למה דווקא דרום אמריקה?



יבשת דרום אמריקה היא יעד תיירותי מוביל בגלל מגוון רחב של תרבויות, מדינות ואתרים ובזכות העובדה שהיא מתאימה לגילאים שונים. אז למה לטוס דווקא לשם? הנה כל הסיבות שכדאי להכיר

למה דווקא דרום אמריקה

דרום אמריקה היא כבר כמה שנים ברצף יבשת מועדפת לטיול בקרב ישראלים. אם עד תחילת המילניום היו אלה הצעירים אחרי צבא שגילו את היתרונות של דרום אמריקה, הרי שכיום מצטרפים אליהם הורים, ילדים ומשפחות. הסיבה לכך קשורה לא רק לעלייה בהיצע הטיסות לדרום אמריקה, אלא גם ביתרונות שמציעים היעדים הבולטים ביבשת.

קודם כל, ביקור ביבשת דרום אמריקה היא הזדמנות יוצאת מגדר הרגיל לעבור בין תרבויות שונות בתוך כמה שבועות בודדים. אפשר להתחיל את הטיול בארגנטינה ולעבור משם לברזיל, לשלב בין בוליביה ופרו, להגיע לצ'ילה ולעצור לנוח בקולומביה. קצרה היריעה מלהכיל את המאפיינים והתכונות של כל מדינה, אז אין תחליף לטיול בדרום אמריקה בשביל לספוג את הקצב, הקולות והאווירה.

חוויה משתלמת לכל החושים

דרום אמריקה מתאימה למטייל העצמאי או למי שמגיע בקבוצות. תמיד אפשר למצוא מה לעשות לאורכה ולרוחבה של היבשת ומיותר לציין את מרחק הטיסה הקצר מארצות הברית. למעשה, רבים משלבים את הביקור בדרום אמריקה יחד עם גיחה למרכז אמריקה וממשיכים משם לכמה ימים בניו יורק – או ההיפך. הכל תלוי במסגרת התקציב ובמשך זמן שאותו מקדישים עבור הטיול והחופשה.

כמו כן, יש כיום אפשרות להזמין טיול מאורגן לדרום אמריקה ולתת לאנשי המקצוע לעשות את כל העבודה הקשה. הטיולים נמשכים בין מספר ימים למספר שבועות, הם משתלמים מבחינה כלכלית וניתן להגיע אליהם עם הילדים והמשפחה המורחבת. טיול מאורגן מן הסוג הזה יכול להיות מתנה מושלמת לילדים בגיל בר מצווה, או דרך נהדרת לבלות עם ההורים ביעד אקזוטי ומיוחד.

מבחינה כלכלית, דרום אמריקה היא יעד משתלם שבו המחיר הנמוך לא בא על חשבון חוויות ואטרקציות. בערי הבירה של ברזיל וארגנטינה יש תנאים מערביים גם לתרמילאים עם תקציב נוח ובפריפריה של בוליביה ואקוודור לא צריך יותר מכמה עשרות דולרים בודדים מדי יום כדי להתפנק עם אוכל, שתייה ולינה.

יבשת אחת, הרבה תאריכים מתאימים לטיול

עוד סיבה לבחור בדרום אמריקה כיעד לטיול הוא שלמעשה ניתן להגיע אליה לכל אורך השנה. ההבדל היחידי הוא בין תנאי האקלים בצפון ובדרום ובכל מקרה אפשר להתחיל ביעד מסוים, ולהמשיך ממנו בכיוון ההפוך לפי הטמפרטורות הצפויות.

ההמלצה העקרונית היא להגיע לארגנטינה וצ'ילה בסוף נובמבר או תחילת דצמבר ולהגיע לבוליביה מאפריל והלאה, אך אפשר כמובן לבנות טיול מסודר בהתאם להעדפות אישיות. הכי חשוב בהקשר הזה לאסוף מידע מוקדם מאתרי האינטרנט או להתייעץ עם אנשי מקצוע. בנוסף, טיול מאורגן פותר גם מהבחינה הזו את הבעיה וחוסך זמן.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה