תחזית על פי קלפי הטארוט



תחזית על פי קלפי הטארוט לשבוע שבין 18/05/12 ועד 25/05/12

 
מזל טלה מזל שור מזל תאומים
מזל סרטן מזל אריה מזל בתולה
מזל מאזניים מזל עקרב מזל קשת
מזל גדי מזל דלי מזל דגים

 


מזל טלה

כדי לצאת ממצב סבוך שבו אתם מצויים כשידכם על העליונה, יהיה עליכם להפעיל מידה מסוימת של תחכום ותחמנות. חשיבה יצירתית מתובלת במעט עורמה יכולה לחולל שינוי שיתאים למידתכם. שבוע לא קל ניצב בפתח והתחושה שאתם מרמים את עצמכם אינה נותנת לכם מנוח. בתוך לבכם אתם יודעים מה צריך ונכון לעשות אך אתם מתקשים לעשות זאת. למעשה, ניתן לומר שיש בכם שני קולות שמושכים לכיוונים מנוגדים. הקלפים ממליצים להקשיב ללבכם - הוא יודע את התשובה. במידה ואינכם מצליחים לעשות בכוחות עצמכם, כדאי מאוד לשקול פניה לעזרתו של איש מקצוע שיעזור לכם לסדר את הראש.

לעצמאים שביניכם: עסקה שנראית טובה ומשתלמת, טומנת בחובה סיכון שאולי לא נתתם עליו את הדעת. גם כאן כדאי שלא למהר ולהתלהב יתר על המידה ולהקפיד ולבדוק את כל הנתונים הרלוונטיים. זוגיות: רומן או קשר שהחל עם הרבה תקווה עשוי לאכזב.

לנשואים שביניכם: משקעים ישנים ותחושות ישנות צפות ועולות שוב. תהליך זה מתרחש היות ולא השכלתם לטפל בבעיותיכם עד השורש והסתפקתם בטיפול שטחי.

השבוע, הזוגיות עלולה לסבול ממתיחות שנובעת בעיקר מתחושת השגרה ומחוסר תקשורת עם בן הזוג. מומלץ להימנע מהחלטות כבדות משקל ולנסות ולחשוב על הזוגיות שלכם מזווית קצת אחרת. רכישות גדולות או חתימה על חוזים חשובים מומלץ לדחות לשבעות הבאים.

 



מזל שור

השבוע הקלפים ממליצים לכם להיפתח לקבלת עזרה המוצעת לכם ממקורות חיצוניים כמו למשל: מוסדות ממשלה, גופים ממלכתיים, יועצים שונים רופאים, חברים וכדומה. עזרה שכזו תסייע בידיכם להתמודד עם סוגיה אשר גורמת לכם לעיכוב במימושכם העצמי.

באופן כללי ניתן לומר, שמתקיים בכם צורך להיות במרכז העניינים - לבלוט ולהשפיע והדבר בא לידי ביטוי בשינויים חיצונים ופנימיים אשר ביצעתם לאחרונה.

שינויים אלו חיובים ביותר והשפעתם תורגש בחודשים הבאים. זוגיות: רבים מבני מזל שור חשים שהגיעו לאמצע שלב בזוגיות בה הם מצויים וכעת הגיע הזמן לבחון כיצד הזוגיות הזו ממשיכה מכאן ולאן היא מובילה? שיתופו של בן הזוג בלבטים שלכם יאפשר לכם לצעוד יחד לעתיד טוב יותר. לאלו מכם שמנסים להיכנס להריון, זוהי תקופה טובה להשקיע ולהתמיד בניסיונות.

הקלפים מצביעים על כך שבחודשים הקרובים יש ברכה שקשורה בילדים, הריון ולידה. נושאים שקשורים בכלי תחבורה, רישוי ונהיגה עולים על הפרק. יום הולדת שמח לחוגגים ואלוהים אתכם!

 


מזל תאומים

למרות שיש יום הולדת מצב הרוח של בני תאומים לא משהו. השבוע הקרוב יתאפיין בתחושת בדידות. אין זה אומר שאינכם מוקפים בחברים או בני משפחה אשר ישמחו להיות לצדכם, אך בתוך ליבכם, מתוך בחירה אישית, אתם רוצים להיות לבד. הגורם העיקרי לתחושות אלו נובע מעצם העובדה שאתם נמצאים בתהליך של שינוי מהותי. תהליך זה מלווה בשאלות רבות, תהיות וחוסר נוחות שבאים לידי ביטוי הן מהבחינה הבריאותית כחולשה וכאבים פיזיים שונים והן מהבחינה הנפשית והרגשית כמו מועקה, חוסר סיפוק ותסכול. התחושות הללו מטרתם אחת והיא לגרום לכם לקום ולעשות למען עצמכם.

מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם מאותתת לכם שהגיעה העת לצמוח ולהתפתח גם מבחינה רוחנית. הרשמה לסדנאות או ללימודים תתרום לכך שתוכלו להתמודד עם התהליך בהצלחה.

לעצמאים שביניכם: רצוי לבדוק היטב את ספרי החשבונות, יש סיכוי טוב שתצטרכו להציגם בקרוב. התחום הבריאותי של בן משפחה או חבר קרוב מעסיק אתכם ומשפיע לרעה על מצב הרוח שלכם.

זוגיות: חולשה ועייפות גורמים לכם לחוסר חשק אך חשוב שתדעו שכדי לשמור על זוגיות תקינה, לעיתים קרובות יש צורך להתעלות מעל לעייפות או לחוסר חשק. בכל מקרה, המצב שקיים מעיד כי הזוגיות שלכם איננה במיטבה וכדאי ורצוי לא להזניח את הדבר. יום הולדת שמח לחוגגים ואלוהים אתכם!

 

מזל סרטן

המוטיב המרכזי אצל רבים מבני מזל סרטן יהיה הצורך בהתארגנות מחודשת וארגון מחדש של תחום כזה או אחר בחייהם. הקלפים מצביעים על כך שכדי שהשינויים אותם עברתם לאחרונה יעלו יפה, עליכם ללמוד ולהיערך בצורה שונה ממה שהיתם מורגלים עד כה.

שינוי מהיר ויעיל, יקל עליכם להיכנס ולהסתגל לשלב חדש או למצב חדש שנכנס לחייכם. כמו כן, שינויים שקשורים במקום המגורים עולים על הפרק. אצל חלקכם מדובר במעבר דירה ואצל חלקכם מדובר בשיפוץ וארגון מחודש של מקום המגורים הקיים. בשני המקרים התהליך חיובי ביותר לגבי עתידכם. חשוב לזכור! הניסיון שלכם לפתוח נתיב חדש בחיים, אינו חייב לבוא על חשבונם של האנשים שאתם אוהבים. מציאת התמהיל הנכון בין הגשמת רצונותיכם הלגיטימיים להתפתחות, לצמיחה וכדומה לבין שאר התחייבויותיכם הנוספות כמו למשל לבית, לילדים, לזוגיות, להורים, לעבודה ולאנשים שזקוקים לכם ושאיתם אתם חולקים חיים משותפים, תמנע עוגמת נפש בלתי נחוצה.

זוגיות: לכאורה הדברים מתנהלים על מי מנוחות אך בתוך לבכם, חסר משהו. כמות הזמן שאתם משקיעים בטיפוח הזוגיות שלכם אינה מספקת ויש צורך להתארגן מחדש וליצור אופק זוגי משותף שכולל בתוכו ערכים ותפיסת עולם בהתאם למקומכם קיום. שיחה פתוחה עם בן הזוג ונקיטת יוזמה מצדכם תוביל לשיפור המתבקש. טיול או חופשה נראים באופק וזה כדאי...

 




מזל אריה

פעולות שביצעתם לאחרונה והחלטות שקיבלתם מציבים אתכם בנקודה טובה שבה יש לכם הזדמנות להשפיע וליצור שינוי מבורך בחייכם.

שיפור בדימוי העצמי ובערך עצמי שלכם מניב תוצאות. שבוע בעל אנרגיות רוחניות ורגשיות עומד בפתח. זהו שבוע נהדר להתחבר במעט לפן הרוחני שקיים בכל אחד ואחד מכם. התחברות זו תאפשר לכם לזרום מבחינה רגשית, והדבר יאפשר לכם ללבן ולברר עם עצמכם ועם הסובבים אתכם עניינים לא פתורים.

היכולת שלכם להקשיב ולהטות אוזן לאחר, חשובה מאוד בשבוע זה, לכן אל תמהרו להשיב והקפידו להקשיב.

זוגיות: השבוע ניתנת לכם הזדמנות נפלאה לחדש, לרענן ולשדרג את זוגיותכם. לאלו מכם שיבחרו לנצל את הפוטנציאל הרומנטי שטמון בשבוע זה, צפויות חוויות נעימות. לרווקים שביניכם יהיה זה זמן טוב ליצירת מערכות יחסים חדשות שיתאפיינו בהרבה אהבה ובקשר נפשי ורוחני טוב. רומן או קשר ישן שמתחדש, צריך להישקל לגופו של עניין. ומתוך ראייה מפוקחת להשיב על השאלה, מה הקשר הזה באמת נותן לי? ולמה אני פה? לאלו מכם שחשים בתוך לבם צורך או כמיהה בלתי מוסברת לרוחניות, אל חשש, תחושות אלו הן חיוביות ביותר ומטרתם היא אחת, צמיחה רוחנית והתפתחות אישית. הרשמה לסדנאות שעוסקות ברוחניות וחשיבה חיובית יאפשרו לכם להיפתח ביתר קלות לכול הטוב שבורא עולם זימן בעולמכם. 

מזל בתולה

רבים מכם נמצאים באמצע שלב של תהליך כזה או אחר, שבו עליכם לבחון את המשך דרככם. הזמן לעצור לרגע כדי לבדוק את כל האפשרויות שלכם להמשך הדרך. זה הזמן לשאול את עצמכם, מה אתם באמת רוצים להשיג ולאן אתם באמת רוצים להגיע ולתכנן מחדש את העתיד בהתאם למקומכם כיום. יש לכם את כל הכלים הדרושים לביצוע המשימה ובורא עולם מייחל שתשתמשו בהם בתבונה. זוגיות: אפרוריות זוגית מעלה בליבכם תהיות ושאלות שקשורות בחוסנה של הזוגיות בה אתם מצויים. הקלף משקף שאל לכם להסיק מסקנות לפני שבדקתם לעומק מה ניתן לעשות. טיול או חופשה עם זיקה לחו"ל נראים באופק והדבר יתאפשר בשבועיים הבאים.

 




מזל מאזניים

רבים מכם חשים בדידות או תחושה שהם נושאים בנטל כזה או אחר באופן לא שוויוני. המוטיב המרכזי של שבוע זה, מדבר על תהליך של המתנה או ציפייה כזו או אחרת, שדברים או נושאים שחשובים לכם יסתדרו. נושא או עשייה שיושבים לכם על הלב צריכים להגיע לשלב של קבלת החלטות. ישיבה ממושכת על הגדר אולי מספקת לכם רווח שולי כזה או אחר אך הדבר אינו תורם לפיתרון בעייתכם.

לזוגות שביניכם: ניתן לומר שנרדמתם בשמירה ובתוך לבכם אתם חשים ויודעים כי אינכם עושים מספיק בכדי לעודד, לשמר ולייצב את הקשר בו אתם מצויים. עליכם לדעת ולהבין שזוגיות אינה מתה בין לילה, היא גוועת אט אט בגלל מעשים שאנו עושים או בגלל מעשים שאנו נמנעים לעשות. חובתכם לשמור ולטפח את הקשר הזוגי בו אתם מצויים וזוהי משימה לא קלה שאינה מסתכמת רק בחיוך או במילה טובה. עליכם לעשות ולהשקיע קצת יותר. מצב בריאותכם מושפע  מהאופן שבו אתם נוטים לחשוב. הפסיכולוגיה משפיעה על הביולוגיה ומחקרים רבים כבר הוכיחו זאת ולצערי בתקופה האחרונה רבים מכם נוטים לחשיבה מעט שלילית והדבר יוצר טלטלה פיזית רגשית.


מזל עקרב

השבוע נפתח בחולשה, בדאגה ובהמון מחשבות שמקשות עליכם לעצום עין. אין לכם הרבה חשק לאנשים שסביבכם. אתם מודאגים, מתוחים, עייפים, סף הרגישות שלכם נמוך ובליבכם יש כעס, אכזבה או טינה כלפי כל העולם. מהמקום הזה אתם יכולים עד מהרה למצוא את עצמכם שקועים עד צוואר במרה שחורה, מתווכחים ועושים טעויות שבזמן אחר או במצב אחר לא הייתם עושים. הקלפים משקפים שהתהליך אותו אתם עוברים כעת הוא תוצאה של מרמור וחוסר שלום פנימי בתוככם. כדי להשיב את השלום והשלווה לעצמכם, יהיה עליכם לבצע מספר פעולות כגון: להפריד את העיקר מהטפל וללמוד לשלוט בפחד שמקנן בלב שלכם ושאין לו כל אחיזה במציאות.

בינו לבינה: שחיקה וקרירות במערכת הזוגית מעלה אצל חלק מהעקרבים מחשבות על רומן מחוץ למסגרת הקיימת. למרות שזה אולי נראה מפתה ומבטיח, עליכם להיזהר! פריצת המסגרת הקיימת איננה בחירה נכונה לטפל בבעיה, ובזמן כזה או אחר יהיה עליכם להתמודד עם ההשלכות שכרוכות בבחירה שכזו.

בריאות: עייפות וחולשה יאפיינו את השבוע הקרוב. השתדלו לנוח, ארגנו לעצמכם יום חופש, עשו הילינג והשתדלו להימנע מלחצים מיותרים.

 

 

מזל קשת

היכולת שלכם להתחבר לנחישות ולמוטיבציה היא המפתח לקידומו של הליך או רעיון שמאוד מאוד בא לכם להגשים. השבוע יש להישמע לקול ההיגיון ולהימנע מקבלת החלטות שבבסיסן שעונות על מניעים רגשיים. הצורך לקדם החלטות ולהניע תהליכים שעד עתה זחלו בעצלתיים, מחייב אתכם לשנות גישה ובשבוע הקרוב, יהיה עליכם לאמץ התנהגות אסרטיבית ונחושה. עד לאחרונה, נטייתכם הייתה לזרום, לעגל פינות ולהימנע מוויכוחים אולם הפעם עליכם לעמוד על שלכם בכל מחיר, הדבר ישתלם לכם.

זוגיות: אתם יודעים שיש לכם מה לשפר בזוגיות שלכם. הקלפים מצביעים על כך שאינכם אסרטיביים מספיק בכל הקשור לנושא זה ורבים מכם מעדיפים לרטון מתחת לשפמם ולהדחיק את הכעס והבעיות במקום להתעמת בצורה עניינית ובוגרת עם המשבר. חשוב לזכור, שהדחקת הכעסים אינה פותרת בעיות. אם אתם כועסים או מוטרדים, בררו למה? מהו שורש העניין? גילוי המניע והגורם יביא לטיפול בבעיה. אם אינכם מסוגלים לעשות זאת לבד פנו לעזרה מאיש מקצוע.

 

מזל גדי

הבית והמשפחה הם המוטיב המרכזי השבוע ויהיה עליכם להפנות את מרב תשומת הלב אל התא המשפחתי שכולל את בן הזוג, הילדים, הורים, אחים ואחיות. לאחרונה הייתם טרודים בעיקר בעצמכם ובבעיותיכם האישיות וללא כל כוונה רעה יצרתם חסכים אצל האנשים היקרים לכם ביותר והשבוע יש לכם אפשרות לפצות על כך.

בעבודה: מתקיימים בכם מאבקים והתלבטויות פנימיות לגבי הדרך בה עליכם לנהוג כעת. הקלפים ממליצים לכם לבדוק את כל המהלכים והאופציות שעומדות בפניכם ורק לאחר שבדקתם, לגבש החלטה ודרכי פעולה. כמו כן, הרשו לעצמכם להתייעץ עם אנשים שאוהבים אתכם, סיעור המוחות המשותף יגרום לדברים להראות אחרת והדבר יביא לשיפור משמעותי ביחסכם למקום העבודה.

זוגיות: הזדמנויות לחיזוק ולביסוס הקשר הזוגי יגיעו לאלו מכם שישכילו לנצל הזדמנויות אלו בתבונה. צפוי שבוע מהנה בכל הקשור למין, אהבה וזוגיות. לאלו מכם המעוניינים ללמוד, זוהי תקופה טובה לממש את הדבר - ההצלחה מובטחת.

 

 

מזל דלי

שחרור, יצאה לדרך חדשה מתוך אמון ואמונה שהכול יהיה בסדר. יחד עם זאת חשוב להימנע מנאיביות ולהיעזר באינטואיציה שלכם שתדריך אתכם למטרתכם. מהמקום הזה, מתחיל תהליך הצמיחה האמיתי. מבחינה קבלית ניתן לומר שנשמתכם נסערת והיא חשה בגודל השינוי ושהמקום והמצב בו היא נמצאת כיום, כבר אינם מספקים לה את הכלים הדרושים להמשך התפתחותה הרוחנית והמעשית עלי אדמות. ההבנה שאתם הם אלו שמעצבים את עתידכם אמורה לסייע לכם להיחלץ ממצב זה, כך שמעז יצא מתוק. זכרו, אתם לא צריכים לחכות לאותו גילוי מדהים אשר בגללו תשנו את חייכם מקצה לקצה ותהפכו למאושרים, צאו וחפשו את הדבר אשר אמור לעשות זאת ושיהיה בהצלחה.

זוגיות: שחיקה וחוסר מוטיבציה זוגית מערערים את שיווי משקלכם הזוגי. טיול או חופשה יעשו לכם נפלאות ותחושת השחרור תשפר את הרגשתכם ותתרום רבות למילוי המצברים. לאלו מכם שנמצאים בתהליכים של פרידה וניתוק, מראים הקלפים על מהלכים ופעולות שיאיצו את סיום הקשר. לרווקים שביניכם זהו שבוע טוב להיכרות חדשה ומעניינת. שימוש נבון באינטואיציה שלכם יסייע בידכם להגיע להחלטות הנכונות. חופשה או טיול נראים באופק.

 


 

מזל דגים

כניעה ואו התמכרות לדחף ויצר שאתם מתקשים לשלוט בו מצריך מכם לקיחת אחריות וזאת כדי שבע"ה "לא תתורו אחרי לבבכם ואחרי עיניכם אשר אתם זונים אחריהם". השבוע אתם נוטים לרגשנות יתר, ממהרים להיפגע מכל דבר ולכן, אתם עשויים להגיב בחריפות. הקלפים ממליצים לכם לא להתפרץ ולשלוט ברגשותיכם.

זוגיות: יש לכם ספקות לגבי הקשר בו אתם מצויים אך אינכם עושים דבר על מנת לתקן או לשנות. כלפי חוץ אתם בוחרים להציג תמונה של עסקים כרגיל אך עליכם לזכור שבעיות אינן נפתרות מעצמן והתחמקות מטיפול רק מחריף את המצב.

כספים: אין זה שבוע טוב לבזבוזים. שימרו על כספכם.

 


"כי שפתי כהן ישמרו דעת ותורה יבקשו מפיהו כי מלאך ה' צבאות"

"יִהְיוּ לְרָצון אִמְרֵי פִי וְהֶגְיון לִבִּי לְפָנֶיךָ. ה' צוּרִי וְגואֲלִי"

"הָשִׁיבָה לִּי שְׂשׂוֹן יִשְׁעֶךָ וְרוּחַ נְדִיבָה תִסְמְכֵנִי"

 

בכבוד רב בענווה וברוח טובה

עוזי הכוהן

0523646914

 

לראש הדף        (6583)


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה