נגמר להם הכח



דווקא כשהיה נדמה כי מכבי יבנה מצליחה להתרומם ולהיצמד לצמרת, הגיעה ההפסד המיותר להכח רמת גן במשחק יבש ומשעמם. הבשורות המעניינות, בני סכנין בגביע, בבית. ביום שני- בית"ר ת"א מגיעה לנס ציונה

 כתב- ארז זנו

צילום- חסדאי כהן

 קצת לפני סוף הסיבוב הראשון נדמה היה שמכבי יבנה הצליחה קצת להיות יותר משוחררת ועם כמה תוצאות לא רעות בכלל עלתה במעלה הטבלה. הגרלת המשחקים זימנה לה בחודש האחרון מספר מפגשים יחסית נוחים אבל יבנה הצליחה לבעוט בדלי מול ירושלים עם תיקו מאכזב ועכשיו הגיע ההפסד להכח רמת גן. אז נכון שיחסי הכוחות בין כל הליגה הזאת הם די מזעריים אבל בכל זאת מדובר בקבוצה שנמצאת במקום האחרון וששיחקה שלושה ימים לפני כן בגביע המדינה. בסוף העונה, כשביבנה יסתכלו אחורה ויראו איפה הפסידו נקודות שטותיות, המשחק בוינטר יהיה ממורקר. יבנה אמורה הייתה להגיע עם תנופה אבל הכל התפוצץ בפרצוף עם אחד ממשחקיה החלשים העונה, אם לא החלש ביותר. בניגוד לפעמיים הקודמות, המאמן יוסי זוזוט שינה מערך ועבר לארבעה קשרים. דווקא אז, משום מה, איבדה יבנה את מרכז השדה והקבוצה שיחקה יותר על כדורים ארוכים, מה שלא נתן לה כלום. מכבי נתנה משחק גרוע ביותר, חלש ונטול כל יכולת מינימלית של שחקנים שאמורים להיות עם ניסיון רב שעברו הכל בקריירה. אחרי מחצית מאופסת ומלאת שעמום בהפסקה דיברו בקהל על דבר אחד, בני סכנין. היריבה מליגת העל יצרה הר של ציפיות להפתעה והאוהדים כבר מפנטזים. לפי המחצית השנייה הם יצטרכו לקוות לנס שמשהו יקרה מול הסילונים מהמגזר הערבי. גם בחצי השני לא הצליחה יבנה לסכן יותר מדי את שערו של יוסי גינסבורג ודווקא הסגולים הצליחו לכבוש. גיא סלם, שנמצא בתקופה פנטסטית מבחינתו, עשה טעות קשה בהגנה כשהסתבך עם הכדור ועומרי פרל כבש את השער בדקה ה80 והעלה את הכח ל 1-0, שער שמסתבר כשער היחיד במשחק. עוד לפני השריקה לסיום הספיק דניאל גרץ להיות מורחק, מה שלא שינה יותר מדי וכאמור יבנה יורדת מנוצחת באופן אפילו די מפתיע מבחינת המיקום בטבלה אבל לא על פי היכולת על המגרש.

יוסי זוזוט. עדיין מתלבט לגבי שינויים ממעמקי המקום האחרון הצליחה הכח לנצח את יבנה בעלת היומרות. מעבר להפסד המאכזב נראה כי דווקא היכולת היא זאת שהפריעה יותר מהכל. כל ההגבהות הרחוקות, המסירות שלא מובילות לשום מקום ובעיקר חוסר כל ברק על המגרש. לאחר המשחק דיבר המאמן יוסי זוזוט ודווקא נראה כי הוא לא מתרגש מהתוצאות האחרונות ומדבר גם על הרמה ועל החיזוק שיבוא "היה משחק חלש של שתי הקבוצות. תוצאת תיקו הייתה משקפת יותר את המשחק ונכבש שער מטעות שלא רואים כל יום. אין לי אכזבות ממכבי יבנה השנה וכל מה שנעשה זה מצוין ואנחנו כבר מעבר לציפיות שלנו העונה. כמובן שכשמפסידים יש אכזבה אבל צריך לחשוב קדימה לעבר המשחק הבא" לגבי שינויים פרסונליים בינואר אמר המאמן "יכול להיות שיהיו שינויים כאלה או אחרים. אין כרגע מישהו שעומד על הפרק אבל נצטרך לעשות את ההתאמות שלנו. יש פה שחקנים שהוכיחו שמקומם ביבנה"

 

אנחנו עומדים בפני פתיחתו של חודש ינואר בו חלון העברות נפתח. על המאמן יוסי זוזוט משימה חשובה מאוד, להכניס קצת ברק למגרש. שחקן שיצליח לעשות שינוי בקבוצה, אם זה בחלק ההתקפי או בקישור. כמובן שההגנה חייבת שינוי אבל יבנה חייבת את השחקן שישנה לה את העונה וייתן לה את השדרוג הרצוי. הקשר מאור פרץ החל לא ממן באימונים יותר רציניים והוא עשוי לחזור לשחק במהרה. כמה שהשחקן הזה חשוב למערכת וביבנה ציפייה גדולה לראות אותו משתף פעולה עם דוד רביבו, משהו שיכול להיות משמעותי עבור הקבוצה. ביבנה כמו ביבנה שומרים קרוב מאוד את הקלפים קרוב לחזה ולא מעוניינים לתת פרץ לשחקנים להעלות מחירים דרך התקשורת. מה שבטוח, יהיה חיזוק, השאלה אם הוא יהיה רוחבי או משמעותי. ביום שני תארח מכבי יבנה את בית"ר תל אביב מתחתית הליגה. הקבוצה הצנועה שדרגה עצמה לאחרונה עם צירופו של וויליאם נג'ובו, אקס קרית שמונה ובלי קשר, ביבנה כבר הבינו כי בליגה הזאת, כל משחק הוא קשה וחסר כל צפי הגיוני. אם ברצונה של הקבוצה לנצח, היא חייבת לשפר את יכולתה באופן דרמטי.

 

בסופ"ש האחרון נערכה הגרלת גביע המדינה ובה נקבע כי מכבי יבנה  תארח ביום חמישי (15 בינואר) את בני סכנין מליגת העל. מזה שלוש שנים שהקבוצה עלתה ללאומית, שיבנה תארח "בביתה" בנס ציונה קבוצה מליגת העל. מיותר לציין שמדובר בהגרלה אטרקטיבית במיוחד ובהנהלה מאוד היו רוצים לראות את המגרש עד אפס מקום. ורק לחשוב כמה חבל שזה לא יקרה באצטדיון העירוני ביבנה.


 
$(function(){setImageBanner('49bd053f-8fc5-4ac9-94c3-2eb0e92a35bc','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,32800,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('b7df2b71-3dfd-48da-931d-2aa028b022b7','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,32801,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה