לירון כץ לא מדברת הרבה. היא מעדיפה לעשות זאת מאחורי העדשה. התוצאה לפניכם:

 לירון בפעולה

כשהייתה בת 15 למדה לירון כץ צילום בבית הספר וכבר אז נולדה האהבה שלה למצלמה. היא אוהבת לצלם בעיקר נופים וטבע, מטיילת בכל הארץ מהצפון ועד אילת כדי לצלם, רוב הפעמים לבד ולא פעם זה עלה לה בלהיתקע עם האוטו בכל מיני חורים בדרכים. היא יכולה לקום ב2 לפנות בוקר כדי לנסוע לים המלח לצלם זריחה ולעתים אף בסוף אותו היום לצלם שקיעה בחוף בשרון. לירון אוהבת לצלם בעיקר ציפורים, פרחים, פרפרים ונופים. היא אוהבת להיות על הקצה. לפעמים, כשהיא מצלמת שקיעות, היא נכנסת למים כדי להעצים את החוויה. תמיד יש לה סט בגדים להחלפה.

 הולכת עד הקצה. לירון כץ

זה למעלה משנה שלירון הופכת אט אט את התחביב והאהבה שלה גם למקור פרנסה. למרות שמדי פעם יוצא לה לצלם אירועים כאלו ואחרים, היא מעדיפה להשקיע את תשומת הלב שלה בצילומי סטודיו וצילומי הריון, וגולת הכותרת כמובן היא מכירה של תמונות הטבע שלה לגופים ומוסדות כמו גם ללקוחות פרטיים שרוצים שאת הקיר שלהם תעטר תמונה ייחודית ולא משהו המוני שניתן לקנות בחנות או באינטרנט.

 רוצים עוד? חפשו אותה בפייסבוק - Liron Katzבריכת המשושיםהקניון האדום ליד אילתנחל עיון (מטולה)נחל אמציהו בנגבים המלח בזריחה חורפיתשקיעה בשדה חמניותשקיעה בפלמחיםצבעוני שקוף - צילום מאקרו


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה