מרגש: עזרה לכבדי שמיעה בבדיקת קורונה

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('1dc80162-a1e6-41de-ad1e-c943448e8e57','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1dc80162-a1e6-41de-ad1e-c943448e8e57','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('1dc80162-a1e6-41de-ad1e-c943448e8e57','/dyncontent/2024/11/3/df0fd569-76a9-4891-804e-67058dd74b58.jpg',18639,'קיבוץ השלושה אייטם כתבה ',525,78,true,31010,'Image','');},15]]);})

תיעוד מרגש: צוות מכבי נרתם לעזרת זוג כבדי שמיעה מיבנה שחלו בקורונה, וגייס עבורם מדריך לשפת הסימנים שסייע להם בביצוע הבדיקה

הסיוע - מרגש

לאחרונה התבשרו בני משפחת שקיר מהעיר יבנה, זוג הורים וחמש בנות, כי עליהם להיכנס לבידוד לאחר שנחשפו לחולה קורונה מאומת. מאחר וההורים הם כבדי שמיעה, עלו בקרבם חששות ושאלות כיצד עליהם לנהוג ובנוגע לביצוע הבדיקה. מירב אפתאבי, מנהלת מרחב יבנה במכבי שירותי בריאות אשר מלווה את המשפחה כבר תקופה ארוכה, מיד התגייסה למענם וסיפרה: "אני עומדת בקשר רציף בהתכתבויות עם הילה המקסימה, אם המשפחה, והבנתי את הצורך הבסיסי שלהם לקבל הדרכה פנים אל פנים לפני ביצוע הבדיקה. תחילה תיאמתי עבורם בזריזות דיגום ביתי מאחר וחלק מבני המשפחה החלו לפתח תסמינים, ובמקביל חיפשתי אחר דובר לשפת הסימנים שיוכל לסייע למשפחה".

בשלב הזה מירב נזכרה כי בשנה האחרונה היא קיימה סדנא להעלאת המודעות בהנגשה לשונית בקרב עובדי ועובדות מכבי במרחב יבנה, בהובלת סמי סירואה, מדריך לשפת הסימנים ומומחה בנושא. "מיד יצרתי קשר עם סמי, שנרתם מייד לעזור בהתנדבות מלאה", ממשיכה לספר מירב: "כך למעשה תוך זמן קצר קבענו פגישת זום מרגשת עם בני המשפחה, ששאלו שאלות בנוגע להנחיות הדרושות עבורם והפיגו את חששותיהם".

הילה שקיר, אם המשפחה הוסיפה: "אני כל כך התרגשתי מהמחווה הזאת. מעולם לא התייחסו אלינו ככה ודאגו לטפל בנו באופן אישי. אנו אסירי תודה על הליווי הצמוד והסיוע בהתנדבות מלאה עבורי ועבור בנותיי".

מירב אפתאבי שיזמה את המפגש סיכמה: "גם לאחר ביצוע הבדיקה ובתקופת ימי הבידוד, אנו ממשיכים לעמוד בקשר עם משפחת שקיר ולהדריך אותם כיצד עליהם לנהוג. הפגישה המקוונת הזאת איפשרה להם להתבטא ולהעלות את חששותיהם תוך קבלת יחס אישי וחם. ישנם מטופלים רבים אשר מתמודדים עם מורכבויות ומגבלות שונות, ועלינו לייצר עבורם פתרונות יצירתיים שנותנים מענה לכלל גווני האוכלוסייה, תוך התאמות לכל הגילאים ולבקשות המשפחה".


 
$(function(){setImageBanner('624592b7-ffdd-43fd-9f29-c83c54657620','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,31012,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f81c70a1-3515-4c26-a6be-44576b8abe9f','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,31013,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה