מביאה את אירופה ליבנה



כשהייתה בת 28 החליטה מיטל בן עטר לעזוב את המשרד בו עבדה ולהתעסק במה שהיא באמת אוהבת, אופנה. ואם כבר אופנה, אז שתהיה הטובה ביותר. כבר 7 שנים שהיא מייבאת בגדי ערב מגרמניה והולנד ולאחרונה אף פתחה בוטיק קטן ומקסים

אחרי הצבא עבדה מיטל בן עטר בחנות בגדים במשך כמה שנים ובמקביל למדה  לתואר בפסיכולוגיה וניהול. למרות שהתאהבה בכל עניין הבגדים עדיין ניסתה, בגלל מה שלמדה, לעבוד בעבודה משרדית. זה לא צלח... "הגעתי למסקנה שקשה לי לעבוד בין 4 קירות זה משעמם מידי", היא משחזרת. "מפה לשם, אחרי שהתחתנתי וילדתי הגוף שלי לא חזר לעצמו, שמתי לב שאני לא יכולה לעמוד יציב או ללכת בקלות כמו פעם. האמת שהרגשתי מוזר כבר אחרי זריקת האפידורל אז כנראה שיש קשר".

ואז החלטת לעשות שינוי?

"בדיוק בנקודה זו הגיע המפנה של חיי. הבנתי שהקלפים נטרפו מחדש ושיש לי 2 אפשרויות: או לשבת בבית בדיכאון או לקחת את זה כהזדמנות. החלטתי שאני חוזרת לאהבה הישנה שלי, הבגדים. אבל הפעם זה יהיה שלי. אני חייבת להודות לבעלי שנתן לי את הדחיפה והאומץ והאמונה בלעדיו זה לא היה יוצא לפועל".

ספרי על הצעדים הראשונים. בכל זאת, מהלך לא פשוט.

"ב- 2009 פתחתי בוטיק אינטרנטי והרכישות היו במשלוחים בלבד. הבוטיק מיועד לנשים שמחפשות אופנה ואיכות יחד. המוצרים שלי הם באיכות גבוהה ומיובאים באופן בלעדי מאירופה. חשוב לי להציע ללקוחות שלי את התמורה הטובה ביותר לכספן, מה שהופך אופנה יוקרתית לנוחה לכולן".

הקניה באינטרנט פתחה לך את מעגל הלקוחות?

"בוודאי, עם השנים צברתי לקוחות מכל הארץ, רובן הפכו לחברות טובות, הן מתקשרות אליי לפעמים גם בלי קשר לרכישות ומספרות לי על חייהן. לאחר 6 שנים החלטתי שאני לוקחת צעד אחד קדימה ופתחתי בוטיק קטנטן ואינטימי ביבנה לאלו שרוצות להגיע ולמדוד לפני הרכישה. זה כ"כ כיף ומרגש לפגוש לקוחות אחרי 6 שנים שאיתן הייתי בקשר טלפוני בלבד או אפילו רק דרך הודעות. זה ממש מרגיש כמו סוג של דייט".

מה המטרה שלך היום?

"היום אני רוצה להגיע גם לקהל היבנאי ולהמשיך להתפתח בתחום. אני מאמינה שלפעמים באמצע החיים בורא עולם מחליט לטרוף לנו את הקלפים מחדש, אתה מתכנן חיים יש לך בערך איזשהו מושג על איך אתה רואה את החיים שלך ואז פתאום זה לא. אתה צריך להתחיל הכל מחדש. כי ככה אלוקים החליט. ואני מאמינה שהכל לטובה".

מה המוטו שמניע אותך?

הגעתי למסקנה שלא צריך לומר את המפשט 'אין לי כח!' שלושת המשפטים היחידים שצריכים להתחיל במילה 'אין' הם: 'אין עוד מלבדו', 'אין ייאוש בעולם' ו'אין כמו אמא!"


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה