5 טעויות שבני נוער עושים בחופש הגדול



החופש הגדול הוא כיפי וטוב ונחמד, אבל צריך לדעת גם איך לנצל אותו כמו שצריך על מנת להנות ולחייך לכל אורך החודשיים האלו. קבלו 5 טעויות שבני נוער עושים בחופש- כדי שתימנעו מהן.

 1. משאירים עבודות לסוף-

אלא אם כן אתם יבני"קים מאושרים שמחכים לגיוס ומתעסקים רק בלהנות, סביר להניח שיש לכם איזשהי מטלה לעשות לשנה הבאה. הטעות החמורה ביותר- זה להשאיר את כל המסה של העבודה לסוף, כי כשכולם ילכו למסיבות סוף קיץ ויהנו בימים האחרונים של הים, אתם תתקעו בחדר ותקללו את עצמכם על זה שלא ישבתם על זה קודם.

2. הכל אני יכול בחופש הגדול-

לפעמים, תחושת חופש יוצרת אופוריה מסוימת וגורמת לנו לחשוב שאנחנו יכולים הכול וכלום לא יכול לפגוע בנו בעולם. אז לא, תנחתו. לנוהגים שביניכם- אתם חייבים להיזהר בדרכים, למרות שהכי כיף לתת גז ולשיר בקולי קולות. בים- שימו לב לגלים, למציל, גם אם אתם השחיינים הכי טובים בעולם וכו'.

3. דבוקים לטכנולוגיה-

כן, מחשבים וסמראטפונים וסוני וכל זה - זה כיף, אבל עד שסוף סוף יש שמש ואפשר ללכת לים ולטייל בחוץ ואפילו לטוס לחו"ל ולהנות מכל היופי שיש לעולם להציע אתם נתקעים בבית?

4. בזבזנים בלי הפסקה-

כמה כיף שיש זמן לעבוד או זמן לבזבז את דמי הכיס שקיבלנו מההורים, אבל אל תשכחו, שכסף בסוף- נגמר. כדאי לשים לב לבזבוזים, לא להתקמצן, אבל להיות מתונים כדי שישאר לכם גם בשביל יום חורפי באמצע שנת הלימודים שתרצו ללכת בו לסרט.

5. לחשוב על העתיד ולהילחץ-

אז דיברנו על אלו שמתפרעים, אלו שמבזבזים ואלו שתמימים מדי. אבל יש גם את אלו, שיושבים בבית, ודואגים לקראת השנה הבאה. מה יהיה, מי יהיה, מי אנחנו נהיה. אז לא, חופש הוא חופש, כדי להנות, כדי לנקות את הראש- תפסיקו לחשוב על מחר- אתם מפספסים את היום! (והיום יש אחלה שמש והמדוזות כבר הלכו מהים).

חופש נעים! 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה