תזונה זה העיקר- אין מה לעשות ולא משנה אם תתאמנו יומם וליל- אם תאכלו ג'אנק פוד וכמויות של 'בודי בילדר' בכל ארוחה- אתם בוודאי לא תרדו במשקל. שימו לב שאתם אוכלים לא לפי ארוחות ולא כי צריך- אלא רק כשאתם באמת רעבים. מעבר לזה שימו לב מה יושב לכם בתוך הצלחת. נכון, בבורקס פינוקים יש טחינה בריאה, עגבניה מגורדת (ירקות זה חשוב), ביצה קשה וגבינה (בבקשה- הנה גם חלבונים)- אבל מלא שומן לא מועיל. 


תזיזו ת'ישבן- לא חסרים תירוצים ל- למה לא לצאת להתאמן. השגרה היומיומית, העייפות, העבודה/ הילדים והפרק בסדרה שחיכיתם שיגיע. שימו לעצמכם בתוך הלו"ז העמוס לפחות שלושה אימונים של כשעה במהלך כל שבוע ותסמנו לעצמך  V כשעשיתם כזה. אחרי חודש של שכנועים עצמיים זה כבר יבוא לכם ב'טבעי'. וזהירות- אולי אפילו תהנו מזה!

הכל בראש- אין באמת מאכלים שמדברים אלינו וקוראים לנו לקחת אותם בפיתוי צרפתי משובב נפש. קחו החלטה שאתם לא נוגעים במתוקים ושאתם מקפידים על תזונה נכונה. כנ"ל לגבי האימונים- אם מרגיש לכם שקצת קשה אל תוותרו לעצמכם. לא חסרים סוגי אימונים שיתאימו לכם ויעשו את העבודה ואם למשל משעמם אתכם לרוץ על הליכון בחדר הכושר אתם תמיד יכולים למצוא אלטרנטיבות לשריפת שומנים.
מערכות תמיכה- תיידעו את הקרובים אליכם שאתם בתהליך הרזייה, כך שבני המשפחה והחברים הקרובים יעזרו  וידרבנו אתכם בתהליך ובטח שלא יציעו לכם לזרום איתם על ערב בירה ללא תחתית והמבורגר+ צ'יפס או פיצה.

דמיינו את עצמכם רזים- כל יום קצת. שימו לכם ידעים להצלחה כמו מידת ג'ינס או שמלה שאת רוצה לחזור אליה (לכולנו יש כזאת בארון) ותשאפו (גם תחלמו זה אחלה) להגיע ליעד. 

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו