בשורה לרוכבים: קק"ל מעדכנת את מדיניות האופניים ביערות בישראל

$(function(){setImageBanner('57f11d72-200b-4740-9e9b-8985000a24d2','/dyncontent/2024/12/12/cc29f6c5-8b6f-44ae-83f2-5b270e1cf99c.jpg',18806,'תדהר אייטם כתבה משרדים',525,78,false,33900,'Image','');})

בישראל מרבית מסלולי הרכיבה באופניים נמצאים תחת אחריות קק"ל ועוברים ביערות קרן קימת לישראל. מעבר לתחזוקה ולבנייה, קק"ל מנהלת את תחום האופניים באמצעות צוות רב-תחומי. לאחרונה הודיעו בקק"ל על עדכון במדיניות הרכיבה, הודעה המשפיעה על כלל ציבור רוכבי אופני ההרים.

קרדיט צפון זוהר קק"ל

סינגלים ומסלולי אופניים רבים בישראל תוכננו, נבנו ושופרו במהלך הזמן על ידי קרן קימת לישראל. כעת, קק"ל, הגוף האחראי על מסלולי הרכיבה בארץ, הודיעו כי הם משנים את מדיניות האופניים של הארגון. אלה חדשות טובות לרוכבי האופניים שיכולים לצפות לעדכונים ומסלולים חדשים לגמרי בדומה למיטב המסלולים בעולם.

 

אחד הנושאים העיקריים ששונו במדיניות הארגון הוא נושא הוספת אלמנטים טכניים למסלולים. מהיום יוכלו בקק"ל לבנות במסלולי האופניים מקפצות ושאר אלמנטים המוכרים בעולם המקצועי של האופניים בעיקר בחו"ל. בנוסף יכניסו בקק"ל שבילים לאופניים נגישים לאנשים עם מוגבלויות. בקק"ל מקווים כי העדכון החדש בנהלים יביא רוכבים רבים יותר לסינגלים ואף ישלב גם אנשים עם מוגבלויות במסלולי הרכיבה בארץ.

 

זוהר צפון, מנהלת מחלקת תכנון מרחב דרום ורפרנט תכנון שבילי אופניים בקק"ל, סיפר: "הנהלים החדשים בתחום האופניים הם מהפכניים. לאחרונה, עקב התקדמות תחום האופניים בארץ ובחינת צרכי הרוכבים עדכנה קק"ל את המסמך. הגרסה המעודכנת מאפשרת הוספת אלמנטים טכניים טבעיים או מלאכותיים הבנויים מחומרים טבעיים בשבילים המתאימים לרמת רכיבה גבוהה. אלמנטים אלו ייבנו בהתאם לשיקול דעת מקצועי ובהתאם לסטנדרטים טכניים הנמצאים כיום בבחינה מקצועית. תחום האופניים הולך וגדל בשנים האחרונות ואני מקווה כי השיפורים החדשים במסלולי הרכיבה ביערות קק"ל יביא אף יותר רוכבים חדשים ומנוסים".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה