תקשורת מגייסת תעזור לכם להעביר מסר ככה שהצד השני ירצה וגם יצליח להקשיב
$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('adaacdce-d1a5-4a37-a016-344498a523ad','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('adaacdce-d1a5-4a37-a016-344498a523ad','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,34296,'Image','');},15]]);})
אסטרטג התקשורת ג'ון מרשל מסביר בהרצאה שהעניק ל-TED, איך כדאי להעביר מסר שיקשיבו לכם ואיך להתחיל לחשוב על האנשים ולא על המסר. ג'ון מרשל עוסק במשבר האקלים, מטרתו היא להעלות את המודעות הקולקטיבית. עם זאת, הגישה שבה הוא משתמש ועליה הוא מסביר היא תקשורת אשר ממוקדת באנשים . הדרך לתקן את הכשל התקשורתי היא לא להתחיל בדיבור על הנושא, אלא להתחיל עם אנשים, לחשוב קודם כל על האנשים צפו:
|
|
|
|