בשורה למחפשים עבודה : Target call אשדוד מציעה לכם להצטרף לסטנדרט חדש של משרה מלאה.



חברת Target call מרחיבה את פעילותה בימים אלה בסניף אשדוד ופותחת מוקד חדש , אשר מתאים למשרות אם, סטודנטים וגם כל מי שחולם להתפתח ולהתקדם בתחום שירות ומכירות.

רבות שמעתם על עבודה במוקדים , אך מוקד כמו של טארגט קול לא תפגשו בכל יום. מדובר על מוקד חדשני מודרני עם אנרגיות מטורפות ורצון להישאר גם אחרי שעות העבודה... למרות שלא צריך.

טארגט קול הינה חברה בת 7 שנים, אשר ראשיתה החלה בעיר שדרות , ברצון ליצור מקומות עבודה באזור הפריפריה. סניף החברה הראשון ממוקם בעיר שדרות ובו מועסקים למעלה מ-150 עובדים המתגוררים בדרום הארץ, כאשר החזון של החברה, הוא להוביל את תחום מכירות ברמה הארצית. תחום פעילות החברה היא הפעלת שירותי מוקדים, עבור חברות כגון חברת פרטנר, YES,ביטוח איילון מכבי שירותי בריאות ועוד...

לאור קצב הצמיחה האדיר, הקימה לפני כשנתיים את משרדיה בעיר אשדוד במיקום מעולה ונגיש. זאת בסיוע האגף לפיתוח תעשייה בעירייה.

 הבחירה במיקום הסניפים בשדרות ובאשדוד אינה מקרית, בעלי החברה היזמים דהן אלי, אוראל אסולין ואופיר זכאי בני שדרות במקור – הציבו לעצמם כמטרה לפתח ולהשקיע באזור מתוך תפיסה כי "מעבר לשיקולים הכלכליים והעסקיים אנו מחויבים לתרום לתעסוקה ולחיזוק הפריפריה, בייחוד לאור המצב הביטחוני שפוקד את האזור בשנים האחרונות".

המוקד  באשדוד, מאפשר סביבת עבודה מהיוקרתיות ביותר,  הן בפן החיצוני והן בפן האישי, מדובר בהשקעה מתמדת בעובד, זה מתחיל בנראות המקום, נוחות , נגישות , שכר מעולה עם אפשרויות קידום שלא חלמתם.  החברה שמה לדגלה חשיבות רבה על עבודת צוות, ושמירה על תחושת שותפות ובכך יוצרת הזדמנויות לצמיחה ופיתוח אישי.

בטארגט קול משרת אם היא לא מכשול בקבלת העבודה , ההפך הוא הנכון בטארגט קול יקבלו את האימהות בזרועות פתוחות, יציעו לכן משרה מלאה, שתאפשר לכן להוריד את הילד בגן ולהחזירו בזמן. החברה כבר החלה לקלוט עובדים ומגייסת בימים אלה .

 

אור שיינמן מנכ"ל החברה רק בן 33  ומוביל את טראגט קול בשש שנים האחרונות , הוא מספר "  בטארגט קול אנחנו חושבים קודם כל על העובד, אנחנו דואגים לייצר לו סביבת עבודה אולטימטיבית מתוך הקשבה מקצועיות והערכה לעובד , אנחנו עושים הכול בשביל שהעובדים ירצו להישאר איתנו לאורך שנים, וגם ימצאו את עצמם בתפקידים עם אפשרויות קידום"

אור הגיע מהרצליה לדרום ויחד עם בעלי החברה מקדם את החזון והרצון לפתח פוטנציאל משרות רחב לתושבי הדרום.  החברה מונה היום כ-300  עובדים וממשיכה לגייס ולהרחיב את פעילותה  עם מגוון לקוחות אסטרטגים.

 בימים הקרובים חברת פרטנר נכנסת לעולם הטלוויזיה, ובכך המוקד יציע את המוצר החדש  לאזרחי ישראל, אשר מחכים לספקית החדשה,  שתשנה את חוקי המשחק בשוק הערוצים. הכניסה הצפויה של פרטנר לשוק כבר החלה לעורר  התעניינות רבה במוצר טלוויזיה רב-ערוצית החדש, זו הזדמנות נפלאה לאנשי המכירות ליצור עסקאות ולהגדיל את הכנסתם.

 

רויטל עודד , תושבת אשדוד בת 41 אם לשישה ילדים, עובדת במוקד כבר שנה וחצי , מספרת " המקום הזה הוא הבית השני שלי, מהרגע שנכנסתי דאגו להכשרה מקצועית ולתנאים שלי, המנהלים  כאן מאוד קשובים לצרכים ומקפידים לתת את כל הכלים בכדי שהצליח ואגיע למשכורות טובות. יש פה סביבה צעירה, שעובדת בשיתוף  פעולה, ומקבלים מלא צ'ופרים והערכה על התמדה והצלחה, הכי חשוב, שאני לא נמצאת בלחץ, כשאני  מפזרת את הילדים למסגרות , אני מגיעה לעבודה רגועה ושלווה, פשוט כייף לעבוד כאן."

לילך מנהלת משאבי אנוש של חברת טארגט קול   מציינת " המיונים לטארגט קול , הם באמצעות ראיון אישי בלבד, אנחנו מגייסים ומלווים את העובד/ת מהיום הראשון בהכשרה מקצועית ,  אנחנו מחפשים אנשים שאפתנים שרוצים להצליח ולהתפתח ולעבוד במקום בטוח ויציב לאורך זמן".

לפרטים אודות המשרה לחצו כאן

 

 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה