12.02.18 / 12:05
חכם לומד מהטעויות של עצמו - פיקח לומד מטעויות של אחרים: בואו ללמוד מהן הטעויות הנפוצות ביותר במסגרת ניהול עמודי פייסבוק.
ניהול עמודים עסקיים בפייסבוק מהווה כיום את אחד מהאמצעים היעילים ביותר למטרות קידום, שיווק ופרסום עסקים ברשתות החברתיות, וכאשר אנו מדברים על ניהול עמודים עסקיים אנו מדברים על אופן ניהולם ולא בהכרח על פתיחתם או העלאתם לרשת.
בשורות הבאות ריכזנו עבורכם רשימה של מספר טעויות נפוצות שבעלי עסקים נוהגים לבצע בעמודי הפייסבוק העסקיים שלהם. אתם מוזמנים לקרוא, להבין את הטעות ולא לחזור עליה בעמוד הפייסבוק אותו אתם מנהלים.
דף עסקי שאינו מתוחזק- דפי פייסבוק שאינם זוכים לתחזוקה שוטפת עלולים לאבד מכוחם השיווקי לאורך זמן ועבור מרבית משתמשי הרשת דפים אלו אינם קיימים והם אינם מתייחסים לנעשה בהם. בנוסף, תחזוקה לקויה של העמוד עלולה לפגוע בתדמית בית העסק ולכן במידה וגם אתם פועלים להקמת עמוד עסקי בפייסבוק חשוב שתתחזקו אותו באופן רציף ושוטף.
דף עסקי לא מעוצב- דפים עסקיים חייבים להיראות ייצוגיים ובעלי ערך מוסף לקהל הגולשים בהם וזאת על מנת ליצור את התדמית הנכונה אותה בעלי העמוד רוצים להשיג.
העלאת פוסטים נטולי ערך מוסף לקהלי המטרה- פייסבוק, יותר מכל אמצעי מדיה אחר, מאפשרת לכם למקד את הפעילות השיווקית שלכם לקהלי מטרה הרלוונטיים לכם. אפיון מדויק של קהלי המטרה מתבצע באמצעות הגדרת מאפיינים שונים כגון: גיל, תחומי עניין, תחומי עיסוק, אזור מגורים, מגדר וכדומה והם יכולים לסייע לכם רבות ליצירת מעגל הולך וגדל של לקוחות פוטנציאליים במרחבי רשת הפייסבוק
יחד עם זאת, חלק מבעלי עמודים עסקיים בפייסבוק נוהגים לפרסם פוסטים שאינם מכווני מטרה ואינם בעלי ערך מוסף לקהלי המטרה אותם הם הגדירו ובכך הם מפספסים את היתרון המובהק של פרסום בפייסבוק באמצעות ניהול העמוד. הקפידו לכתוב והעלאות פוסטים מרתקים ובעלי ערף מוסף ללקוח וגם אתם תוכלו להפוך את העמוד העסקי שלכם למוביל בתחומו.
חוסר מענה לתגובות הגולשים- עמודי הפייסבוק העסקיים שלכם הם בראש ובראשונה אמצעי יצירת תקשורת ישירה עם קהל הלקוחות שלכם ולכן חשוב שתגיבו על כל תגובה עניינית מצד הגולשים המופיעה בעמוד. חוסר מענה לתגובות הגולשים הינה פעולה העלולה להיתפס בקרב הגולשים כזלזול בהם ובדעותיהם.
חוסר ידע בכל הנוגע לשימוש בכלי הפרסום השונים בפייסבוק- מערכות הפרסום בפייסבוק מעמידות לרשותכם מגוון רחב של כלים ופיצ'רים אשר נועדו למטב ולייעל את מהלכי הפרסום, השיווק והקידום שלכם ברשת.
חוסר ידע בכל הנוגע לשימוש באותם כלים עלול להותיר אתכם לבצע פעולות בסיסיות לניהול עמוד הפייסבוק ובכך אתם עלולים לפספס קהלי מטרה מגוונים וחשיפה ממוקדת לקהלים הנחוצים לכם.
על מנת להימנע ככל הניתן מביצוע טעויות נפוצות בפייסבוק, אנו ממליצים לכם להיוועץ עם יועצי פרסום בפייסבוק המתמחים בין היתר בניהול ותחזוקה של עמודי פייסבוק לעסקים.
קבלת ייעוץ מקצועי בנושא ו/או שכירת שירותי ניהול ותחזוקה על עמודי פייסבוק הינה פעולה מבורכת אשר תאפשר לכם ליהנות מכל היתרונות השיווקיים הנלווים לניהול נכון ועקבי של עמודי הפייסבוק.