יוצאים לאכול בעיר עם צחי יונה



מדי שבוע ייצא צחי יונה, חובב אוכל מושבע, למסעדה אחרת ביבנה ויביא לכם מרשמיו האישיים. והשבוע: השמן

השבוע אפתח את החוויה הקולינרית שלי בווידוי קטן. אז ככה, יש 2 סוגי גלגלים שאני ממש אוהב. הראשון זה הגלגל ענק בלונה פארק והשני הוא גלגל שווארמה עסיסי. היתרונות בשווארמה הן שהיא תמיד חמה, טרייה ותוך מספר רגעים היא אצלך בפיתה או בצלחת.

יבנה התברכה בלא מעט מקומות שמוכרים שווארמה ויש בעיר אפילו כמה ''שחקנים'' טובים מאוד בתחום. לפני כחודשיים נכנס שחקן חדש ורציני לעיר, ''השמן'' שממקום במרכז רוגובין בשכונה הירוקה.

לרשת 11 סניפים בפריסה ארצית, 4 מתוכם ממוקמים בירושלים ועוד לפני שהסניף נפתח ביבנה היא נחשבה לרשת מצליחה, איכותית וטעימה במיוחד.

בחוכמה, הביאו לעיר את ''השמן'' מספר יבנאים צעירים בני גילי ושהגעתי למקום שמחתי לראות פרצופים מוכרים שעושים חיל. בכל פעם שהגעתי למקום האווירה הייתה כיפית ושמחה. השילוב של עובדים קלילים, מוזיקה שמחה והרבה אנשים שבאו לאכול משהו טעים, עושים את העבודה.

בפרונט ניצבים 3 גלגלים עם כל סוגי השווארמה עגל, הודו ופרגית, כשכמובן ניתן לעשות מיקס ולשלב ביניהם.

האהבה שלי זה עגל או מיקס של 70-30 לטובת העגל. בדרך כלל אני מעדיף פיתה ורק במקרים קיצונים של רעב אקח לאפה ואתחרט על הקלוריות מאוחר יותר.

השווארמה בשמן פשוט טעימה, היא רכה ועסיסית. החומוס, הטחינה, הסלטים והירק שאפשר להוסיף הם בדיוק ההתאמה למנה בגודל, בטעם ובכל הפרמטרים.

בעלי הרשת פיצחו את נוסחת הטעם והפכו את הרשת לאימפריה. לא פלא שהם קראו למנות פינוק בפיתה, פינוק בלאפה או פינוק בבגט, המקום והאוכל פשוט מביאים איתם תחושה של פינוק.

לצד המנה ישנה עמדה של צ'יפס שניתן לקחת באופן חופשי. מדובר בצ'יפס דק, בהיר וטעים, כזה שכיף לטבול אותו בקטשופ.

בהמשך עמדת חמוצים: מלפפונים, זיתים, כרוביות וגזר, הכל מוחמץ בצורה טעימה וגם חצילים מטוגנים קטנים ופרוסים דק, והכל חופשי חופשי, כמו שאנחנו אוהבים.

ניתן לשבת בתוך המסעדה או בחוץ, ויש גם מקום סגור עם קירוי לימי החורף הסוערים. מבחינת מחיר, בדרך כלל בתחום השווארמה אין הרבה הפתעות. הכל נע בשקל או שניים יותר או פחות, מה שהופך את מחיר המנות לעממיות ונוחות לכל כיס.

יסלחו לי חבריי הצמחונים והטבעונים אבל שווארמה טעימה זה אחד המאכלים המהירים והאהובים עלי ביותר. עד לפני פחות משנה הייתי יוצא במיוחד מהעיר כדי לאכול שווארמה עגל. היום כשיש שפע, מבחר וגם איכות ביבנה כדאי ליהנות מזה וגם על הדרך לפרגן לעוסקים במלאכה.

 

פינוק בלאפה/בגט: 39 שקלים.

פינוק בפיתה: 32 שקלים.

כשרות: יש

משלוחים: אין

 

שבת שלום!


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה