אסטרולוגיה - עוזי הכהן



תחזית על פי התרולוגיה וקלפי הטארוט לשבוע שבין13/03/15 ועד 19/03/15

עוזי הכוהן הינו מדריך רוחני, ומומחה בעל שם לתורת התרולוגיה. תורת קלפי הטארוט על פי המקורות הקבליים ורוח חכמת התודעה והגישה היהודית, אשר נעזר בעבודתו בחוכמת התודעה ורזי הגישה היהודית כדי לעוזר ולסייע ב"ה ובהצלחה רבה לאנשים רבים במגוון תחומים כגון:
הכוונה מקצועית וזוגית, בייעוץ אישי ועסקי, בהדרכה והכוונה רוחנית ומעשית ובמתן מענה לאנשים רבים המחפשים תשובה ושרוצים להבין למה דברים קורים? מה אלוהים רוצה? ואיך אפשר ב"ה לשנות.

הכלים שבורא עולם העמיד לרשותו הם: רוח הגישה היהודית , קלפי הטארוט, אבני קריסטל, נומרולוגיה, גימטרייה, הילינג קבלי, שחזור גלגולים, פתרון חלומות, כוח האותיות, חוכמת הפרצוף, כירולוגיה ועוד כלים רבים וטובים שמעניקים לנועץ את היכולת לחזור לדרך המלך ולחיות את חייו בשלום.... 

 

מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 

 

מזל טלה

האופן שבו אתם מתקשרים עם הסובבים אתכם, עומד למבחן. שימוש נבון בקישורי התקשורת שבהם התברכתם, יאפשר לכם לשפר את מצבכם ולהניע תהליכים שחשוב לכם לקדם. השבוע הקרוב יביא עמו תחושה שעליכם להתחיל ולעשות משהו חדש עם עצמכם בעיקר בתחום העבודה והקריירה. כבר מזמן הרגשתם שמבחינה מקצועית הגיעה העת לשינוי ולהתחדשות ואתם לא טועים. עכשיו זהו זמן טוב לעשייה וללימודים. כעת אתם בשלים, מאמינים בעצמכם ומסוגלים להתקדם - עשו ותצליחו! לאלו מכם שעוסקים באומנות ויצירה זהו שבוע טוב להוציא את עבודתם לאור, הפתעה נעימה או בשורה משמחת עשויים להגיע ממקור בלתי צפוי והדבר ישפר את הרגשתכם. הצורך שלכם בהעשרה חזק מתמיד ולימודים עולים על הפרק. תהליך הלמידה והזרעים שאתם זורעים היום, יניבו בעבורכם בעתיד.

בעבודה: רעיון חדש או עשייה חדשה עולים על הפרק וזו הזדמנות נהדרת בשבילכם להשתלב בעשייה או פרויקט חדש אשר ישברו את השגרה שעטפה אתכם עד כה. זוגיות: חוסר הסכמה עם בן הזוג עשוי להוביל לתחושת ריחוק. השתדלו להיעזר בסבלנות, להימנע ממתיחת ביקורת ונסו לאמץ מעט גמישות מחשבתית. הדבר יקל עליכם להבין את בן הזוג ויציג אתכם באור וחיובי. מומלץ לנצל את חופשת החג כדי ליצור מצבים שיחזקו את הזוגיות. טיול משותף, פקניק בטבע וכול חוויה משותפת תהיה מבורכת.

כספים: זהו שבוע בו תצטרכו להשקיע בחשיבה כלכלית. הימנעות מחיפזון ושיקול דעת יבטיחו את עשיית הדבר הנכון ביותר בעבורכם. שבוע נפלא ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: מהו ביטחון? תשובה: בזמן ההתמודדות עם משבר כלשהו הזכירו לעצמכם: הבור הזה, המכשול הזה, הקושי הזה ( תבחרו לכם אחד) נמצא כאן על מנת שאני אצא ממנו - חזק יותר בהחלטותיי וגבוה יותר בדרך לצמיחה! ביטחון הוא האמונה שהקב"ה פועל רק לטובתו של הנברא, וניתן לסמוך עליו שכל מה שיקרה לאדם, אינו אלא לטובתו, אף אם כלפי חוץ נראה כאילו עוברים עליו מאורעות רעים.

מזל שור

לימודים או התחלה וכיוון חדש ברכישת מקצוע לעתיד. השבוע, השתדלו שלא לחצות את הגבול הדק שבין אסרטיביות חיובית לבין שחצנות וסרקאזם. בכול הקשור לקבלת החלטות, רצוי השבוע לקבל החלטות הרמוניות ומאוזנות שמתחשבות בכל הצדדים ויוצרות שיתוף פעולה ביניכם לבין הסובבים אתכם. המון סימני שאלה מתעוררים אצלכם בכול הנוגע לאיך אפשר להכניס לחייכם יותר משמעות, סיפוק ואושר. כדי למצוא את הדרך הנכונה, ממליצים לכם הקלפים להתמקד בדברים בהם התברכת. ולהבין שלאנשים המאושרים ביותר, אין את הטוב ביותר מכל דבר, הם פשוט מפיקים את המיטב מכל מה שיש להם. אחד משיעורי החיים החשובים ביותר שאני מעביר לילדיי הוא, שהחיים אינם עוסקים באיך שרדת את הסערה, אלא, בהאם הספקת לרקוד בגשם.

בעבודה: אתם זוכים להכרה במעמדכם אך הדבר אינו בא לידי ביטוי מבחינה כספית ותלוש השכר שלכם אינו משקף בצורה ברורה והוגנת את המצב האמיתי. סוגיה זו גורמת לכם לחוסר נוחות ותחושת חוסר הצדק המופגן כלפיכם מביאה אתכם לחשוב על אופציות וכיוונים חדשים.

זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו- למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

כספים: לאחרונה בזבזתם קצת יותר מידי וכעת אתם נדרשים לארגן מחדש את הדרך בה אתם מנהלים את חשבונותיכם. ארגון מחדש יאפשר לכם להוציא אל הפועל תוכניות עתידיות ממקום יציב יותר.

אזור רגיש בגוף: הצד הימני בגוף, בעיקר רגל ימין, כתף ימין וצוואר צד ימין. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לא נשלחנו לעולם הזה רק כדי לשרוד, אלא כדי להגיע לגדולה!!! ה' נתן לכל נשמה יהודית יקרה, מתנה ייחודית ומשימה. אל תגיעו לסוף חייכם, ותגלו שחייתם את החיים רק לאורכם, חיו אותם גם לרוחבם. חפרו עמוק, גלו מהו הכישרון המיוחד שלכם, ואז התחילו להשתמש בו. ובעזרת השם תעשו ותצליחו!!!

 

מזל תאומים

הזדמנות לשיפור בתזרים המזומנים מגיעה והיה עליכם להיות ערניים כדי לנצל הזדמנות זו עד תום. המבחן השבועי – להתמיד לאורך זמן! כדי לעשות זאת יהיה עליכם להבין כי אלוהים אוהב אתכם וזאת למרות הקשיים והבלבול שרבים מכם חווים כעת.

בעבודה: נושא או עשייה שהתחלתם ביישומם ישפיעו על גובה שכרכם בשנים הבאות. ההבנה ש"הזורעים בדמעה, ברינה יקצורו" חשובה מאוד להצלחתכם. לדורשי העבודה שביניכם: זהו שבוע טוב להתחלות חדשות שיש בכוחם לשפר את תזרים המזומנים שלכם. בשורות טובות יגיעו לאלו מכם שממתינים לקבלת מלגה או סיוע כספי כזה או אחר.

זוגיות: נשיאה בעול חובות היומיום צובעת את זוגיותכם באפור. חשוב שתדעו שבזוגיות חייבים לעיתים להתעלות מעל רגשות העייפות וחוסר החשק. במידה ותשכילו לעשות זאת, תוכלו תוך זמן קצר לצבוע את זוגיותכם בגוונים נוספים. הכרות שהחלה דרך צג המחשב מפתחת אצלכם ציפיות מרובות. התחברות לחשיבה פרקטית ומעשית היא הדרך הנכונה להתייחס לעניין.

 לעצמאים שביניכם: רעיון לעסקה או לשיתוף פעולה שיש בכוחו לשפר את תזרים המזומנים שלכם עולה על הפרק. למרות החיוביות שגלומה בתהליך, כדאי מאוד לזכור שלא כל הנוצץ זהב וחשוב לבוא ולהתייעץ לפני קבלת החלטות חשובות.... שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:מיהו אומלל? ומיהו מאושר? אומלל, הוא אדם המצטער את צער האתמול ודואג את דאגת המחר. מאושר, הוא אדם השמח על האתמול וסומך על הבורא יתברך ובטוח בו בכל הנוגע למחר.

 

מזל סרטן

השבוע נפתח באופן חיובי ואופקים חדשים נפרשים בפניכם. רבים מבני מזל סרטן סוגרים פרק ועומדים לפני סיום של דבר מה כזה או אחר בחייהם. כעת מתעורר בליבכם צורך בחיפוש אחרי נתיב חדש שיעשיר את חיים ויצוק לתוכם עניין, ריגוש מחודש ומשמעות. התחלה חדשה שקשורה בהרחבת אופקים שכלית ופיזית, יוצרת בעבורכם הזדמנות לשינוי. לכן אל תהססו לעשות זאת.

בעבודה: עד עתה הסתדרתם לא רע ואולי אף צברתם מס' הישגים אך כעת רבים מכם מוצאים את עצמם תקועים ועומדים במקום. עליכם לדעת ולהבין שעמידה במקום (גם כשהוא מקום טוב לכאורה) היא למעשה צעידה לאחור. כדי להיחלץ מהמצב בו אתם נתונים יהיה עליכם לענות לעצמכם על מספר שאלות כגון: מה באמת אתם רוצים להשיג בעבודתכם ולאן אתם רוצים להגיע? חשיבה חיובית ותכנון נאות של המהלכים הבאים יאפשר לכם לפזר את חוסר הודאות בנוגע  לעבודתכם ולהשיג את מבוקשכם.

זוגיות: התחושה כי היגיעה העת לעלות שלב אחד נוסף בסולם הזוגיות אינה זרה לכם. השלב שבו אתם מצויים היום, כבר אינו מספק את מפלס הריגושים לו אתם זקוקים. השדרוג במידה ויבוא, אמור ליציב בפניכם אתגרים חדשים שיש בכוחם להכניס לחייכם הזוגיים את התבלין החסר. חשוב לזכור! שהתעלמות מהמצב עלולה להוביל לסיומם הרגשי של מערכות יחסים. לאלו מכם שחוו פרידה, השד כבר לא נראה נורא כל כך ובחלוף הזמן הדברים נראים באור אחר. טיול, מסע או חופש עולים על הפרק וגם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע מעולה ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית:אם אתם יודעים שכל מה שאלוקים שולח לכם הוא נכון ומתאים - אין ממה לפחד. שלמה המלך אמר שעלינו לפחד רק מדבר אחד: שנשכח את היותו של ה' אחד.

מזל אריה

האנרגיה סביבכם משתנה לטובה. תקופה של סיום והתחלה חדשה, היכרות עם אדם שמשפיע על חייכם לטובה. נתיבים חדשים נפתחים בעבורכם ועכשיו הזמן הנכון ביותר להתחיל וליצור את העתיד בקיומו אתם חפצים. למרות הלחצים שקיימים, רבים מבני מזל אריה נמצאים בתקופה חיובית והתחושה הכללית שמפעמת בלבכם מבשרת לכם שהחלטות/בחירות שהתקבלו לאחרונה, הם ההחלטות/בחירות הנכונות ביותר בעבורכם והכיוון בו אתם צועדים עקב כך נראה מעודד ומבטיח.

בעבודה: מעריכים את עשייתכם ואתם דמות חיובית אשר ניתן ללמוד ממנה. הקלפים מצביעים על כך שבקרוב יורחב תחום אחריותכם ויתכן כי תתבקשו לסייע ולקדם פרויקט חדש בנוסף לעשייתכם. עשו זאת בשמחה- תגמול ראוי לא יאחר לבוא. לאלו מכם שהחלו בעבודה חדשה, אל חשש עשיתם את הצעד הנכון ויש לכם אפשרות נהדרת להתפתח ולהצליח. נושאים שקשורים בעבודה ובעסקים עם גורמים מעבר לים, צצים ועולים.

זוגיות: זהו שבוע חיובי לחיזוק של מסגרות קימות. רבים מבני מזל אריה חשים כי הדחפים והיצרים המיניים שמתקיימים בהם חזקים מתמיד ויש להם דחף עז לאהוב ולהיות נאהבים. לפנויים שביניכם זהו שבוע נהדר להביא לידי ביטוי את האיכויות בהן התברכתם. קשר שהחל לא מזמן עולה מדרגה.. לנשואים שביניכם- זהו שבוע נהדר לשים את המחלוקות מאחור ולנצל את הזמן לאהבה ,פינוקים, למיסוד וליציבות שיעשו רק טוב לקשר. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק, גם חו"ל נלקח בחשבון. שבוע נהדר ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: כל אחד מאתנו ניחן בסדרת כישרונות. מטרתנו בחיים היא להבין כיצד באפשרותנו להשתמש ב"מתנות" (וכן באתגרים) שהוענקו לנו, כדי למצות את מירב הפוטנציאל שלנו.

 

מזל בתולה

התחלות חדשות בתחום הרגש, הרוח והאמונה עולות על הפרק והדבר יכול לבוא לידי ביטוי בכמה מובנים: תחילתם של לימודים או העשרה או תחילתם של מערכות יחסים רגשיות שקשורות בזוגיות, אהבה ועניינים שבלב. גם עבודה חדשה או עיסוק חדש עולים על הפרק. באופן כללי ניתן לומר ששינויים שביצעתם לאחרונה הן במעשה והן בקו המחשבה, מוכיחים את עצמם ואתם חשים שבסך הכול אתם בכיוון הנכון, וכל שעליכם לעשות הוא לנצל את המומנט שנוצר ולהמשיך להתקדם. כדי שתוכלו לעשות זאת בהצלחה יהיה עליכם להתחבר לאומץ הלב, לאמונה ולמיומנות שלכם. עליכם להבין שיש לכם את כל הכלים הדרושים על מנת שתוכלו להתמודד בהצלחה עם השינויים הנקרים בדרככם. הבנה זו היא המפתח להצלחתכם. האמינו בעצמכם בכל לבכם וההצלחה לא תאחר לבוא.

בעבודה: זוהי תקופה טובה להיפתח ולנסות כיוונים חדשים. לאלו מכם שלאחרונה החלו בעבודה חדשה, כדי לדעת שיש בעבודה הזו הזדמנויות טובות לקידום וצמיחה. לדורשי העבודה צפויה חזרה למעגל העשייה ממש בקרוב.

זוגיות: השבוע יש אפשרות לחולל שינוי רגשי במערכות רדומות. לרוב, הזוגיות שלכם מונוטונית, שגרתית וכהה. תהליכים חיצוניים כגון: עבודה, כסף, ילדים יוצרים את העייפות הזוגית בה אתם שרויים. הזוגות שביניכם שישכילו להתגבר על העצלות וחוסר החשק וינתבו בתבונה וביעילות את האנרגיות החיוביות של אהבה, מין וזוגיות, יוכלו להתחדש באופן רגשי במערכת הקיימת.

לרווקים: עכשיו הזמן ליזום, לראות ולהראות. קשר שנוצר דרך המרשתת יוצר תקווה בליבכם. מפגש או הכרות חדשה יוצרים הזדמנות ששווה לבדוק. קשר ישן שבעבר לא צלח, שב ועולה והפעם, הדברים יכולים להראות אחרת. חופשה עולה על הפרק הכינו את המזוודות. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

הכוונה רוחנית: חוסר ביטחון עצמי נובע מהעובדה שאנחנו חוששים להיות מי שאנחנו באמת.  אנו מאמינים לאוסף של מחשבות, רגשות ותחושות לגבי מי שאנחנו ומה אנחנו מסוגלים לעשות ומקבעים את עצמנו לתוך מערכת שלמה של אמונות והתניות שאספנו בדרך.  התרגלנו לחשוב על עצמנו שאנו לא יכולים לעמוד מול קהל, שאנחנו לא מסוגלים ליצור אינטימיות או שאנחנו לא טובים מספיק... מחשבות חוזרות ונשנות אלו הן הגורמות לחוסר ביטחון עצמי, וחוסמות אותנו מלהגשים את מלוא הפוטנציאל שלנו

 

מזל מאזניים

חודש אדר שבא עלינו לטובה, משפר את מצבכם וימים כואבים שמנעו שינה מעינכם מסתיימים. שבוע חיובי בפתח והקלה מסוימת מאפשרת לכם להתחיל ולצבור כוחות חדשים ולמרות שאתם עייפים נפשית, אתם לא מרימים ידיים ואינכם נכנעים לקשיים. התנהגותכם הנחושה, האמונה שבליבכם וכוח הרצון, יעזרו לכם ב"ה לממש תקווה, שאיפה ולהפוך חלום למציאות. אם יש לכם משאלת לב או בקשה כמוסה אותה אתם רוצים להגשים ולקבל, זהו השבוע לבקש זאת. תגמול ראוי בגין המאמץ וההשתדלות הרבה שהשקעתם בנושא או עשייה, הולך וקרב וזמן קטיפת הפירות על כך שהתמדתם באמונתכם ובמאמציכם נמצא ממש מעבר לפינה.

בבית: בעיות/תקלות שקשורות במים מעסיקות אתכם.

בעבודה: זהו שבוע חיובי אך מעייף. היפתחות לקבלת עזרה מהסובבים אתכם תאפשר לכם לתפקד ביעילות רבה יותר. לאלו מכם שעוסקים באמנות על גווניה השונים, יהיה זה שבוע בעל השראה שעשויה להוביל לשינוי חיובי.

זוגיות: כמיה לחום, למגע גוף (לא מין), ליחס אמפטי ואוהב, לרומנטיקה, רצון לחוש נאהבים וחשובים למישהו. כן, אהבה זה דבר נפלא!! וחבל שרבים מכם אינם ממשים את האופציות שטמונות בזוגיות והדבר דומה למכונית בעלת חמשה הילוכים שהנהג בוחר לנסוע על הילוך שני בלבד. תהליך זה יוצר שחיקה ובזבוז מיותר של אנרגיה. רוצים שינוי? קחו אחריות!! זה לא קשה וזה לא הרבה לעשות מעשה קטן כדי שתוכלו לטעום שוב את טעם הדבש שיש לתא הזוגי לתת לכם.  

לרווקים שבניכם: היכרות שהחלה לא מזמן גורמת לכם להתנהג בצורה בה אתם מנסים כל העת לרצות את הצד שכנגד היות ואתם חוששים שמא תישארו לבד. תהליך זה גורם לעומס מנטאלי מיותר וחשוב שתמצאו את הזמן לטפל בכך.

צמיחה אישית: משיכה והתעניינות בעולם הרוח על היבטיו וגווניו השונים עולים על הפרק ומוחכם ולבכם מאותתים לכם שהם חשים צימאון לידע כזה או אחר שיאפשר לכם להמשיך ולצמוח. הרשמה ללמידה והעשרה כזו או אחרת תרווה את צימאונכם הרוחני. טיול או חופשה קצרה עולים על הפרק. שבוע מבורך, ואלוקים אתכם.

הכוונה רוחנית: גילוי החוש הרוחני, הוא שמבדיל את האדם באופן מהותי מהחיה, שגם היא נבראה עם חמישה חושים. מתוך כל החי, האדם הוא היחידי שנברא עם היכולת לגלות בתוכו ולפתח את החוש הנסתר הזה. כאשר האדם מגלה בתוכו את החוש הנוסף הזה, הוא מתחיל להרגיש סביבו עולם רחב יותר, מבין את משמעות החיים, את הסיבה לייסורים, את מטרת הקיום, ורוכש יכולת לשלוט בגורלו, להתעלות מעל הייסורים ולממש את מטרת החיים.

 

מזל עקרב

עניינים הקשורים בכסף ובחוסן כלכלי יעמדו במרכזו של השבוע הקרוב. הקלפים מראים שבשלב זה אתם נמצאים בנקודה בה אתם חשים כי נטל ההוצאות היום יומיות שרובץ על כתפיכם מעיק וחוסר היכולת שלכם לתת דרור לרצונותיכם הכלכלים גורם למועקה ולחוסר נחת. סכום כסף קטן אשר יגיע במהלך השבועות הבאים יאפשר לכם להתאזן ולהתייצב במעט והדבר ישפר את הרגשתכם.

בעבודה: אתם מחפשים שינוי אשר יכניס לכם קצת עניין בחיים וישפר את החשק שלכם לקום בבוקר. כדי ליצור את השינוי יהיה עליכם לפנות לממונים עליכם ולדבר איתם באופן גלוי על תחושותיכם. שיחה כזו שתתנהל ברוח טובה תביא לתוצאות חיוביות. פעולות שקשורות בהתנדבות ופעולות שקשורות בעזרה לזולת ונתינה לאחר, עושות לכם טוב.

זוגיות: אתם מרגישים כבויים וכהים ומושגים כמו תשוקה, להט, חשק ומוטיבציה שהיו בעבר מנת חלקכם אינם באים עוד לידי ביטוי הולם בזוגיותכם. תהליך זה של התקררות רגשית גורם לריחוק ולמתחים. המסר שגלום בתהליך זה בא להעיר את עיניכם ולומר שיש דברים בזוגיות שלכם שזקוקים בדחיפות לטיפול, ועליכם לפעול בעניין בהקדם. שבוע מוצלח ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: אחדות לא אומרת שכולם צריכים להיות אותו הדבר, אלא שעלינו לכבד כל פרט ופרט ולהעריך את תרומתו הייחודית לכלל. על פי המדרש יש 'שבעים פנים לתורה', ולכל אחד משנים עשר השבטים היה שער משלו לשמים, דרכו היו עולות תפילותיו. אנחנו באותה קבוצה – וכל אחד מאיתנו תורם משהו חיובי למכלול. דווקא בזמנים קשים אלה, חשוב מאוד שניצור אחדות בין היהודים דרך מעשים טובים של נדיבות וחסד. התלמוד אומר ששנאת חינם ששררה בעם ישראל היא זו שהביאה לחורבן בית המקדש, ושרק דרך אהבת חינם הוא ישוב וייבנה.

 

מזל קשת

חיפוש אחר כיוון חדש בעיקר על רקע מקצועי. מחשבות על הגירה ושינוי על רקע מקצועי וחומרי, המתנה לתשובה שתבהיר את המשך הדרך שקילה של נתונים לפני קבלת החלטת. התחושה שאינכם מתקדמים לשום מקום תאפיין את השבוע הקרוב. דבר זה נובע מעצם העובדה שאינכם נוקטים יוזמה כלשהי. התוצאה מאי נקיטת יוזמה היא דריכה במקום ותסכול. לכן קבלו החלטה להחליט! כל החלטה תהיה טובה יותר מאי קבלת החלטה כלל. מבחינה רוחנית ניתן לומר שנשמתכם נמצאת בתחנת מעבר בין פרק אחד בחייה לפרק אחר וחדש שאיכותו תלויה אך ורק באופן בו תבחרו ליישם את התובנות, המסקנות וההארות אותם רכשתם לאחרונה בעמל רב.

בעבודה: התחושה שמקום עבודתכם אינו מפרה אתכם עולה שוב ושוב והמחשבות על שינוי מקום העבודה או המקצוע עולות במוחכם. הקלפים מסבירים שלמרות הדחפים שמפעמים בליבכם עדיין אין זה הזמן לבצע שינויים משמעותיים בתחום זה.

זוגיות: אפרוריות וחוסר חדוות עשייה מאפיינת השבוע את זוגיותכם. הכרות שהחלה לא מזמן משרה תחושה של בלבול, מהמקום הזה הדרך לעשיית משגים קצרה ביותר. לכן -אל תמהרו ושננו לעצמכם את המשפט הבא: סוף מעשה במחשבה תחילה. שבוע טוב ואלוהים אתכם.

 הכוונה רוחנית: אחריות ובגרות שנובעים מתוך האני הפנימי שלכם מאותתים לכם שהגיעה העת להסתכל על החיים מזווית קצת אחרת. במילים יותר פשוטות ניתן לומר שהמקום בו אתם נמצאים בשלב זה של חייכם כבר אינו מספק לכם את היציבות הדרושה להמשך דרככם ומזה זמן שאתם מתנהלים עם התחושה שמשהו חסר לכם על שולחן האוכל של החיים. התחברות לחלקים הרגשיים שבכם תאפשר לכם לפעול בתאום עם רגשותיכם ותחושותיכם האינטואיטיביות והדבר יוביל למציאת התבלין החסר. . .

 

מזל גדי

היכולת שלכם להתמיד בעשייה מתוך אמונה כי תוכלו להשיג את מה שאתם רוצים עומדת למבחן. השבוע אתם נדרשים לא לוותר לעצמכם! לדבוק באמונתכם ולהמשיך בנחישות בעשייתכם. היכולת להיאבק על מה ששלכם מצריכה מכם להיעזר בהמון אסרטיביות ואפילו קצת חוצפה לא תזיק (אבל רק קצת.)

עבודה: נושא הפרנסה והקריירה מעסיק אתכם עד מאוד. כבר זמן רב שאתם חשים שהגיע הזמן לבצע מהלך כל שהוא שיזרז ויאיץ את תהליך הצמיחה שלכם, אולם מתקיים בכם חשש מסוים שאינו מאפשר לכם להתקדם בקצב הראוי. ניתן לומר שביטחונכם העצמי לוקה בחסר ושאינכם נותנים לעצמכם את הקרדיט הדרוש על מנת שתוכלו לזוז ולשפר את מעמדכם. הקלפים מצביעים על כך שיש לכם את כל הכישורים הדרושים לעמוד במשימה ועל מנת שתוכלו לממש את עצמכם, יהיה עליכם להעיז יותר. זכרו!! אושר אינו מיקרי. לכן, אל תחכו שהוא יגיע מאליו, צרו אותו בעצמכם.

זוגיות: יש לכם הרגשה שאתם צרכים להתגונן ואפילו להצדיק מצב או אירוע שבו אתם מצויים כעת. תהליך זה, יוצר מתח שמפר את שלוותכם. למרות שאתם זוג אתם חשים לבד. הגיע הזמן שתתעוררו ותתנו לנושא הזוגיות את הכבוד הראוי לו. לא די בדיבורים כדי לבנות מערכת זוגית איתנה. לשם כך נדרשים גם מעשים.

כספים: זהו אחד הנושאים המעיקים על לבכם. עליכם לנהוג במשנה זהירות בכל הקשור לנושא זה. שיפור בתחום זה צפוי בהדרגה.

בריאות: תחושת עייפות גורמת לחולשה ואתם פגיעים יותר. נצלו את חופשת החג הקרב לבילוי ומנוחה, הדבר ישפר את הרגשתכם. שבוע טוב ואלוהים אתכם  !!

הכוונה רוחנית: בכל פעם שאנו עומדים בפני אתגר ענק, הנטייה הראשונית שלנו היא לחשוב כי הסיטואציה מולה אנו מתמודדים היא קשה ומאימת. היהדות מלמדת שכגודל הקושי כך גודל השכר, לכן חייבת להיות הזדמנות חיובית שוות ערך שטמונה באותו האתגר. ככל שנלמד מהר יותר לחפש אחר ההזדמנויות החיוביות, כך השלילי יעלם מהר יותר מהתפיסה שלנו, והאנרגיה שלנו תשתנה לטובה  הרבה יותר מהר .

 

מזל דלי

העולם החומרי שעוטף אתכם גורם לכם לשחיקה והמרוץ המטורף שניהלתם עד עתה אחרי עבודה, זוגיות או כסף לא ממש מביא לתחושת הסיפוק אותה אתם מחפשים. ניתן לומר שעד עתה יגעתם אך לא מצאתם. הקלפים מצביעים על כך שעליכם להכניס ולשלב מעט רוחניות בחייכם. הרשמה לסדנאות או ללימודים בעלי אופי רוחני כגון: מודעות עצמית, הילינג, טארוט, יוגה, רפואה משלימה או כל תחום רוחני אחר, יעצים ויחזק את הפן הרוחני הקיים בכם וייתן לכם את הכוח לשנות את חייכם לטובה. עליכם לזכור שהמפתח לחיים טובים ומלאי סיפוק, נמצא בידכם. כל שעליכם לעשות הוא להשתמש בו בתבונה.

בעבודה: רבים מכם חשים שהגיע הזמן לזוז הלאה ולקדם את עצמכם הן בתוך הארגון בו אתם עובדים והן מחוצה לו, ואכן, זהו זמן טוב לשינוי, מעבר, התחלה חדשה, גיוון והתמקצעות אשר יוסיפו עניין לחיי הקריירה שלכם.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים.

לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת, שמתרחשת במקום לא צפוי כמו למשל: בבית כנסת, תור לרכבת או בסופר. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

האתגר השבועי שלכם: "סור מרע" להשתדל בשבוע זה לשרש הרגל שלילי שלכם. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: לחיות משמעותו לצמוח. אם אינך מבצע החלטות, אתה לא מתקדם. לכן זכרו ! לקבל החלטות זה חשוב אך לבצע אותן זה חשוב יותר.ועל זה אמרו חז"ל אמור מעט ועשה הרבה.

 

מזל דגים

השבוע על בני מזל דגים להקפיד ולבחור נכון. מבחנים שמזמן לכם הגורל מציבים אתכם בנקודה בה יהיה עליכם להתמודד מול יצרים, דחפים ופיתויים שגורמים לכם לבחור בדרך הלא נכונה. חשוב שתפנימו שהבחירות הלא נכונות שביצעתם בעבר, הם אלו שגורמות להווה ולעתיד שלכם להיות בקשיים כיום. כדי  שתוכלו לבחור נכון, יהיה עליכם להתחבר לצד המוסרי שקיים בתוכם ולהקשיב לאמת הפנימית של לבכם שתפקידה לכוון אתכם ולהורות לכם על הבחירה הנכונה.

בעבודה: צפוי שבוע הפכפך שמבטא ומעיד על חוסר יציבות של מקום עבודתכם. הקלפים מראים שבשבועות הקרובים צפויים שינויים ויהיה עליכם להקפיד ולהיות מרוכזים ומפוקסים בעבודתכם. לאלו מכם שמחפשים עבודה- רצוי וכדאי לשקול הסבה מקצועית שתאפשר לכם לחזור למעגל העשייה במהירות רבה יותר.

זוגיות: הלב שלכם פושר והדבר מוביל ליצירת זוגיות פושרת. שאלו את עצמכם את השאלה הבאה: איך אתם, שלא מעיזים להתקלח במים פושרים, מסכימים להתפשר על זוגיות פושרת? אתם יודעים שיש דברים שצריך לשפר אז קדימה לעבודה. השקעה של סכום כסף סמלי במשחקי מזל, עשויה להניב בעבורכם רווח נאה.

טיפ לשבוע טוב יותר: שנו את צורת ההסתכלות שלכם בדברים, והדברים שבהם אתם מסתכלים ישתנו. שבוע מבורך ואלוהים אתכם!!

הכוונה רוחנית: שיחה היא מסע לגילוי האישיות של האדם האחר. הנקודה בשיחה היא אינה להרשים אחרים או לזכות בפופולאריות אלא ללמוד על האחר, הקשיבו!

 

 

"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף       

87437


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה