כמה שמלות כלה כדאי להחליף בערב החתונה?

$(function(){ScheduleRotate([[function() {setImageBanner('9cd23524-41fc-4887-b4d1-288bde2eef44','/dyncontent/2024/9/5/b04035a5-d3d1-4f4d-bfd3-4abf634be667.jfif',18363,'קיבוץ השלשה אייטם כתבה ',525,78,true,33990,'Image','');},15],[function() {setImageBanner('9cd23524-41fc-4887-b4d1-288bde2eef44','/dyncontent/2024/9/8/f8053b85-55cb-4af9-8eac-2efc831f016b.jpg',18411,'בלו אייס אייטם כתבה ',525,78,true,33990,'Image','');},15]]);})

קיבלת את ההצעה שציפית לה כל כך, ועכשיו, או אוטוטו, הגיע הזמן להתחיל בתכנון החתונה? אז, סביר שיש לך המון דברים על הראש, ואחת השאלות שאולי מסקרנת אותך במיוחד היא כמה שמלות כלה כדאי להחליף בערב החתונה... ואכן זו שאלה מעולה! האם שמלה אחת תספיק? אולי שתיים יהיו בול? או שאת דווקא רוצה להפתיע עם שלוש שמלות שונות לגמרי? אז, איך משלבים בין כמה שמלות בערב אחד? בדיוק בשביל זה אנחנו כאן. כדאי לענות לך על הסוגיה החשובה הזו.

James Bold on Unsplash

שמלת כלה לצילומים שלפני – את הכי יפה כשנוח לך


שלב הצילומים, עוד לפני האירוע, הוא ההזדמנות להתחיל בשמלה הראשונה שלך, זו שתרצי שתישאר למזכרת בכל אחת מהתמונות המקדימות. הטרנד הכי חם היום הוא לבחור שמלת כלה שהיא גם יפה וגם נוחה. שמלה כזו תאפשר לך לזוז בחופשיות ולהרגיש נוח מול המצלמה. ולמה זה חשוב? כי הצילומים האלה יישארו אתך לנצח! בטח תרצי להיראות בהם הכי טבעית שאפשר ובעיקר גם מאושרת, ולא כזו שמרגישה בלא בנוח או לחוצה. ועם שמלה שמאפשרת לך לזוז בקלות זה בדיוק מה שתרגישי, וזה יבוא לידי ביטוי בכל תמונה ותמונה.

וכשאת בוחרת את השמלה לצילומים, חשבי על הלוקיישן שבו את ובן הזוג שלך צפויים להצטלם. אם אתם מצטלמים בטבע, אולי שמלה קצרה יותר או עם שסע תהיה פרקטית. אם הצילומים הם במקום סגור, אולי תרצי משהו עם איזשהו טוויסט - אולי שמלה א-סימטרית או עם גזרה ייחודית?


שמלת כלה לקבלת הפנים והחופה – הרושם הראשוני הוא זה שקובע


לקבלת הפנים והחופה, נהוג לבחור בדרך כלל שמלה מרשימה ומסורתית יותר. זה הזמן לשמלה עם שובל ארוך, תחרה או אפילו שרוולים ארוכים - תלוי בעונה ובסגנון האישי שלך כמובן. הרעיון הוא ליצור מראה שכולו "ואוו", שיגרום לכולם לעצור את הנשימה בעודך צועדת לעבר החופה. ולמה צריך שמלה כל כך מושקעת לשלב הזה? כי זה החלק הכי חשוב ואולי גם הרשמי ביותר של הערב. זו ההזדמנות שלך להרגיש כמו מלכה לערב אחד. ולכן, כדאי לך לחפש שמלה שמשלבת מסורת והרבה סטייל.

אולי שמלה עם גב פתוח מכוסה בתחרה עדינה? או אולי מחשוף בשילוב עם אבנים נוצצות? כשאת בוחרת את השמלה הזו, קחי בחשבון כמה דברים: הראשון - זו השמלה שתופיע ברוב התמונות הרשמיות של החתונה, אז כדאי שתהיה כזו שתאהבי גם בעוד עשרים שנה. השני - חשבי על נוחות - אמנם זו שמלת כלה מאד מאד מושקעת, סביר להניח, אבל את צריכה להיות מסוגלת לנשום, לשבת ולעמוד בה בנוחות.


לצאת אל רחבת הריקודים – שמלת כלה עם נוחות וסטייל במקסימום


כשמגיע הרגע לרקוד והמוסיקה ברקע, זה הזמן להביא את עצמך לביטוי ולצאת אל הרחבה כשאת מרגישה הכי טוב עם עצמך! לשלב הזה רוב הכלות בוחרות שמלה שלישית שהיא קלילה, נוחה ומלאה בסטייל. זו יכולה להיות, למשל, שמלה קצרה, או שמלה ארוכה עם שסע, שתאפשר לך לרקוד כמה שתרצי לאורך כל האירוע.

ולמה שמלה כזו היא בדיוק מה שאת צריכה? כי זה החלק של הערב שבו את באמת יכולה לחגוג! שמלה קצרה ונוצצת יכולה להיות מעולה כאן. או אולי משהו עם מכנסיים? כן, כן, יש היום המון אפשרויות מגניבות לכלות שרוצות להיות ייחודיות! כשאת בוחרת את השמלה לריקודים, חשבי על נוחות מקסימלית. בד נושם הוא חובה, כי בטח יהיה חם על רחבת הריקודים.


איך לשלב בין כל השמלות – ליצור את המראה המושלם


עכשיו, אחרי שדיברנו על כל שלב בנפרד, בואי נחשוב איך את יכולה ליצור מראה שלם שמתחבר יחד. הסוד הוא למצוא אלמנט מקשר בין כל השמלות. למשל, צבע מסוים, סוג של תחרה או אפילו בד, או אולי סגנון כללי. ולמה זה חשוב? כי את רוצה שכל התמונות מהערב ייראו כאילו הן שייכות לאותו אירוע וגם לאותה הכלה.

אז, מה דעתך לבחור בגוון של לבן מסוים שיחזור בכל השמלות? או אולי לשלב את אותו סוג של תחרה בכל אחת מהשמלות, אבל בצורה שונה? שילוב של אביזרים שיקשרו ויחברו בין השמלות גם הוא יכול להיות פתרון מתאים. אולי שרשרת פנינים יפה שתעדני יחד עם כל שמלה, אבל בצורה שונה כל פעם? או אולי תבחרי נעליים באותו צבע לכל השמלות? הרעיון הוא ליצור קו עיצובי אחיד שיעזור לכל השמלות שבחרת להתחבר יחד לסיפור אחד מושלם.



כמה זה עולה – איך להחליט כמה שמלות כלה מתאימות לתקציב שלך?


ועכשיו לעניין התקציב. ברור שכל שמלה נוספת מעלה את העלויות, אבל גם את זה אפשר לעשות בחוכמה. למשל, להשקיע יותר בשמלה השנייה של החופה, ולשאר החלקים של האירוע לבחור אופציות יותר זולות. במקרה כזה, את יכולה למשל להזמין את השמלה המושקעת יותר ממעצבת או מעצב שמלות כלה, כזו שגם תהיה היקרה מכולן, ולבחור שמלות אחרות שהן יד שנייה, שהן זולות יותר.

התאמה אישית – בחירת השמלות שמשקפות את האישיות שלך


בסופו של דבר, מספר השמלות והסגנון שלהן צריכים להתאים לאישיות ולסגנון האישי שלך. אם את מרגישה הכי בנוח עם שמלה אחת קלאסית - לכי על זה! אם את אוהבת להפתיע ולחדש - אז כמה החלפות יכולות להיות בול בשבילך. ולמה זה צריך להיות הכיוון שלך? כי ביום החתונה שלך, את צריכה להרגיש הכי את, ולא משנה מה הטרנד הכי חם היום. בין אם זה אומר שמלה אחת מושלמת או שלוש שמלות שונות לגמרי, העיקר שתרגישי יפה, נינוחה ומאושרת.

אם את מתקשה לבחור, חשבי על הדברים שאת אוהבת - את מחוברת מאד לוינטאג' למשל? אולי שסגנון רטרו הוא הכיוון שלך? אם את חובבת טרנדים, אולי תרצי דווקא שמלה שהיא אופנתית יותר, עם מחשוף מיוחד? בכל מקרה, חשוב שתזכרי גם שהשמלות שלך יכולות לספר את הסיפור שלך. אולי תרצי לשלב אלמנט שמזכיר את המקום שבו את ובן הזוג שלך הכרתם? או אולי צבע שמזכיר משהו משמעותי בקשר שלכם? אלה הם הפרטים הקטנים שהופכים את השמלות שלך למיוחדות באמת וכדאי לך להשקיע בהם.

הזמן הנכון להחליף – התזמון המושלם לכל שמלת כלה


תזמון הוא הכל כשמדובר בהחלפת שמלות כלה, ולכן כדאי לך מאד לתכנן מראש מתי בדיוק תחליפי כל שמלה. הרעיון הוא לנצל נכון את הזמן שאת לובשת כל שמלה, תוך התחשבות בלוח הזמנים של האירוע. את ההחלפה הראשונה תוכלי לעשות מיד בסיום הצילומים ורגע לפני ההגעה לאולם וקבלת הפנים ואת השנייה מיד אחרי הכניסה לאולם והריקוד הראשון, אבל לפני הארוחה. ההחלפה השלישית יכולה להיעשות לאחר החופה והארוחה, רגע לפני שאת עולה על רחבת הריקודים.

בכל מקרה, אל תלחיצי את עצמך עם ההחלפות. תכנני זמן מספיק כדי להחליף בנחת, לתקן איפור ושיער אם צריך, ואפילו לנשום קצת. ואם את מרגישה שהתזמון לא עובד או שאת פשוט הכי מחוברת לשמלה הנוכחית, אל תהססי לשנות את התוכנית. זה היום שלך, ואת צריכה ליהנות ממנו בדרך שלך.

בשורה התחתונה,
מספר שמלות הכלה שתבחרי תלוי בך, באופי ובסגנון החתונה שלך. בין אם תלכי על שמלה אחת מושלמת או תחליפי כמה פעמים, בשורה התחתונה, הכי חשוב שתרגישי בנוח ומאושרת ביום הכל כך חשוב הזה.


 
$(function(){setImageBanner('014bffb7-5e67-4b1e-a9ba-d18c2984f24e','/dyncontent/2017/12/12/20467d86-4612-49fd-a8e8-466494a1b637.gif',3015,'עצמי עסקים',525,78,false,33501,'Image','');})
$(function(){setImageBanner('f146a105-55e7-4fbe-84bf-20e4e163e847','/dyncontent/2017/12/12/e9de5294-91aa-4b94-9177-d3c263a77bf6.gif',3011,'עצמי אירועים',525,78,false,33502,'Image','');})
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה