טרגדיה באמצע החיים



מיטל שם טוב בת 30, צעירה באמצע חייה אושפזה בבית החולים "קפלן" לפני כשבועיים. מה שהתחיל כתלונה על כאבי ראש נתגלה כדלקת קרום המוח שהביא לאובדן ההכרה ביום שבת. בעקבותיו העבירה המשפחה את מיטל לבית החולים "בלינסון" שם שהתה עד למותה הטראגי.

שלום נגר

מיטל שם טוב ז"ל

סיגלית וגבריאל שם טוב, זוג למופת שגידל ארבע בנות לתפארת, מיטל ז"ל עינב, מעיין ונופר.

שני בני הזוג המחוברים בחבל הטבור לכוחות הביטחון, גבריאל גמלאי של משמר הגבול וסיגלית שבמשך שנים הייתה הרוח החיה בתחנת יבנה כאחראית על משמר האזרחי ולאחרונה עבדה במשמר הגבול.

לפני כשבועיים התלוננה מיטל בתם הבכורה על כאבי ראש מתמשכים וההורים בחרו לפנות לבית החולים קפלן לשם אבחון וטיפול. בבית החולים אובחן שמיטל סובלת מדלקת בקרום המוח, לאחר מספר ימי אשפוז איבדה מיטל את הכרתה והמשפחה שלא זזה ממיטתה של מיטל העבירה אותה לבית חולים בלינסון. שבוע שעבר מיטל נפטרה.

מה שרציתי הוא להגיע לפגוש את סיגלית בכדי לנחם ולשמוע על מיטל ועל המקרה הטרגי, הבית ברחוב הכרמל מוצף באנשים שבאו לנחם והעניין לא התאפשר.

אז השיחה בנינו התנהלה בטלפון ובשנייה שהיא ענתה והצגתי את עצמי הרגשתי את רף הכאב שיצא מנשמתה של סיגלית והכאב חדר אליי בעוצמה שאין לי יכולת לתאר.

ניסיתי לנחם אבל הבנתי מייד שאין נחמה ולא תהיה "אני לא מסוגלת להבין מה קרה, אומרת סיגלית, מיטל ילדה מדהימה חייכנית ושמחה, האסון הזה הגיע אלינו משום מקום, למה זה קרה לנו?" היא שואלת

אני שותק אין לי שום תשובה, ברקע אני שומע פמליה של אנשים רבים מסביב אך הבכי החרישי של סיגלית ממשיך לצמרר אותי בכל הגוף. ממשיכה סיגלית "מיטל ילדה נשמה שעזרה לכל אדם שהיה זקוק, אהבה את החיים והכל נראה לי כמו חלום רע, אני לא יודעת מה קרה בבית החולים קפלן ואין לי מושג איך זה הגיע לאסון הנורא הזה, כרגע אני לא רוצה להאשים אף אחד ואני מחכה לאחרי האבל שנוכל לבדוק הכל אז בבקשה אל תתייחס לנסיבות האשפוז ולטיפול בבית חולים קפלן ובלינסון.

תמיד ידענו שהיא מלאך והיום שמגיעים אלינו אנשים רבים לנחם אז אני שומעת על עוד הרבה דברים שמיטל עשתה למען אנשים ואני שואלת למה החיים שלה נגדעו ככה?

החיים שלי בלי

ואני יודעת שלעולם לא תהיה לי שמחה כמו שהייתה לי עד היום.

אני יודעת שאני צריכה לשמור על עצמי כי יש לי בנות, מעין ונופר ואת בעלי והחיים ממשיכים אך כל דבר שאעשה מהיום אני אצטרך להתמודד עם התהום הענקית שנפערה לי בחיים" השיחה הסתיימה.

אני מבין שאין שום נחמה להורה שקובר את ילדו. אז מה שנשאר לי במצב הזה הוא לחזור למקורות שלנו, שמבוססים על האמונה ולומר ה' נתן ה' לקח יהי שם ה' מבורך לעולם ועד.

עינב שם טוב:

הלכה לעולמה בדמי ימיה יקירתנו, אחותנו, שהייתה מלאת שמחת חיים, נתינה וערכים.

מלאת אהבה ותמיד סוחפת אחריה עם צחוקה המתגלגל.

נותרנו אוהבים וכואבים לעולם.מיטל בת סיגלית וגבריאל שם טוב ת.נ.צ.ב.ה

 

תגובת בית החולים קפלן:

"אנו משתתפים בצערה של המשפחה. המטופלת אושפזה לאבחנה וטיפול בבית החולים. לאחר אבחון מהיר היא טופלה בהתאם למצבה הרפואי תוך התייחסות לכל גורמי המחלה האפשריים. מספר ימים לאחר מכן היא הועברה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון".

 

תגובת בית החולים בלינסון:

הבחורה הועברה לבית החולים במצב קשה מאוד.

רופאי בית החולים עשו כל שניתן בניסיון להצילה, אך חרף המאמצים היא נפטרה מספר ימים לאחר העברתה.

בית החולים משתתף בצערה של המשפחה.


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה