנשי עסקים, שרי ממשלה וחברי כנסת שרוצים לדעת אם העסקה תלך, אם יצליחו להעביר הצעת חוק ומה יהיה איתם. אז כן, אנשים רוצים לדעת את העתיד".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה