היא הייתה אמורה להיות ספורטאית על אבל פציעות חיסלו לה את הקריירה, היא האחות של והיא לא מתביישת בזה ("להפך - זה רק עוזר לי ומדרבן אותי"), רק בת 22 וכבר מאמנת כושר מצליחה ומבטיחה, החל מהעונה הבאה תוכלו לראות אותה בערוץ הספורט. ראיון עם אביב כספי הרבה יותר מאחות של

 /File/335730אביב כספי הייתה על הדרך הבטוחה להיות ספורטאית על, לא פחות מוכשרת וחזקה מנטלית מאחיה, שחקן ה-NBA, אבל פציעות חוזרות בברך, חיסלו לה את הקריירה. זה לא מנע ממנה להמשיך ולעסוק בספורט, תוך שהיא הופכת למאמנת כושר מצליחה ומבטיחה. 
כספי, למדה בגינסבורג האלון ועד גיל 12 שיחקה כדורסל ביבנה, בכיתה ז' עברה לשחק באליצור חולון והפכה לאחת השחקניות /File/335731הטובות במדינה, אחת ש"זוללת" תארים ולא משאירה ספק לגבי הכשרון שלה. בהמשך גם הגיעה לנבחרות הצעירות של ישראל ואף הייתה הקפטנית. 


"בהתחלה היה קשה מאוד ומתסכל, אבל החלטתי לוותר וזה כבר מאחוריי, כנראה שלא הייתי אמורה להיות שחקנית", מספרת אביב.
אבל בכל זאת, סומנת בגיל צעיר כהבטחה גדולה, היה קשה לוותר?
"כן, אבל צריך להבין שזה מאוד מתסכל, אמנם בתור שחקנית זכיתי בהמון תארים וזה מה שחלמתי להיות, אבל נפצעתי כבר בכיתה ט' ואחרי זה שוב נפצעתי בכיתה יא', אז החלטתי שאני רוצה לעשות שירות משמעותי בצבא. ויתרתי על המעמד של ספורטאית מצטיינת והשקעתי בצבא".
בצבא המשיכה אביב להתעסק בספורט, שזורם לה בעורקים והפכה למד"סניקית (מדריכת ספורט):
"זה היה מתבקש, סיימתי בוינגייט את הקורס ונשארתי שם להדריך, הייתי אחראית על הרבה חיילים שהגיעו לאימונים של העלאת כושר גופני ובהמשך הפכתי להיות מפקדת צוות בנים שזה אומר להכשיר מדריכי כושר מכל צה"ל".
זה בעצם חיבר אותך למה שאת עושה היום?
/File/50157"לגמרי, ספורט זה משהו שתמיד היה חלק ממני ומשהו שאני נהנית לעשות, זה נותן לי סיפוק עצום".
ועכשיו לשאלה המתבקשת: קשה להיות האחות של?
"להפך, אני מאוד גאה בזה, זה גם משהו שמדרבן תמיד, כי אם הוא הצליח, אז גם אני יכולה, הוא אחי ואנחנו עם אותו דם. זה גם פותח לי דלתות ולמה לא להשתמש בזה? אני הכי גאה ומפרגנת".
נסעת לראות אותו משחק?
"ברור, נסעתי כבר שש פעמים לראות אותו, אני ואמא נוסעות כל שנה, הייתי פעמים כשהוא שיחק במדי סקרמנטו, אחר כך שהוא שיחק ביוסטון וגם כשהוא במדי קליבלנד, השנה לא יצא לי לראות כי הייתי בטיול בדרום אמריקה, אבל זה מרגש אותי תמיד לסוע לראות אותו, גאה בו מאוד".
ספרי קצת איך זה להיות מאמנת כושר? את מאמנת קשוחה?
"אני נהנית מאוד לאמן וכן אני נחשבת לקשוחה, זו הדרך אם רוצים תוצאות, אסור לוותר, אני עובדת גם עם אנשים מחוץ ליבנה:  מראשון לציון, חולון, רחובות ויש תוצאות טובות. אני אוהבת את מה שאני עושה, עובדת עם TRX, גומיות כח, פיזיובול וכל מה שצריך. זה כיף".
מה הלאה? מה עוד תרצי לעשות?
"שנה הבאה אתחיל לעבוד בערוץ הספורט, בתור שדרנית קווים, התחלתי עכשיו ללמוד את /File/335732המקצוע ולצבור ביטחון וניסיון, מחכה להתחיל כבר".
ומה עם עומרי, תעשי לו אימונים, תקרעי אותו קצת?
אני מאוד רוצה, הוא עכשיו בפגרת מנוחה, אבל כשהוא יחזור אני בטוח אעשה לו וכן אני אקרע אותו, יהיה מעניין".
בקרוב אביב תפרסם באתר טור ובו טיפים על כושר גופני וספורט. מוזמנים לקרוא.

 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה