25.03.21 / 08:44
מחפשים מדפסת למשרד? כדאי שתשקיעו במדפסת משולבת! כאן תקבלו המלצות על מדפסות משולבות מומלצות לעסק שלכם וכמובן – נסביר מהם המאפיינים של מדפסת משולבת ומהם היתרונות שלה.
מה הן מדפסות משולבות?
מדפסת משולבת היא מדפסת, שיודעת לעשות עוד דברים חשובים למשרד מלבד ההדפסה עצמה. למעשה, היא יודעת לעשות כמעט הכל חוץ מלהכין לכם קפה! לדוגמה, היא מסוגלת גם לשלוח ולקבל פקסים, לסרוק מסמכים ולצלם מסמכים. המדפסות המשולבות שיש כיום הן מדפסות משוכללות, שמטרתן היא לתת פתרון מהיר ויעיל לכל הצרכים המשרדיים בתוך מכונה אחת.
המדפסות המומלצות
לפניכם רשימה של חמש מדפסות משולבות מומלצות לעסק, שכוללות את כל היתרונות, עליהם נרחיב בהמשך:
- MX711DE של לקסמרק
- MX722DE של לקסמרק
- CX725DE של לקסמרק (מדפסת צבעונית)
- MFC-L2710DN של ברדר
- MFC – L8690CDW של ברדר (מדפסת צבעונית)
המשותף למדפסות אלה הוא היכולת של כולן לבצע את שלל הפעולות המוזכרות לעיל במהירות הדפסה גבוהה כמו גם היכולת להדפיס על שני צידי הדף באמצעות הגדרה פשוטה וללא התערבות אנושית.
החיסכון במקום
לא משנה מה גודל המשרד שלכם, ודאי תעדיפו לנצל אותו בכל דרך אפשרית, שהיא לא רק מכשירי הדפסה, סריקה וכך הלאה. כשכל האפשרויות נמצאות במכשיר אחד, אתם יכולים לחסוך הרבה מאוד מקום, גם אם המדפסת עצמה היא גדולה יחסית.
חיסכון בכסף
מן הסתם, אם תקנו מכשיר פקס, מדפסת, מכונת צילום וסורק, העלות הכוללת תהיה מאוד גבוהה ביחס לעלות של מדפסות משולבות ואפילו של המשוכללות והיוקרתיות שבהן! כלומר, בעזרת מדפסת משולבת תוכלו לחסוך לעסק שלכם עלויות גבוהות ומיותרות.
עבודה יעילה
במקום לעמוד ולהתבלבל בכל פעם שאתם צריכים לשלוח פקס או לצלם מסמך ולנסות להיזכר באיזה מהמכשירים הפעולה מתבצעת, יש מכשיר אחד שעושה עבורכם את הכל! למעשה, בעזרת מדפסת משולבת כל העבודה המשרדים הופכת ליעילה יותר ומן הסתם, ההספק גבוה יותר ובאופן משמעותי!
ידידותיות למשתמש
היות שהמדפסת, ולצורך העניין – גם שאר המכשירים המשולבים בתוך המדפסת המשולבת, נמצאים בשימוש יום יומי בכל משרד, חשוב מאוד שאופן ההפעלה יהיה נוח וידידותי למשתמש. לכן חשוב לציין ולדעת, שלמרות מה שנהוג לחשוב, מדפסות משולבות הן מאוד נוחות לשימוש ולתפעול וכך ניתן לבצע כל פעולה רצויה בקלות ובנוחות מירבית.
לסיכום
למדפסת המשולבת יש יתרונות רבים ואת כולם ניתן לסכם במילה אחת – חיסכון! בין אם מדובר על חיסכון בזמן, בכסף או במקום, בשורה התחתונה, מדובר על השקעה משתלמת מכל הבחינות. מה שחשוב הוא לבחור את המדפסת המתאימה ביותר לצרכי המשרד מבחינת היכולות והתכונות הייחודיות שלה ולרכוש אותה מספק אמין, שיוכל גם לתת תמיכה בעת הצורך ולספק את כל מה שהמדפסת צריכה כדוגמת טונרים, דפים וכך הלאה.