עשרה דברים שכל אישה חייבת שיהיו לה בתיק



ככל שהתיק שלנו גדול יותר כך אנחנו נושאות עמנו יותר דברים מיותרים. האמנם? יש דברים שתמיד כדאי שיהיו איתך, לא משנה לאן את הולכת. זה הזמן להתעדכן ברשימה ולעשות בדק תיק.


חשמלו אותי בבקשה-
עדיף לקחת איתך מטען/ מטען נייד/ אקסטרא סוללה- כי עם כמה שהעולם מתקדם- כך את זקוקה יותר ויותר לחשמל כדי להטעין את הסמארטפון שלך. יצאת בלי מטען מהבית? אל תנסי לעבוד עלינו- סביר שתחזרי הביתה קצת לפני ש"תמות" לך הסוללה. 


תיק איפור קטן- אין לדעת לאן היום שלך יוביל. קחי איתך תמיד תיק איפור קטן עם פרטי MUST: ליפסטיק מחמיא, קונסילר למקרה ויצוץ לך 'משהו' על הפרצוף, ומסקרה תמיד תעשה את העבודה.


מרענן רשמי- דיאודורנט טוב או בושם קליל אף פעם לא יוכלו להזיק במיוחד בימי הקיץ הישראלי החמים ועתירי הלחות. שימי לב שאם את ממש מזיעה- עדיף לא להשתמש בהם ולמצוא דרכים אחרות להתרעננות כמו מגבונים לחים או פשוט... מקלחת. אגב, גם בנושא הנשימה- מסטיקים או סוכריות מנטה לא יזיקו.


נשי ותהני?- תמיד טוב שיהיו לך בתיק תחבושות הגנה סטריליות ו/ או טמפונים. גם אם לא לשימוש עצמי, כולנו יודעות שתמיד יש מישהי שמופתעת מהגעתו של מר "מחזור".

משהו לנשנש- יום עבודה עמוס ומוטרף לפעמים עובר על כולנו עד כדי שאנחנו שוכחות לאכול. שימי לך איזה חטיף אנרגיה או קופסה קטנה עם קצת אגוזים, שקדים, תמרים (מה שאת אוהבת), כדי שיהיה לך מה לנשנש עד שתתפני לשבת ולאכול כמו בת אדם.

עט ומשהו לרשום עליו- תתפלאי, אבל לפעמים זה מציל חיים. משהו שאת חייבת לרשום לעצמך, מספר טלפון, כתובת או פרטים ממש חשובים. למרות ועם כל העידן הטכנולוגי יש דברים שטוב שיהיו איתך לנצח.


משהו לניגוב- לא חמודה, הכוונה היא ללא לפיתה לניגוב חומוס- טחינה, אלא לטישו, מגבונים או מטפחת קלאסית כזו, כמו שגברים ממש ג'נטלמנים היו נושאים איתם בעבר למקרה ואישה תבכה בסביבתם.

תחתונים להחלפה-
אל תשאלי אותנו למה, את בטוח יודעת שהחיים מלאים בהפתעות. תמיד טוב שיהיה איתך זוג נוסף ונקי בתיק.

משהו להעביר איתו זמן- לא שאנחנו בקטע של לעשות 'קאמבק' לימי הטמגוצ'י, אבל לפעמים, בתור לקופת החולים, בסופר, בזמן שאת נוסעת ברכבת או בכל "זמן מת" אחר טוב שיהיה לך משהו להתעסק איתו. קחי איתך ספר קטן למשל- זה יעשה את העבודה.


משקפיים- אם את צריכה כאלה לקריאה/ לנהיגה, אם את בדרך כלל עם עדשות מגע או בכלל, אם את בקטע של להסתובב בשעות האור בחוץ- משקפי שמש או משקפי ראייה אקסטרה הם פריט חובה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה