טקס סיום גינסבורג האורן



טקס סיום מחזור ל"ד בתיכון ''האורן'': תלמידי האורן סיימו ללמוד בטקס מרשים ומרגש. ראש העיר בהבטחה: כאשר תחזרו לעיר לא תהיה בעיית דיור לצעירים
ויקום מוסד אקדמי ביבנה"

 

 

                                                                                               

 

 

 

 

 

 

 

 
"כאשר תחזרו לעיר לא תהיה בעיית דיור לצעירים 
ויקום מוסד אקדמי ביבנה."

כך אמר ראש העיר, צבי גוב-ארי בטקס הסיום המרגש של 132 בוגרי מחזור ל"ד בתיכון 'האורן'  שנערך ביום חמישי בפארק המים בהשתתפות מאות תושבים, מחנכים, תלמידים, הורים ובני משפחה.

 

במהלך הערב הועלה מופע "הישרדות איי האורן" ברוח תכנית הטלוויזיה הפופולארית בהשתתפות מרבית בוגרי השכבה בו הוצגו קטעי משחק, שירה וריקוד מהווי בית הספר. בוגרי מגמת המוסיקה (5 יח"ל) הלהיבו את הקהל בהופעה חיה על הבמה. במהלך הערב הוענקו תעודות הצטיינות בלימודים בתחום החברתי והחינוך הגופני.

 

הערב כולו היה מרגש, הן מבחינת הקהל ובני מהמשפחות והן מבחינת הבוגרים שהודו למחנכות ולצוות הניהול של בית הספר. בתחילת הטקס בירכו את הבוגרים ראש העיר, צבי גוב-ארי, מנהלת אגף החינוך, רות שרעבי, מנהלת ביה"ס השש-שנתי, אורית גור-כהן, מנהלת החטיבה העליונה, רינת אלמוג, רכזת השכבה, אתי עבודי ונציגת ההורים, מלי חבקוק.

 

ראש העיר, צבי גוב-ארי הודה לצוות בית הספר בראשותה של גור-כהן. "אני מכיר מקרוב את אשר הושקע ואת רמת המסירות של הסגל למען התלמידים והצלחתם", אמר גוב-ארי. בדבריו לבוגרי בית הספר אמר ראש העיר כי "אין לי ספק שזהו אחד הרגעים המרגשים ביותר לקראת שינוי אווירה והגיוס לצה"ל. מבחינת צוות בית הספר מדובר בדואליות – מצד אחד שמחה על הצלחתכם ומצד שני - עצבות הפרידה. בתקופת הלימודים קיבלתם את מלוא הכלים              להשכלה, ערכים וחוויות נהדרות. אבקש כי כל אשר אתם נושאים עמכם ילווה אתכם בהמשך הדרך. וכאשר הדרך לא ברורה, לא תואמת ערכים ואמות מידה שרכשתם- זכרו כי הבחירה תמיד בידכם ובכוחם לעשות הבחירה הנכונה. כראש עיר אני מעריך כי כאשר תחזרו לעיר לא תהיה בעיית דיור לצעירים ויקום מוסד אקדמי ביבנה. תודתי להורים על התמיכה בבית הספר, על האמון שנתתם ועל השותפות בדרך". ראש העיר הודה בחום להנהלת בית הספר ולמחנכות הכיתות נטלי שננס, אתי עבודי, היועצת ענבר פז, זהבה בן-אבגי ושרה לאופר.

 

מנהלת בית הספר התייחסה לחשיבות ההסתכלות על היחיד והמענה האישי שניתן לתלמידי בית הספר, כמו גם התקווה כי הכלים שניתנו להם ישמשו אותם בהמשך דרכם ב"עולם האמיתי". גור-כהן הודתה לצוות ההוראה השותפים לדרך, לראש העיר על עשייתו החינוכית בכלל ותרומתו האישית לבית הספר בפרט. 

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה