אוהב לחקות שונא לחכות




הוא מצחיק, הוא מוכשר, הוא כריזמתי ושופע קסם אישי. אם תתקשרו אליו, יכול להיות שלא תזהו את הקול שמצדו השני של הקו, אולי יענה לכם שמעון פרס, אולי עומר אדם ואולי בכלל רפי גינת. ניר ברוך אוהב לחקות אבל לא יכול לחכות לרגע בו יהיה על הבמות הגדולות באמת * ראיון פריצה

 "מאז שאני זוכר את עצמי, ניסיתי לחקות אנשים עד שהצלחתי, זה מגיל מאוד קטן", אומר תושב יבנה, ניר ברוך (20), שיכול להעיד כי התעקשותו של הילד הקטן השתלמה. היום הוא מחזיק בעשרות חיקויים של זמרים ואנשי טלוויזיה ואף בסוכן שיסייע לו להשתלט על עולם הבידור.

"אני מחקה את עומר אדם, ליאור נרקיס, שלמה ארצי, משה פרץ, פבלו רוזנברג, שימי תבורי, מנחם הורביץ ועוד הרבה אנשים. יש לי אהבה גדולה לזה ולעולם המשחק שאני מאוד רוצה להיות חלק ממנו".

כחלק מניסיונותיו לקבלת חשיפה הולמת השתתף ברוך, חייל המשרת בבסיס המזון בצריפין, בתכנית "זה לא אמיתי" המשודרת בערוץ 24 ובה נערכת תחרות חקיינים מול סלב'ס מקומיים. "היא צולמה לפני קרוב לשנה וחיקיתי את עומר אדם, שלמה ארצי וקובי פרץ".

איך הלך?

"הייתי מאוד לחוץ, איחרתי קצת וזה מצולם באותו רגע, איך חזרות, אין כלום זורקים אותך למים העמוקים ויאללה תשחה".

לא פשוט.

"לגמרי. האנשים שראו את התכנית מאוד פרגנו לי אח"כ, אבל לי יש ביקורת לא קלה על עצמי. הייתי מאוד סגור ולכן לא עברתי לשלבים שאח"כ, אם זה היה קורה היום הייתי מאוד מצליח. ביבנה אני כבר דמות מאוד מוכרת, גם ילדים קטנים ברחוב מבקשים ממני שאעשה להם חיקוי. לפני כמה זמן עצרה ליידי מונית שיצאו ממנה אנשים וצילמו אותי. אני רק בהתחלה אבל יש לי שאיפות, להגיע לתכניות חזקות, הלוואי ל'ארץ נהדרת', זו השאיפה הכי גדולה שיכולה להיות".

איזה חיקויים אתה הכי נהנה לעשות?

"אני אוהב הכל, גם אנשים מהחדשות כמו רפי גינת ומנחם הורוביץ אבל אני נהנה לחקות זמרים כי אני מאוד אוהב לשיר ולשיר בחיקוי זה מגניב, אולי בעתיד אני אתפתח בזה".

קרה שלא הצלחת לחקות מישהו?

"האמת, לא קרה דבר כזה. אמנם יש קולות מיוחדים שקשה לי להגיע אליהם כמו של אייל גולן אבל אם אני עובד על דמות, אני מצליח. זה יכול לקחת לי גם שעות של עבודה".

איך בכלל לומדים לחקות?

"צריך שמיעה מוזיקלית שאדם ניחן בה, זה לא משהו שאפשר ללמוד. יש קורסים שמלמדים לשחק עם הקול, אלו אלמנטים במיתרי הקול שנולדים איתם, זה לא משהו שכולם יודעים. אני יושב, מקשיב לדמות, מחקה אותה ועושה זאת עד שאני מצליח".

מלבד בתכנית הטלוויזיה, התארח ברוך לאחרונה בתכנית הרדיו האינטרנטית של השדרן חזי משה ברדיו חמש. "הוא כאילו ראיין זמרים שאני חיקיתי, זה היה טלפוני אז זה לא היה באיכות מלאה. אח"כ הוא הציע לי פינה קבועה אצלו אבל זה לא ממש מסתדר לי מבחינת זמנים. אני לא בבית בשעות האלו וכדי לעלות לרדיו אני צריך להיות בבית ולהתרכז. לעשות עבודה טובה, אנשים בכל זאת שומעים אותי".

כדי שאנשים ישמעו ויצפו בו וכמה שיותר, שכר לאחרונה ברוך את משה זיו כסוכנו האישי. "זה ממש חדש, רק ימים בודדים. הוא מנהל את אורי חזקיה, מני עוזרי, מאור אדרי, רינת בר והמון אנשים מוכשרים".

יש לכם כבר תכניות איך להכניס אותך ל"ארץ נהדרת"?

"כרגע מתכננים לעשות סרטונים ושת"פים כדי להגיע לתכניות בידור, לעשות חיקויים כדי שיכירו אותי. אגב, יש לי סרטון שהגיע ל-70,000 לייקים ומלא שיתופים שהוא מורכב מחיקויים שלי".

 

זה נחשב לענף שטעון שיפור?

"תראי, זה ענף שבהחלט צריך חיזוק, ב'ארץ נהדרת' לדוגמא, יש חיקויים נחמדים אבל יש מקום לרמה יותר גבוהה, יש כמה חקיינים בודדים שיכולים להרים את זה למעלה, פשוט צריך לתת להם הזדמנות".

למרות בטחונו הרב בכישרונו, מתכוון ברוך ללמוד משחק ודיבוב כדי להתמקצע בתחום. "משחק הוא משהו שאני מאוד אוהב וחי אותו. אני רוצה להתפתח, אני חושב שיש לי את זה. אני מאוד אוהב את עולם הבמה וכל מה שהוא כולל, אני אוהב ורוצה להתנסות בו".

מאוד קשה להצליח בעולם הבידור. מה יש לך שלאחרים אין?

"אני עושה חיקויים, שזו תוספת ענקית ויש לי כישרון משחק אדיר שאני מאוד בטוח בו. הרבה פעמים קורה לי שאני משחק מול אנשים שקרה לי משהו ומאמינים לי בקלות. יש לי את הכלי הזה של המשחק ואני מתכוון לפתח ולקדם אותו. יש לי המון אמביציה. יש לי המון גם תמיכה של חברים ומשפחה, זה הדבר שאני הכי רוצה ואני לא אוותר עד שאצליח להגשים אותו. מאז שאני זוכר, ניסיתי לחקות אנשים, הרבה פעמים צחקו עלי כי זה לא היה מדויק אבל השקעתי זמן ולמדתי. אני יודע שהמטרה שלי בחיים היא להצחיק ולעשות טוב על הנשמה. אנשים כותבים לי בפייסבוק שהיה להם יום קשה והם סרטון שלי, צחקו וזה שינה להם את היום. אני שיניתי להם את היום וזה הדבר שהכי כיף לשמוע".

ברוך מספר כי זכה למחאות אפילו מכמה מושאי חקיינותו, "דניאל בן חיים (פליט כוכב נולד) זיהה אותי במועדון וביקש ממני לעלות לבמה ולעשות חיקויים. גם עידן יניב היה שם ונקרע מצחוק. הכרתי את הנהג מונית של עומר אדם, עשיתי לו את החיקוי של עומר והוא השמיע לו אותו. עומר ממש אהב את זה. אגב, הוא אמר שאת ליאור נרקיס אני מחקה הכי טוב".

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה