הטרנדים העיצוביים הכי מדליקים



הרצון לייחודיות ובולטות מביא כל הזמן ליצירתיות בעולם העיצוב והאמנות. תכירו את הטרנדים הכי חמים ומגניבים- גם אם לא כולם חדישים

מכירים את זה שאתם יושבים מול המסך כל כך הרבה זמן עד שכל מה שמתחשק לכם זה ללכת לשכב קצת במיטה כדי להרפות מהפוזיציה המתאגרת? תכירו את שולחן המחשב החדש והמשוכלל הזה, שיפתור לכם את בעיית הנוחות בעבודה ארוכה מול המסך:



זוכרים שפעם היה לכם בבית בית קטן שמחולק להמון המון "חדרים קטנים", ובכל אחד מהם היו לאמא/ סבתא בובות קטנות מזכוכית בצורות ודמויות שונות? ובכן, פסלי הזכוכית הקטנים חוזרים ובגדול. אבל באמת בגדול, והופכים לפריט עיצוב לגינה ואפילו בתוך הבית:


מכירים את זה שיש לכם מלא "פיצפקעס" שאין לכם מה לעשות איתם אבל אתם עדיין, מסיבה לא ברורה, לא זורקים אותה לפח כי אולי מתישהו תזדקקו למשהו משם? קבלו רעיון מגניב- קחו הכל ותהפכו את זה ליצרית אמנות. כל שאתם זקוקים לו זה זמן, יצירתיות ודבק חזק:

ליל כל הקדושים הוא אומנם חג שלא ממש חוגגים במדינת ישראל, אבל ההתעסקות עם הדלעת הגדולה והיצירתיות האינסופית מידי שנה ללא ספק מאתגרת את החשיבה. בינינו, תוכלו לנסות לעצב כל ירק/ פרי גדול וליהנות מזמן איכות כיפי עם המשפחה:

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה