5 סימנים לכך שזה לא ילך ביניכם



הכרת בחור נחמד ואת מודה- קודם כל בפני עצמך שאת מוכנה לזוגיות? אבל איך תדעי שהוא האחד? על זה קצת יותר קשה לנו לענות לך, אבל הנה לך חמישה "סימנים" לזה שסביר להניח- זה לא יעבוד ביניכם וכך תוכלי להמשיך הלאה ולא לבזבז את זמנך על הבחור הלא נכון

הצהרת כוונות- הדרך הכי טובה וקלה לדעת אם אתם "באותו ראש" היא פשוט לשאול אותו מה הוא רוצה ממך/ ממערכת היחסים. סביר להניח שאם הכרתם דרך אפליקציה כמו 'טינדר' לצורך העניין- הוא מעוניין במין זמין ולא מחייב. ההמלצה היא לשאול מספיק בישירות ועם זאת מבלי להלחיץ אותו- מה הכוונות שלו וכמובן לומר את שלך. נכון, אולי זה אף פעם לא מרגיש הזמן המתאים, בטח לא בהתחלה אבל עדיף שתדעי שהוא נגד מוסד הנישואין וסולד מילדים קטנים לפני שתבלי איתו שלושה חודשים ותהיי כבר מאוהבת בו מעל הראש, נכון?

ריח גוף- אין דיאודורנט או בושם בעולם שיצליח לתקן את ריח הגוף הטבעי שיש לבן הזוג שלך. אם הוא נוטה להזעה מאסיבית או שיש לו פשוט ריח גוף שלא מתחבר לך בחושים, סביר להניח שהרבה בכל הקשור למשיכה מינית יפול כבר בשלב הזה. אי אפשר להתעלם מזה ואי אפשר, ברוב המקרים להעלים את זה. אם את תתרנית או ממש אוהבת ריח של עמבה (או כל ניחוח בולט אחר) זה כבר סיפור אחר.

אוכל זו תשוקה- הוא טיבעוני או צמחוני ואת מסוגלת לפתוח את הבוקר עם סטייק אנטריקוט במידת עשייה 'מדיום רר' והוא מרצה לך בכל עם שאת אוכלת בשר כלשהו שאת רוצחת? הוא עושה רעשים בזמן שהוא אוכל והצ'יקצ'וקים הללו מוצאים אותך מדעתך? בכל פעם שהוא לוקח ביס חצי מהפנים שלו מתלכלכות ואת מעדיפה שלא לצאת איתו למסעדות כדי לא להרגיש מובכת? אוכל זה בסיסי ותתפלאו- מתחבר ישירות לתשוקה ותאווה. אם משהו לא מסתדר שם אפשר לוותר.

מתעסק בהכל חוץ ממך- יש לו לחץ בעבודה, חייב לפגוש את החבר'ה, לא מוכן להזיז מהלו"ז הקבוע שלו פעמיים בשבוע כדורגל+ פוקר בימי חמישי+ (* הכניסי כל דבר אחר*), הוא מכור לקבוצות הוואטסאפ שלו או לרשתות חברתיות ולא מניח לרגע את הסמארטפון שלו בצד ומתרכז בך? למה זה מגיע לך? תעשי את הבחירות שלך ושימי את עצמך בעדיפות ראשונה.

המגע לא נעים- כשהוא מנשק אותך את מרגישה כאילו עוד שנייה את נאכלת על ידי חייזר או שהוא מנשק אותך כמו שדוד שלך מנשק אותך בארוחות החג? כשהוא מחבק אותך את נמסה בין זרועותיו או שהוא טופח עליך ואת מרגישה כאילו מישהו שילם לו בשביל חיבוק? אם אין חיבור פיזי כבר בשלבים ההתחלתיים- אין בכלל צורך לנסות ולבדוק מה קורה "במיטה". לא גאונה בכימיה אבל פה- כנראה אין.

 

 


 
 
x
pikud horef
פיקוד העורף התרעה במרחב אשדוד 271, אשדוד 271, אשדוד 271
פיקוד העורף מזכיר: יש לחכות 10 דקות במרחב המוגן לפני שיוצאים החוצה