איך תזהו שיש לכם מנהיגים בחברה/העסק שלכם? איך תדעו שאתם יכולים להצליח?



העולם העסקי נמצא בסערה מושלמת. כל הארגונים מבינים שאם לא יעשו את השינוי המתבקש, הערכי, הדיגיטלי, הטכנולוגי, הניהולי, לא יהיה להם זכות קיום בתחרות של היום. התנאי הכי חשוב הוא אנשים/עובדים ומנהלים מתאימים.

כתבה: גלית בן שמחון

המנהלים/ המנהיגים החדשים מדברים בשפה אחרת. ההשפעה שלהם לא קשורה לתפקיד ולטייטל שלהם, הם מדברים בשפה של "אנחנו" ולא "אני". אין מחיצות בינם לבין העובדים שלהם, בגובה העיניים, בשיתוף פעולה מלא של ידע ומשאבים, פתוחים לקבל בקורת ולהתנסות בדברים חדשים, זמינים לצוות שלהם כל הזמן, תומכים באנשים, מפרגנים לאנשים, מקבלים החלטות על סמך נתונים ודאטה, גמישים לשנות דעתם, כשמבינים שטועים.

המנהיג חייבים להיות דיגיטליים והיפר-מחוברים ותמיד זמינים.  הם מאמצים במהירות טכנולוגיות חדשות ומביאים אותן לצוות שלהם ולפעילות העסקית. מספקים משוב אינטראקטיבי בזמן אמיתי ומשתמשים בפלטפורמות של מובייל ורשתות חברתיות לתקשורת עם אנשיהם. 

הם משגשגים בסביבת עבודה מטריציונית ומרובת קשרים, מפתחים קשרים במהירות ומצליחים לפעול גם בין יחידות סגורות ובתוך צוותים רב תחומיים.
הם מאמצים תרבות של שיתוף ידע ושיתוף תוכן רלבנטי להצלחה העסקית ומהווים דוגמא אישית לערכים כמו אמינות, פתיחות, שקיפות והוגנות.

הם מבינים את חשיבות יצירת תרבות ארגונית תומכת ורווחה של עובדים, סביבת עבודה נעימה ותומכת ומעשירה ופשוט עושים חשק ללכת אחריהם.  
הצוותים שהם בונים מעולים, הטאלנטים מגוונים ומגיעים מרקעים שונים, מוצא שונה והעשייה תמיד בגישה חיובית, קבלה של כשלונות ואופטימיות.

עם חזון, מטרות ויעדים ברורים ומדדים וערכים שכולם שותפים להם, השמיים הם לא הגבול איתם.

אם אתם רוצים עובדים ומנהלים כאלה, אם אתם רוצים שהעסק שלכם יצמח שוב ושוב, הכנסו לאתר שלנו ותתחילו את צעד הבא והצמיחה של החברה והעסק שלכם. אסטרטגיה עסקית, ארגונית, ניהול הון אנושי, טרנספורמציה דיגיטלית ושיווק בעולם של היום.

   WWW.THETEAMTLV.COM


 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה