אוריון גרגיר רק בן שנתיים וכבר שורף את המסך בהופעתו הבלתי נשכחת כבנו של עידו רוזנבלום בתכנית המצוינת "החדש של עומרי גורדון". האם מורן: "הייתה חוויה מדהימה. הרגשתי כמו בבית, עידו אדם מקסים"

החודש פרצה לחיינו התכנית המבדרת "החדש של עומרי גורדון", אשר עוסקת בקורותיו של עומרי, זמר מפורסם שכיבושיו בקרב המין היפה מסבכים אותו. בין לילה הוא הופך לאב חד הורי למיכאל, תינוק מתוק, חייכן וכובש אותו מגלם בחן רב אוריון גרגיר בן השנתיים, תושב יבנה. 

"הגענו לזה ממש במקרה", מספרת השבוע אמו מורן, "אנשים מסוכנות שחקנים ודוגמנים ראו את התמונה שלו וזימנו אותנו להגיע לפגישה. בהתחלה ממש לא זרמנו עם זה. אחי התקשר אלי ואמר שאחת ההפקות תיצור איתי קשר ואני ממש התנגדתי, הוא היה רק בן שנה ולא חשבתי שזה מתאים".

 מה שינה את דעתך?

"הגענו לפגישה בסוכנות ובקשת, ראיתי שהסדרה תהיה בערוץ 2 שזה גוף גדול ומסודר, הבנתי שמשרד התמ"ת מעורבים בזה, שיש פיקוח ראוי בנוגע לילד, ושהעבודה מוגבלת למס' שעות. היה לי חשוב לדעת שזו לא תהיה עבדות. מה גם שמדובר בתכנית של קשת, חברה גדולה וטובה. צוות התכנית פשוט מהמם, הם יתייחסו אלי ואל הילד בצורה מדהימה וחמה". 

זו לא ההופעה הראשונה של בני משפחת גרגיר בטלוויזיה המונה את האב אלירן, והאחים ריאן (5) ושון (3) שכן ריאן השתתף בעונתה האחרונה של "ארץ נהדרת" כניצב בג'ימבורי. "זו הייתה חוויה נחמדה", היא מסכמת.

ספרי קצת על האבא המאמץ של בנך, עידו

"הוא פשוט מדהים. כשרואים אותו ב'מונית הכסף' הוא סחבק כזה שזורם וצוחק והוא כזה אדם גם בחיים. עידו אבהי מאוד, הייתי מגיעה לצילומים והוא היה ישר לוקח אותו, מצחיק אותו, עושה לו אווירון ואז רק מתחילים בעבודה. הוא מקסים, זה לא היה בכלל כמו עבודה, באנו בכיף כמו אל משפחה".

"הרגשתי בהפקה כמו בבית. כשהיינו מגיעים כולם היו מתלהבים ושמחים לקראת אוריון. זו הייתה חוויה נפלאה ועד עכשיו אנחנו בקשר, הייתה לו יומולדת בצילומים והם חגגו לו, שרו לו וקנו מתנות, זה מאוד ריגש אותי. זה היה קל להירתם לזה כי הם מאוד התחשבו בילד, אם קצת ראו שהוא עייף או משהו, ישר עצרו את הצילומים ונתנו לו לנמנם. גם מבחינת נסיעות התחשבו בנו, אספו אותנו והחזירו ליבנה. לא נתנו לנו להתעסק בזה בכלל". 

הצילומים, היא מספרת ארכו כחודש וחצי, כשבין לבין צולמו השלמות ופרומו.

איך התגובות?

"נחמד. לא כ"כ מזהים אותו אבל מי שמכיר אז כן יודע שהוא בתכנית. אחת הסיבות שבגללן הסכמתי להשתתפות היא שתהיה לו מזכרת קטנה. אני לא מצפה או ציפיתי לעשות עם זה משהו, אבל אם תהיה עונה שנייה אנחנו נשתתף, בעתיד אין לי מושג, תלוי בו אני חושבת".

איך היה לאוריון, ספרי לנו עליו קצת

"הוא ילד נוח ומקסים ולכן הוא הפך לכוכב תינוק. יש עוד שני תינוקות אז הם מתחלפים בניהם כדי שלא תהיה חריגה מהשעות, רק אחד יכול להיות הכוכב, אבל יש לו מחליפים".

איך הוא נבחר לכוכב?

"כי הוא מהמם, מה זאת אומרת?", היא אומרת בחיוך, "אני משוחדת אבל הוא ילד מאוד נוח וזורם". 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה