לישון עם זר – מהגיגיו של חוקר פרטי



"אני צריכה שתבדוק מה בעלי עושה..."

בקשה דיי שגרתית, לצערי, שאני מקבל לא פעם מבני זוג. את השיחה הספציפית הזו קיבלתי מאישה בגיל הפנסיה, נשואה מזה שנים רבות לבעלה המבוגר ממנה במספר שנים.

"בזמן האחרון נעלמים כספים רבים מחשבון הבנק שלנו ואני רוצה שתברר מה הוא עושה בכסף."

מניסיוני הרב אני כבר יודע שמה שנראה לעין הוא כמעט אף פעם לא מה שקיים מתחת לפני השטח אבל המקרה הזה השאיר גם אותנו בהלם מסוים.
חוקרים פרטיים מאומנים לצפות להפתעות בכל רגע ולא להתפתות לשגרה ולשקט המוצגים לנו על פניו. לא פעם קורה שבמהלך חקירה ומעקב שגרתי אנו נחשפים למידע נוסף שלא חיפשנו או לא צפינו. כחוקר פרטי אני נאלץ לעמוד בפני הדילמה הזו ולהחליט מה לעשות עם המידע החדש והלא צפוי.

החלטנו לצאת לשטח ולבצע מעקב אחרי האיש. תחילה נגלה לפנינו גבר מבוגר, מעט חולה, מתקשה בהליכה ומתנהל בכבדות. מרושם ראשוני נראה איש חביב מאוד, לא כזה שמעורר חשד בכל מקרה. אני משער שהאישה ציפתה לבגידה, אנחנו לעומת זאת לא ידענו למה לצפות, כבר למדנו שהכל הגיוני וייתכן- הימורים, נערות ליווי, סחיטה, צאצא מחוץ לנישואין, תחביב יקר ולא שגרתי או אולי חיים כפולים. כשמדובר בטבע האנושי קשה מאוד לדעת מה עובר לבנאדם בראש כשהוא רק רוצה להסתיר.

בעזרת המעקב שביצענו אחריו גילינו מהר מאוד שהאיש הסתבך עם נוכל, שהצליח פעם אחר פעם בדרכים מחוכמות להוציא ממנו כספים. היינו עדים בלייב לתרמית שביצע הנוכל-הוא לקח את מכוניתו של האיש ובכוונה תחילה ביצע תאונת דרכים, לאחריה לקח את הרכב לתיקון במוסך שבבעלות שותף שלו ואילץ את האיש לשלם בעבור התיקון סכומים מוגזמים.
המשכנו לעקוב אחרי האיש שלנו ולאסוף ראיות כנגד הנוכל על מנת שנוכל להציג לאישה את מעשיו. באמצע היום החמישי למעקב הגיע האיש לבית קפה הרחק ממקום מגוריו והמתין. המתנו אתו מנקודות התצפית שלנו, צופים בו כל העת, עד שלמקום הגיע בחור צעיר בעל חזות מחוספסת וידי פועל והצטרף אליו. הם ישבו כך עוד מספר דקות ושוחחולאחר מכןקמו, האיש שילם את החשבון והשניים פנו משם יחד אל מקום שידוע כמשמש גברים חד מיניים לקיום יחסי מין...

כמו שנאמר, לזה לא ציפינו.

נשארנו פעורי פה ועם הראיות שאספנו על הנוכל פלוס המידע הנוסף על נטיותיו המיניות של האיש וכעת נותר לידע את האישה בממצאים. לאחר שעדכנתי אותה ומסרתי לידיה את התיק לא שמעתי ממנה עוד.

אנשים המבקשים לדעת את האמת ואת הסודות הכמוסים של היקרים להם מכל צריכים להיות מוכנים להתמודד עם התוצאות. יהיו כואבות ככל שיהיו. לעומתם יש אנשים שמעדיפים להעביר את כל חייהם כשראשם טמון בקרקע ולא לראות. כך או כך, חשוב שנהיה שלמים עם ההחלטה שלנו וברגע שהחלטנו לפנות לחוקר פרטי על מנת לדעת ולחשוף את האמת, עלינו לקחת בחשבון שרוב הסיכויים שמכאן הכל ישתנה, ושהמידע החדש יעמיד אותנו בפני דילמות לא פשוטות וידרוש מאתנו קבלת החלטות לגבי המשך חיינו.

היה יכול להיות נחמד לחיות במקום בו הכל וורוד, אבל לצערי יש לנו עוד הרבה עבודה לעשות ואנחנו כאן לעשות אותה.

 

הכותב הינו חוקר פרטי ובעליו של משרד "דגן חקירות"  הסיפורים מבוססים על מקרים אמיתיים, השמות, הזהויות ופרטים מזהים אחרים שונו ע"מ לא לחשוף את לקוחותינו .

ניתן לפנות אלינו בטלפון - 0508229561
או דרך האתר ונשמח לעזור www.daganzaks.co.il 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה