למה אין לך זוגיות?



את רשומה בלפחות אתר היכרויות אחד, את יוצאת לדייטים עם בחורים שהחברות שלך מכירות לך, אפילו זרמת ונתת את מספר הטלפון שלך לבחור ההוא שהיה מספיק אמיץ לפנות אליך בפאב השכונתי, למרות שהיית מוקפת בעוד שלוש חברות, יוצא לך לפלרטט מידי פעם עם בחורים בפייסבוק ואת מצליחה בעבודה, מוקפת בחברים וחברות אבל לא מצליחה להתנהל במערכות יחסים ולשמר אותן? חמש סיבות ל- למה זה לא עובד לך.

מובן מאליו- אם יש משהו שהורג מערכות יחסים זה הרגע הזה שמרגיש שהכל כבר מובן מאליו. את יודעת מה עוד שנייה יקרה, מה הוא יגיד לך ואיך תגיבי. ברור לך לאן תלכו ואפילו אילו תנוחות תעשו בסקס... אבל זה כבר בתוך מערכת היחסים ואת עדיין לא שם. חשבת על זה שאולי את לוקחת את הפרטנר הפוטנציאלי שלך כמובן מאליו כבר בדייט הראשון בכך שאת אפילו לא מציעה לשלם, כי "ברור שהוא צריך לשלם על הדייט"? תחשבי שוב.
 מי ישלם את החשבונות שלך?

משחקת את המשחק- כן כן, אם תראי לו שאת יותר מידי בעניין הוא מיד יאבד עניין ואם תלכי לפי ה'חוקים' הכל יעבוד. זה תמיד עובד עליהם. כל הגברים אותו הדבר.
את שומעת את מחשבות הלב שלך? לא נמאס לך מכל מלחמת ההתשה הזו? למה לא לבוא פשוט, אותנטי וכנה? מתי ניסית את זה בפעם האחרונה?
 

מה שהיה היה?- כבר נשבר לך הלב כל כך הרבה פעמים שאת לא מוכנה להסתכן שוב. את כבר לא באמת מאמינה שאי פעם תצליחי להרגיש כמו שהרגשת שוב. את יודעת לומר מה עומד לקרות כי היית בסיטואציות האלה בעבר ויותר מזה- יש לך טיפוס אחד ספציפי שמתאים לך ושאת נמשכת אליו. תשחררי מהעבר, את ב'לופ' עם עצמך ונסי לתת צ'אנס למשהו חדש ושונה. 

עוץ לי גוץ לי- את לא בוטחת בעצמך ומתייעצת עם החברות שלך, שבינינו, לא באמת יודעות מה טוב לך לגבי כל החלטה שאת עושה בכל הנוגע לזוגיות. לכי לפי תחושות הבטן שלך, תאמיני בעצמך, שחררי קצת מכל הלוגיקה שמובילה אותך ותני ללב שלך לעשות את ההחלטות עבורך מידי פעם. לכי תדעי, אולי את יכולה לסמוך על עצמך.
את לא אוהבת אותך- אין דבר יותר מושך מאותנטיות. החל מאיך שאת נראית, אל איך שאת מדברת, כותבת, מתלבשת ומתנהגת. נכון שיש דברים שתמיד מתחדשים ב'אופנה' אבל יש דבר אחד שתמיד נשאר סקסי ומושך וזו- אותנטיות. תהיי את. תאהבי את מי שאת. איך את מצפה שמישהו אחר יאהב אותך אם את לא אוהבת את עצמך?
 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה