28.07.16 / 17:22
בתור הרשת החברתית הגדולה בעולם, פייסבוק זה המקום להראות בו נוכחות. עמוד עסקי בפייסבוק הוא דף אינטרנט לכל דבר שאפילו יופיע במקומות ראשונים בגוגל, ומשמש דרך מצוינת של לקוחות פוטנציאליים לקשר עם העסק ואיתו תוכל להתחיל לגבש קהל של אוהדים ולהישאר בתודעה.
לבניית נוכחות עסקית בפייסבוק יתרונות רבים:
- יצירת קשר שוטף עם קהל היעד
- עדכון שוטף של לקוחות קיימים וחדשים בנוגע למוצרי / שרותי העסק
- כלי שיווקי אינטרנטי זול יחסית
- יצירת "מועדון לקוחות"
- חשיפה. עסק ללא עמוד עסקי, לא קיים!
- ערוץ פחות רשמי ויותר ידידותי לשיווק ושמירה על קשר עם לקוחות
יש לך עסק קטן? הנה כמה עצות מועילות
1. בנה וטפח מערכת יחסים עם הלקוחות/ אוהדים בעמוד שלך – שאל אותם שאלות, תתעניין במה שהם חושבים, במידה ואפשר התייעץ אתם לגבי התכניות שלך בעסק. הראה להם שהם חשובים לך ושדעתם נחשבת
2. צרף חברים שהם לקוחות שלך או לקוחות פוטנציאליים. כאלו שמבקרים בעסק שלך, צרכו את השירות שלך או התעניינו, בדיוורים שאתה מוציא, בנייר המכתבים, בקש מהם להישאר בקשר ולעקוב אחרייך, כך תבטיח חברים איכותיים בעמוד, כאלו שיש סיכוי שגם יהיו לקוחות לבסוף
3. שתף בידע האישי שלך: כבעל העסק, אתה אוטוריטה בתחומך, הוכח זאת: ספר על שינויים ומגמות בתחום ההתמחות שלך, ספר על למה שעומד לקרות, שתף עצות וטיפים מעולם התוכן שלך. התייחס לסוגיות אקטואליות בתוך עולם התוכן שלך. ערך מוסף היא סיבה מעולה לעקוב אחרי העמוד שלך ולהראות כמה אתה מקצועי
4. שתף בחוויות אישיות: כעסק קטן יש לך את הפריבילגיה לדבר על עצמך בגוף ראשון ולשקף את האדם מאחורי העסק, אנשים עושים עסקים עם אנשים ולא עם עסקים. זכור זאת!
5. היה חבר – לא סתם פייסבוק נקראת רשת חברתית. היה אמיתי, היה זמין . מישהו שאל אותך שאלה בתחום ההתמחות שלך? עזור לו מבלי לצפות לקבל תמורה, מבלי לצפות ממנו לקנות אצלך. מגיבים לפוסט שהעלית? כותבים על הקיר שלך? ענה להם, תן להם לייק. תן להם יחס חברי (זה ישתלם לך, אם לא באותו הרגע)
6. אל תנסה רק למכור–עמוד הפייסבוק הוא דרך לתקשר עם החברים שלך, להוכיח מומחיות, להראות חברות, אל תנסה למכור כל הזמן, אל תדחוף למכירה באגרסיביות יתר. אף אחד לא אוהב שמנסים למכור לו בלי שהוא רוצה.