בילוי מכוכב אחר



במרחק כמה דקות נסיעה בין השופרסל לבנק דיסקונט שוכן לו עולם אחר, עולם של פנטזיה ואגדות, עולם של בילוי ומשחק, עולם שמאגד בתוכו שעשועים ותעסוקה לכל המשפחה. אתם יכולים לקרוא לזה ג'ימבורי, משחקיה או בכל שם שתחפצו, אבל בפועל, אף שם לא יכול לתאר את כל מה שיש שם, ועם המחירים שהם גובים, אתם חייבים ללכת בעצמכם

אושרת וגבריאל מנהלים באהבהצילום: דוד מטודי

לאחר שסגרו את עסקי הקמעונאות שהיו להם בגבעתיים, לקחו אושרת וגבריאל פסק זמן וחיפשו את הכיוון בו ימשיכו. הם ניסו במשך תקופה לעבוד כשכירים במגוון עבודות, אך עד מהרה הבינו כי זה לא ילך. ביקור מולדת של קרוב משפחה של אושרת נתן להם כיוון אחר של חשיבה. "תחשבו על רעיון לעסק טוב", אמר הדוד מאמריקה, "אני אשקיע ואתם תנהלו אותו". בשביל גבריאל היה זה סימן משמיים. מזה תקופה ארוכה שמקנן בו הצורך להקים ביבנה ג'ימבורי, כאב לשלוש בנות, אותן היה נאלץ לקחת למקומות מחוץ לעיר.

הוא שיתף את בני המשפחה ברעיון, ולאחר שנרשמה התלהבות מכל הכיוונים החליט גבריאל לקחת את זה צעד קדימה, ולהתחיל לבנות תכנית עסקית. הוא החל בסקר שוק לגבי מקומות דומים בסביבה, והחליט לעשות את הבלתי אפשרי, להיות הכי טוב והכי זול. כל משחק ומתקן נבחרו בקפידה אחרי סקר שוק שנערך לאורך זמן עם ליווי צמוד של מומחים בכל תחום ותחום. ולאחר זמן קצר עמד על הרגליים מרכז בילוי לכל המשפחה שענה לשם המחייב "פנטזי פלאנט – חוויה מכוכב אחר". מהרגע בו חתמו על חוזה השכירות ועד לפתיחת השערים עברו רק שבועיים וחצי, לאחר שכל הקבלנים ואנשי המקצוע עבדו מסביב לשעון כדי להספיק לתאריך היעד. השערים נפתחו ב-01.04 יום הראשון של חוה"מ פסח והייתה התלהבות גדולה של תושבי העיר שנהרו למקום.

גבריאל ואושרת נדבקו גם הם בהתלהבות ולקראת הקיץ החליטו לקיים במקום קייטנות. תוך 24 שעות נגמרו כל המקומות וזה הרגע בו הם התחילו לדאוג. השניים החליטו לעצור ולקחת צעד אחורה עד שביטלו את הקייטנות לגמרי. "פתאום הבנו שאנחנו עדיין לא מוכנים לקפיצה כזו", מסביר גבריאל, "חשבנו שזה מוקדם מדי לקלוט כמויות כאלה של ילדים וביטלנו כדי לא לעשות טעויות".

 

את הקיץ הם עברו בהצלחה גדולה גם ללא הקייטנות, ומזה חודשיים וחצי, מפתיחת שנת הלימודים, מקיימים במקום צהרון לכ-35 ילדים בגילאי 3-10 המחולקים לשתי קבוצות, קבוצת גן וקבוצת בי"ס. הילדים מגיעים מדי צהריים באמצעות איסוף מיוחד המביא אותם מבתי הספר והגנים, נהנים מארוחה בשרית, אינסוף משחקים ומתקנים ומגוון רחב של חוגים המועברים על ידי מדריכות ומדריכים בעלי ניסיון."בעתיד הקרוב" מספר גבריאל, "אנו שוכרים את החנות הצמודה שהיא בשטח של 250 מ"ר ונוכל להכיל כמות גדולה יותר של ילדים לצהרון".

 

מה עושה את המקום שלכם לכל כך מיוחד?

"קודם כל אנחנו לא עובדים בשבת, כך שכל תושבי יבנה יכולים ליהנות מהשירותים שלנו ובעיקר מהתפריט המגוון והמשובח שלנו – המטבח כשר, במקום קפה איכותי, גלידה טעימה, פיצה איטלקית, ועוד מגוון מנות מעניינות".

 

אבל אנשים לא באים למקום כזה רק בגלל האוכל.                   

"אנחנו שמים דגש על הפרטים הקטנים. המשחקייה נקייה מאוד, רמת השירות הכי גבוהה שיש, המגוון של הפעילויות הוא באמת רחב ויש פה מה לעשות לילדים מגיל שנתיים ועד גיל 16 ובכלל, בזכות מכונות המשחק והקונסולות בהן משחקים ללא הגבלת גיל".

 

ההחלטה שלכם לא לפתוח בשבת נבעה ממה שקורה בעיר בתקופה האחרונה?

"ממש לא. אנחנו אנשים מאמינים ולא היינו מסכימים לעבוד בעסק שפתוח בשבת. אין לזה קשר למה שעושים עסקים אחרים ביבנה. אנחנו לא נגד וכל אחד יעשה מה שהוא בוחר ומאחלים הצלחה ופרנסה לכל בעל עסק. מצד שני אנו נותנים הטבות מיוחדות במוצאי שבת למי שמגיע אלינו".

 

איזה הטבות למשל?

" במוצ"ש אנו עושים 1+1 לילדים בג'ימבורי וגם מגוון הטבות למי שבוחר במוצאי השבת לחגיגת יום ההולדת שלו. חוץ מזה שאנחנו חוסכים לכם נסיעה מחוץ לעיר, וכל זה במחיר שלא נראה בארץ".

 

לא רק ילדים חוגגים פה.

" אמרתי כבר שאנחנו לא מגבילים בגיל... יש פה ימי הולדת גם לקטנים – עם אפשרות בחירה בין 10 מפעילים מהטובים בארץ וגם לגדולים עם אפשרות לקריוקי עד השעות הקטנות של הלילה מאחר ובאזור תעשייה לא מפריעים לאף אחד".

 

אז זה בעצם מרכז בילוי גם למבוגרים?

"אנחנו פונים לכל המשפחה. המבוגרים שלא אוהבים משחקי מחשב או ביליארד, יכולים ליהנות מהקפה האיכותי שלנו או להתפנק על גלידה טובה בזמן שהם צופים בילדים שלהם על גבי מסכי ענק שמצלמים את המקום, כך שהם לא צריכים להתרוצץ אחריהם ברחבי המקום".

 

לאורך כל השיחה גבריאל מדבר ועיניו בורקות. ההתלהבות ניכרת על פניו ובולטת העובדה שהוא מאד אוהב את מה שהוא עושה, ומאמין בו.

 

מה נותן לכם את הכח לעבוד 10 שעות ביום בעבודה שהיא די שוחקת?

"התגובות של האנשים. הפרגון האינסופי של תושבי יבנה והסביבה לוקח אותנו לעוד ועוד מקום של נתינה. מה שמניע אותנו זה לעשות טוב לתושבי יבנה ובעיקר לילדים, שיהיה להם מקום מהנה ואיכותי במרחק 5 דקות מהבית".

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה