מטורף- נמצאו גרגירי יער מאזור אוסטרליה שהורגים את הסרטן!



גרגירי יער מסוג פונטאינה פיקרוספרמה נמצאו יעילים לטיפול במחלת הסרטן- הגרגרים שניתנו לכלב שחלה במחלה גרמו לו להירפא בתוך מספר שבועות, מה קרה כאשר ניסו את הטיפול בבני אדם?

המחלה הקשה ביותר של דורנו היא מחלת הסרטן, עד כה הושקעו סכומי כסף גדולים למחקרים בכל רחבי העולם, נמצאו תרופות מסוימות שאף אחת מהן לא מבטיחה החלמה במאה אחוזים, חלקן יעילות יותר וחלקן פחות, אך לדבר הבא אף אחד לא ציפה.

לאחרונה נמצא פרי ביערות באזור אוסטרליה, שאת גרגיריו נתנו חוקרים לכלב שחלה בסרטן באפו, 15 ימים לאחר מכן הגידול נעלם והכלב הבריא לחלוטין. לתדהמת החוקרים, כחמש דקות בלבד מהזרקת החומר שנמצא בגרגירים, נראתה פעילות במהלכה נהרגו תאים סרטניים במהירות גבוהה ומפתיעה במיוחד.

החוקרים נדהמו מהתוצאות והחליטו לנסות את הגרגירים הקסומים על בני אדם. מרטינה טוסו שחלתה בסרטן העור קיבלה את הטיפול באמצעות הגרגירים בהם טופל גם הכלב החולה לפני כן. למרבה ההפתעה היא החלימה לחלוטין מהמחלה בתוך מספר שבועות ללא טיפול מקביל.

חשוב לציין כי המחקר נמצא בתחילתו ונכון לעכשיו החוקרים לא מבטיחים דבר, אך עדיין התוצאות שנראו עד כה נראות טוב ונראה כי ישנה אפשרות לפתרון טבעי לחלוטין לאחת הבעיות הקשות איתן נאלצו להתמודד בני האדם בדורנו.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה